![]() |
msn muziek quotes
wat voor gave muziekquotes gebruik je bij je msn om je echte naam te verschuilen... ofzo
"Heart is the mind of the matter, what's the matter? Is your heart palpitating yet?" Cave in |
professioneel chillen
(nieuwe album van DAC :d) |
ik had een hele tijd No Sleep Till Amsterdam, afgeleid van the beastie boys :p nu hebbik 44 caliber love letter van alexisonfire.
|
ik heet nu
i'll bleed forever hoe alto |
hold your light
Hoogstwaarschijnlijk een Tool quote, aangezien tool me al een paar jaar msn-namen verschaft hehe |
Waarom is dat? Wie kan mij dat uitleggen? Waarom kunnen mensen niet gewoon hun naam neerzetten? Ik vraag wel eens wat iemand bedoelt met een tekst als: The dreams in wich i'm dying are the best I ever had. En weet je wat ze dan zeggen: Dat komt uit een liedje. Wat wil die persoon daar dan mee zeggen? Wil die persoon dan aandacht met zo'n tekst? Is het aangeven hoe je je voelt? En dan vooral meiden van een jaar of vijftien die zetten er allemaal hartjes en andere rommel bij zodat ze een 'naam' hebben van drie regels lang. Noem me een idioot, maar ik vind het belachelijk. :no: 8) :?
voorbeeldje? 'Posed for life, just like stone. Exact the same like us... {eten koken:) + leren duits :@ :( }{ verliever- heerbeestje;)}' Daar kun je toch helemaal niks mee... |:( |
Ik mag een worst zijn als ik het begrijp...
Kansloos indeed. :loser: |
Citaat:
oke die wijven met 'ik voel me vandaag zo kut wan tik heb een 6 gehaald voor mn proefwerk, blabla' snap ik ook nooit echt. maar als je gewoon je naam neerzet en daarachter een leuk quotje is er toch niks mis mee? |
Ik heb nooit mijn naam als msnnaam, dat vind ik maar saai.
Meestal gewoon een stukje tekst uit een lied wat ik op dat moment vaak luister of gewoon leuk vind. Wat ik op dit moment heb weet ik eigenlijk niet meer, en ik kan hier niet op msn dus iemand die mij in zn msnlijst heeft staan mag het wel even plakken ofzo :+ |
I'll love you 'till teh end of times
uit Paradise by the Dashboard Light van Meat Loaf _0_ |
ik heb:
Ann|1,2,3,4 Today your love, tomorrow the world! |
(L) Stevie | Why can't we just look the other way?
|
The remainder is an unjustifiable egotistical power struggle at the expense of the American dream... Elvenkindje zegt:
8) Van System of a Down 8{ |
Caution Should Be Used While Driving A Motor Vehicle Or Operating Machinery
:+ |
Citaat:
welke emo band is dat ook al weer... |
Citaat:
Mijn msnnaam is: Snips & a snail & a puppydogtail Uit Attagirl van Bettie Serveert. Waar het op slaat? nergens op.. |
Mijn naam is gewoon (L) Bianca (*) Ik had eerst ook muziekquotes maar die tijd heb ik wel gehad:p
|
amberrrr * jamie jammie
naar jamie cullum mmmm :love::love: als ik een muziekquote heb is het van JEW - for me this is heaven , of van 311-amber |
trying to make a difference, but where the fuck did you go wrong?!
dat is mijn quote rise against:) |
Citaat:
tears for fears |
Citaat:
|
Citaat:
|
denk t wel
voor de onstuimige jeugd maar ik heb niet altijd muziekquotes, 9 van de 10x staat er gewoon Dennis nu heb ik: Close the door and drift away... |
Citaat:
|
jeugd van tegenwoordig:{ :no: :p
|
Citaat:
|
LoL. Ik pleur zo vaak een leuke muziek quote in me naam.
Et hangt er een beetje vanaf welke muziek ik luister... K luister nu greenday dat zijn nou niet egt sterke lyrics dus geen quote in me naam :huh: |
Ann| I don't believe that anybody feels the way I do... <3
|
Citaat:
oasis- wonderwall? :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.