Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   ik wordt gek van dat geklaag (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52771)

Smiley 9 March 2005 10:27

ik wordt gek van dat geklaag

Ik wordt helemaal gek van dat geklaag, net als mijn broertje altijd maar klagen, nooit eens een keer tevreden. Kunnen we niet gewoon allemaal blij zijn....

goos 9 March 2005 10:29

Ik ben eigelijk bes wel met smiley eens, kalgen is ech nie chill.
Als idereen iets minder zou klagen zou et een stuk chiller zijn

Alpha 9 March 2005 13:22

als jullie dan gewoon niet meer in de Klaag Corner komen, horen jullie ook niet al dat geklaag ... klaar ...

Loy 9 March 2005 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
als jullie dan gewoon niet meer in de Klaag Corner komen, horen jullie ook niet al dat geklaag ... klaar ...
lol :d

ik vind je soms echt een kakker..
maar wel een kakker met humor :9

Ancalagon 9 March 2005 13:43

dus je komt hierheen om te klagen over het feit dat je het vervelend vindt dat je broertje klaagt?

mm iets over potten en ketels

Loy 9 March 2005 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
dus je komt hierheen om te klagen over het feit dat je het vervelend vindt dat je broertje klaagt?

he laat ons toch lekker terug zeiken..

Jamiel 10 March 2005 17:04

wacht maar totdat jij je begint te irriteren aan wat anders dan alleen irriteren aan mensen die geirriteerd zijn ( irritant he :p )

Smiley 10 March 2005 19:30

geintjuh

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon

Het is meer voor de lol bedoelt.... ik bedoel ik klaag over klagende mensen..... (ja ik was melig toen ik deze topic opende)

Impressions 10 March 2005 19:36

Dan moet je wel ver heen zijn als je hier humor in ziet

Alpha 10 March 2005 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loy
lol :d

ik vind je soms echt een kakker..
maar wel een kakker met humor :9

:d

Smiley 11 March 2005 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Dan moet je wel ver heen zijn als je hier humor in ziet
Als je melig bent vind je het kleinste dingetje al lollig, tis meer een "in the heat of the moment" kinda thing....

volumeknopje 13 March 2005 08:20

hee, je kunt beter even klagen over nutteloze dingen dan iemand in elkaar meppen omdat ie bijv zn diskman te hard heeft staan in de trein

en ik ben hartstikke tevreden ofzo. klagen wil niet altijd zeggen dat ik me ergens zo erg aan irriteer dat t mn dag verpest.

Smiley 15 March 2005 11:03

idd

Ik weet dat deze topic een btje nutteloos is, en dat er in staat dat ik klaag over klagende mensen. Maar soms is het gewoon ff lekker om te klagen, het lucht vaak op :d.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.