Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Anaal Vingeren (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52632)

TheSun 2 March 2005 19:42

Anaal Vingeren

Hoi,
ik ben hier nieuw op het forum dus eff dag zeggen...
maar k'had eigenlijk een vraagje:
ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze terwijl ze vingeren ook anaal stimuleren...
kan soms mij iemand meer informatie geven hoe het in z'n werk gaat??
alvast thx en een dikke kus...

bommelding 2 March 2005 19:58

Nieuw en al direct floep naar seksualiteit, tssss *)

Wel als je weet wat vingeren betekent weet je ook wat anaal vingeren betekent, je stimuleert de anus met je vingers, bv door deze in te brengen.

TheSun 2 March 2005 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Nieuw en al direct floep naar seksualiteit, tssss *)

hihi, sry :$

maar k'bedoel moet je dan ook clitoraal mee stimuleren??
en moet je soms een soort van glijmiddel ofzo gebruiken??
(sry voor mss rare vragen:d )

AmbyPur 2 March 2005 20:11

volgens mij bedoeld hij/zij dat je met gewoon vingeren, ook de anus kunt stimuleren, van de binnenkant dus...

volgens mij kan dat inderdaad... omdat de vagina en de anus vrij dicht bij elkaar zitten.

SpiNe 2 March 2005 20:25

boven op een cactus zitten

TheSun 2 March 2005 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
boven op een cactus zitten
Helpt dit??:+ :p

SpiNe 2 March 2005 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheSun
Helpt dit??:+ :p
het stimuleert wel lijkt me:o

TheSun 2 March 2005 20:38

Citaat:

hihi, stimuleren mss wel..maar doet toch pijn..aie allemaal stekeltjes :d

ohja maar mag ik er nog een vraagje bijvragen:
lijkt het jullie wat om ook anaal te stimuleren terwijl je vingert??

Piraatje 2 March 2005 20:49

Gadverdamme nee!!! :kots:

sJur 2 March 2005 20:54

me neef heeft het een keer gedaan zij die. Hij vond het best chill :9 ....maar ik weet het nog nie :rolleyes:

Impressions 2 March 2005 21:02

Citaat:

:D

Kolkie 2 March 2005 21:49

ja hele dagen door!!!

gadver nee.. heb soms al last van m'n anuskontkringspieren als ik aan het schijten ben... dus ik ga er al helemaal niks in stoppen.. ook niet m'n vinger !!
BAAH:kots:

ik heb er geen last van als andere het doen hoor maar ik hoef het niet te zien !!!
:?

TheGroovMaster 2 March 2005 23:03

mwa.... tis opzich best fijn om gestimuleert te worden daar, maar om nou iets IN me anus te krijgen :no: dankje

bij mannen schijnt der een geil Gspot te zitten ofzo, nooit uitgeprobeert. bij vrouwen heb ik geen id hoe dat voelt om 2x op zo een manier gestimuleert te worden, dat zul je aan andere experts moeten vragen :p of zelf uit proberen :9

AmbyPur 3 March 2005 08:31

het is best lekker hoor :p

appelshampoo 3 March 2005 08:32

Ik denk dat dat niet zo mijn ding is :o

Alpha 3 March 2005 08:55

Citaat:

:d

Me-little-girl 3 March 2005 19:36

ach jah try out.... z0u'k zo zegge. Mah n vinger in muh kont?:no: n€ey bedankt kijk vanaf juh vagina kan juh ut wel doen want da zit dicht bij elk@ar mahk z0u niej z0maar mii vinger in mii kontjuh st€ken.

CharmedOne 3 March 2005 21:58

Neh bedankt..

koekje 4 March 2005 15:53

uhu

waar mensen zich soms mee bezig houden , hallo ! een vinger in je kont.. dienen die anus spieren niet voor een feces uitscheiding ipv bevrediging ? vrij igiënisch zal het ook wel zijn he..:no:

bommelding 4 March 2005 16:34

Mja gebruikt je lul toch ook niet enkel om te plassen? Als mensen hier nu genot in vinden laat ze dan doen toch ieder zijn zaak.

AmbyPur 4 March 2005 17:52

Re: uhu

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekje
waar mensen zich soms mee bezig houden , hallo ! een vinger in je kont.. dienen die anus spieren niet voor een feces uitscheiding ipv bevrediging ? vrij igiënisch zal het ook wel zijn he..:no:
qua hygiene (bruine vingers :p) heb je nergens last van hoor. het is toch ook niet zo dat je p00p aan de rand van je anus zit, dan zou je onderbroekkie de hele dag door vies zijn :+
je moet natuurlijk wel oppassen met aanrakingen bij de vagina als je ook al bij de anus hebt gezeten ivm evt. bacterien. maar het handen wassen is ook niet voor niets uitgevonden :p

de anus is erg gevoelig aangezien er veel zenuwuiteinden zitten. vandaar dat mensen het lekker en opwindend kunnen vinden :)

en als je het niet wat lijkt, ok, maar ga het niet afkraken als je het nooit geprobeerd hebt.

ik krijg een beetje het idee van jullie van 'wat de boer niet kent dat vreet (in dit geval, doet) ie niet'. beetje jammer, ik dacht dat taboe's toch steeds meer de wereld uit werden geholpen?

koekje 4 March 2005 22:55

misschien heb jij wel eens gelijk..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:28.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.