![]() |
tanden poetsen
Hoeveel keer per dag poets jij jouw tanden?
|
2 a 3 x :)
|
Citaat:
|
Doordeweeks:
`s morgens en`s avonds Weekend: `s avonds en altijd als ik een belangrijke afspaak heb. |
2 keer per dag. 's Ochtends en 's avonds, gezien ik 'smiddags de hele dag op school ben :p. En als ik weer last van me tanden krijg, poets ik ook even ( dan is het zo weer weg ).
|
Citaat:
|
2x per dag
|
meestal 2x per dag maar soms heb ik geen zin :+
|
een keer per dag, savonds
|
altijd 's avonds en af en toe 's morgens ook...
|
smorgens, na het avondeten en voor het slapen
|
na het ontbijt en als ik ga slapen
|
's ochtends en soms savonds
|
Citaat:
|
2 á 3 x per dag..
Sorry dat ik dit zeg, maar ik vind het een beetje ranzig als je je tanden niet poetst nadat je wakker word :| |
Ik heb net gezien in "methoden van toegepast economisch onderzoek" dat als je in een enquete vraagt "hoe vaak poets je je tanden" dan 95% zal aanduiden 2 à 3 x per dag omdat dat zo is aangeleerd ;)
maar net alsof je veel mensen op het werk smiddags hun tanden ziet poetsen :p om zelfs te antwoorden: 1 en soms 2 keer per dag |
1x per dag :$ .'s Ochtens heb ik nooit tijd.
|
's morgens en 's avonds..
en als ik moet werken nog een keer :d |
1x,
of 2x, als ik vind dat me bek het nodig heeft, of als ik uitga ofzo .. |
Mensen die 's ochtends hun tanden niet poetsen stinken overdag uit hun bek lijkt me..
Ik poets 's ochtends mn tanden en soms 's avonds |
Nou...dat hoeft niet, als je 's nachts niks eet.
|
Doordeweeks 2 x
In 't weekend 3..:9 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind echt dat je je tanden in de ochtend moet gaan poetsen.. en dan ook je tong, dat helpt voor het stinken uit je mond :p |
Het is belangrijker dat je 's avonds je tanden peotst omdat 's nachts je gebit zich niet natuurlijk reinigt..
Ik poets zelf 2 keer per dag.. |
2x per dag, maar soms vergeet ik het of heb ik gewoon geen tijd :)
|
1 keer!! ( savonds )
Kheb geen gaatjes.., best raar, want vet veel poetsen 2 keer ! en hebben wel gaatjes , ik douw sochtends na het eten altijd kauwgom in me mond.. Trouwens, vaker dan 2x is denk neit goed.. Met het poetsen poets je glazuur weg.. |
- 's Ochtends altijd (En de mensen die dat niet doen: gatver :z . Alleen tandenpoetsen helpt trouwens ook niet tegen slechte ochtendadem, je moet ook ff wat eten, dan komt het hele stelsel nl pas weer op gang.)
- Altijd voordat ik 's avonds moet werken of heb afgesproken (70% van alle avonden denk ik) - Voordat ik naar bed ga ongeveer 80% van de keren. Soms ben ik echt te gaar (na werk of uitgaan vooral). 2 a 3 keer dus. |
2x
|
2x dan weer 1x soms ook helemaal niet :D *)
je hebt nu ook van die brush away *) ofzo met die idiote reclame _0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
2x per dag, soms vaker
|
Ik poets men tanden 2x per dag
|
Ik poets m'n tanden ook 2x per dag, vroeger 3x, maar nu zit ik op het voortgezet onderwijs en kan ik daar mijn tanden niet poetsen, maar ach ik heb nooit gaatjes, dus.... :d O-)
|
eigenlijk altijd 2x, heel soms een 3e keer
|
Meestal 3x, soms 2x. *)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.