![]() |
Bert visser.
Jongens wie heeft er nog nooir gehoord van Bert Visser? Het is echt mij idool je kan hem ook elke vrijdag zien in het programma kopspijkers. Mijn voorliefde voor cabaret begon toen ik als 7 jarig meisje en show van Bert Visser op tv zag. Sindsdien ben ik helemaal gek op cabaret. Zelf heb ik jammergenog nog maar een keer een show van hem bijgewoond maar ga dit zeker nog een keer vaker doen.
Bert Visser RULESSSSS |
Bert Visscher
Mee eens! Bert Visscher, is helemaal te gek!
Ik heb twee shows van hem op dvd en eentje van tv opgenomen. Vooral bloemschikken is geniaal. "Vlieg! Kan ik niet. Te laat" Sommige teksten zijn fantastisch. "Wat hebben we nogig bij het educatief honingslingeren? Nijlpaarduh! Nee, natuurlijk niet man. He, streep dat maar weer door. Oh, sorry Bert, gum gum gum gum gum." Heerlijk. :Y) :thumbsup: _0_ Groetjes, Era. |
Klote Pino. *)
|
Niet de hele tijd zinnetjes van hem quoten aub
|
bert visscher is de geniaalste
|
Citaat:
"Ik neem jullie allemaal mee naar de wonderlijke wereld van Japan." "Wat allemaal? Wat duur!" "Nee, niet echt:p" Bertje rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
Citaat:
Geeft niet. ;) "Meisje, kijk nou toch eens wat ik voor je heb gemaakt, het is een biedermeiertje. Hier komt ook nog wel een bloempje aan, hierzo. Met een beetje pattex zit dat zo vast." :thumbsup: |
kzie'm wellles lopen hier in de stad..
nou ja nu 2 keer gebeurt :d |
TOP HYPER!!!
:+ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ |
_0_
ik heb niet veel van zn theaterprogramma's gezien, maar bij kopspijkers vind ik em erg goed |
Leuk da hier zoveel positiefe reactie op kome... :yes:
Bert is de bestuh!¡!:thumbsup: echt wel, kussiej mii-liitle-girl |
Ben naar z'n laatste 3 theaterprogramma's geweest, erg sterk:thumbsup: Hopelijk komt binnenkort zijn nieuwste show eens op TV, daar ben ik 2 jaar geleden al geweest maar volgens mij draait die nog steeds in de schouwburgen? :? Zit echt een heel goed stuk in waarin hij een foute manager speelt, geweldig_0_
|
ik heb een dvd geleend van hem
kon er wel goed om lachen:thumbsup: |
jah hijs soow stoer heah...
niet doen! niet doen! jawehel :thumbsup: |
koffie is leuk :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.