![]() |
snelheid
vinden jullie dat er sneller op de nederlandse wegen gereden mag worden??? of dat het zo moet blijven. ivm veiligheidsoverwegingen?
zelf weet ik niet wat ik hiervan moet vinden http://www.nu.nl/news/493638/50/'Sne...rari'.html check ook ff die videohttp://www.nu.nl/img.db?493639+s |
vind het zo wel goed ... vaak kun je toch niet echt hard rijden omdat het gewoon erg druk is ...
|
ik vind het echt een aso filmpje :| wel indrukwekkend, maar niet normaal....
|
over het filmpje: vind het gewoon aso gedrag en onverantwoord
|
Vind het filmpje niet zo gek boeiend eigelijk..
En wat mij betreft mogen de snelheden zo blijven, vind het snel zat zo en als je reistijd te kort komt sta je maar eerder op of ga je dichterbij wonen |
>>move
als het druk is op de weg heb je weinig aan de max. snelheden die er nu al staan, het lijkt me onzin om ze nog meer omhoog te schroeven. |
Op drukke plekken mogen ze van mij de snelheid wel terug schroeven naar 100 km/uur. Als je ziet hoeveel relaxter dat al rijd. Met 120 zit iedereen elkaar in te halen, hele wirwar van in en uit voegen. Terwijl met 100 dat echt veel minder is en iedereen meer in een treintje achter elkaar rijd.
|
ik snap dat wel, als je een auto hebt die zo goor snel is dan wil je er ook goor snel mee rijden.
en het mooie is dat de popo dr niets mee kan :) |
Ik vind dat ze de snelheid moeten aanpassen aan verschillende factoren (weer, tijd, verkeer, ...)
Waarom zou men 's nachts geen 160 km/u mogen rijden (bij optimale omstandigheden)? :? Wist je trouwens dat ze sinds de "hoge boetes" (in Belgie) veel minder organendonoren hebben. |
Gewoon 120 naar 140
en 100 naar 120 |
sja je kan de snelheid wel beperke tot een bepaalde snelheid, maar mensen zullen em toch blijven overtreden. en je kunt de bonnen wel duurder maken maar het helpt niets........
daarvoor kopen mensen toch een snelle auto?om snel te rijden. |
Citaat:
|
Ja, 140 is een mooie snelheid
en ipv 100 wordt het 120 |
ik vind de snelheden in nederland prima zo, heb er geen last van... alleen op sommige wegen binnen de bebouwde kom zou je wel harder moeten mogen rijden vind ik.. op van die rechte, brede wegen, zonder fietspad. Als je daar een kilometer of 10, 20 harder mag heeft niemand daar last van... en nu wordt iedereen op zulke wegen geflitst, lekker nutteloos...
|
vader heeft net een boete gekregen voor te snel te rijden... wel in belgie
blijkbaar is het in nederland nog veeeel strenger! |
Citaat:
maja wij hebben er ook veel ja, en je mag 6 kmh te snel rijden, vanaf dan word je geflitst. ik heb zojuist me 4e snelheid boete gehad.... de eerste 3 waren in de eerste 3 maanden van em rijbewijs, heb em nu inmiddels 2.5 jaar.... me boetje was 100 euro :'( voor 20 kmh te snel :{ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.