![]() |
Tering
t is echt tyfus koud:{
|
mwa heen naar de stad wel, terug viel best mee, maar dat kon ook wel door de alcohol :D
|
Citaat:
|
whaha lol :D
bob zijn is ook relaxed, je vrienden helemaal naar de tering zien en zelf heerlijk slapen :p Mijn auto zat vanmiddag ook al 2x vast op een normale parkeer plaats:p, hopelijk kom ik morgen wel weg van hier :Y) was het leuk bij jou? hier waren veel kleine meisjes.... leuk dus :z |
Haha, vrienden waren er wel behoorlijk aan ja, beetje te schreeuwen achterin, haha.
Ag was wel grappig, was niet veel echt "kleins" wel redelijk goed te doen verder |
bij mij slapen ze altijd, dan ga ik keihard slingeren zodat ze met hun hoofd tegen het raam aan knallen.,..... muziek super hard enzo :] :z Uiteraard als het wel rustig op de weg is! heerlijk gewoon :D
|
-20 in de Noordoostpolder :o
|
Citaat:
|
wahaa ... kwam zon kerel bij mij uit de klas te laat... hij had zijn oregn brevroren op de fiets.. hij had 10 kilometer na school gefietst en hij had geen muts op :? dom.. maarjah...
hij had allemaal ijs aan z'n oor en zijn hele haren waren bevroren en zat onder de sneeuw enzo :P haha.. |
Citaat:
|
nopes..
zag er wle lache uit :P haha heeft er warme doekjes op gehad.. nu is zijn ook helemaal dik en rood :P |
is volgens mij best gevaarlijk ... kunnen je oren er volgens mij af "vallen" -> dat ze afbreken als je er te hard tegen aan komt ... of ligt dat nu aan mij ... dacht dat ik zoiets ooit gehoord had :?
|
Tis gewoon te fucking koud man. Echt gewoon, nee, niet leuk :|
|
ik had die dag dat ik ging sleeen ook last van me ogen toen ik binnen kwam.... de hele rest van de dag zat er een blauwe waas voor me ogen, gelukkig si het nu weer over(denk ik :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
ze kunnen niet "vallen"
wel scheuren |
Maar dan moetje ook echt een harde klap krijgen, in de zin van een vliegtuig die er per ongeluk op neerstort
het kan wel maar erg moeilijk, toch? :+ |
mwa zo har dhoeft het ook weer niet, wel eens een bevroren frikadel, tegen de rand van t aanrecht geslagen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.