Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Tering (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52660)

Chrizlybeer 4 March 2005 00:51

Tering

t is echt tyfus koud:{

TheGroovMaster 4 March 2005 00:52

mwa heen naar de stad wel, terug viel best mee, maar dat kon ook wel door de alcohol :D

Chrizlybeer 4 March 2005 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
mwa heen naar de stad wel, terug viel best mee, maar dat kon ook wel door de alcohol :D
Ja ik was de bob vanavond, moest het laatste stukkie uiteindelijk toch nog lopen, omdat ik die kut bak de heuvel niet op kreeg met dat ijs, en om nou sneeuwkettingen om te doen8)

TheGroovMaster 4 March 2005 00:57

whaha lol :D

bob zijn is ook relaxed, je vrienden helemaal naar de tering zien en zelf heerlijk slapen :p

Mijn auto zat vanmiddag ook al 2x vast op een normale parkeer plaats:p, hopelijk kom ik morgen wel weg van hier :Y)

was het leuk bij jou? hier waren veel kleine meisjes.... leuk dus :z

Chrizlybeer 4 March 2005 00:58

Haha, vrienden waren er wel behoorlijk aan ja, beetje te schreeuwen achterin, haha.
Ag was wel grappig, was niet veel echt "kleins" wel redelijk goed te doen verder

TheGroovMaster 4 March 2005 01:03

bij mij slapen ze altijd, dan ga ik keihard slingeren zodat ze met hun hoofd tegen het raam aan knallen.,..... muziek super hard enzo :] :z Uiteraard als het wel rustig op de weg is! heerlijk gewoon :D

Bird Of Prey 4 March 2005 10:54

-20 in de Noordoostpolder :o

Alpha 4 March 2005 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
bij mij slapen ze altijd, dan ga ik keihard slingeren zodat ze met hun hoofd tegen het raam aan knallen.,..... muziek super hard enzo :] :z Uiteraard als het wel rustig op de weg is! heerlijk gewoon :D
jij bent ook vriendelijk :+

Kolkie 4 March 2005 11:56

wahaa ... kwam zon kerel bij mij uit de klas te laat... hij had zijn oregn brevroren op de fiets.. hij had 10 kilometer na school gefietst en hij had geen muts op :? dom.. maarjah...
hij had allemaal ijs aan z'n oor en zijn hele haren waren bevroren en zat onder de sneeuw enzo :P haha..

Alpha 4 March 2005 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kolkie
wahaa ... kwam zon kerel bij mij uit de klas te laat... hij had zijn oregn brevroren op de fiets.. hij had 10 kilometer na school gefietst en hij had geen muts op :? dom.. maarjah...
hij had allemaal ijs aan z'n oor en zijn hele haren waren bevroren en zat onder de sneeuw enzo :P haha..

tsja ... dat is niet bepaald slim he :+

Kolkie 4 March 2005 12:05

nopes..
zag er wle lache uit :P haha
heeft er warme doekjes op gehad..
nu is zijn ook helemaal dik en rood :P

Alpha 4 March 2005 12:06

is volgens mij best gevaarlijk ... kunnen je oren er volgens mij af "vallen" -> dat ze afbreken als je er te hard tegen aan komt ... of ligt dat nu aan mij ... dacht dat ik zoiets ooit gehoord had :?

Banaan 4 March 2005 12:07

Tis gewoon te fucking koud man. Echt gewoon, nee, niet leuk :|

TheGroovMaster 4 March 2005 12:34

ik had die dag dat ik ging sleeen ook last van me ogen toen ik binnen kwam.... de hele rest van de dag zat er een blauwe waas voor me ogen, gelukkig si het nu weer over(denk ik :p)

Bird Of Prey 4 March 2005 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
is volgens mij best gevaarlijk ... kunnen je oren er volgens mij af "vallen" -> dat ze afbreken als je er te hard tegen aan komt ... of ligt dat nu aan mij ... dacht dat ik zoiets ooit gehoord had :?
Da's nou zo'n typische vraag voor de Urban Myth Show. :yes:

Chrizlybeer 4 March 2005 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Da's nou zo'n typische vraag voor de Urban Myth Show. :yes:
Mythbusters
:)

Headliner 4 March 2005 12:58

ze kunnen niet "vallen"
wel scheuren

Banaan 4 March 2005 12:59

Maar dan moetje ook echt een harde klap krijgen, in de zin van een vliegtuig die er per ongeluk op neerstort

het kan wel maar erg moeilijk, toch? :+

Chrizlybeer 4 March 2005 13:07

mwa zo har dhoeft het ook weer niet, wel eens een bevroren frikadel, tegen de rand van t aanrecht geslagen?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:37.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.