![]() |
heerlijk zo een scholen netwerkje
1 Bijlage(en)
:$ oe ben ik stout :p
|
Naughty:]
|
:o Stouterik!!
|
Aardig ja :z
|
:z
ik zal niets zeggen O-) |
En dit doe je op de HHS? Of zit je daar niet meer? Want dit kan nl. VEEEEEEL sneller
/me experienced :D |
wat stout demotjes downloaden :{
|
langzaam, bij ons op t roc zat ik over de 1 mb.
|
1 Bijlage(en)
dit heb ik thuis :|
|
L0L :9
ik heb thuis gemiddeld zo'n 150 tot 300 kb/s download :d toch redelijk voor een 1600/512 :d |
kweet dat het sneller kan, moet je alleen wel de goede user hebben en niet over wireless gaan :p
ik heb ook al een download van 8-9mb gehad, het kopiereen van de temp naar de harde schijf duurt langer dan het downloaden dan :p |
puuuuh anders download je ff DEMOS....
en dan ook nog een demos van kutspellen:notgood: |
Citaat:
Geef mij ook eens wat shit :p |
Citaat:
|
DC++ in een kanaal met minimaal 10 Mbit
en de meeste users hebben er 100 Mbit. |
wordt tijd dat de studenten hier in zwolle ook eens van surfnet gebruik mogen maken want dit is natuurlijk knudde :+
iig, op school zit ik ook altijd zo rond 1MB/sec |
Citaat:
@FF, ik zit op dezelfde server [hhs.nl]Groovy ben ik :p dus als je me es online ziet :) |
zit je zeker nog maar pas dan? want meestal check ik de hss gasten wel even.. aangezien ik daar een redelijke downstream van heb...
|
Citaat:
Ik heb thuis trouwens wel een 100 Mbit netwerkje O-) |
idd heb sinds deze week me laptop. Maandag ben ik met dat ding zo rond half 11 - 11u weer online op school.
|
oh lol je komt alleen daarmee online als je op school bent... :+
|
Roc vlissingen ict afdeling dus gewoon 6 kbps upload en 14 kbps download ... stelletje mongolen daarzo ,...
|
volg dan ook een echte studie ;p
|
ken je net zo goed meteen de full versions downloaden kerel :9
|
Citaat:
|
Ik ben nu een basisschool aan het helpen met hun problemen zeg maar :9.. en hun hebben een 8mbit lijntje liggen.. erg leuk :d dus binnenkort ff een FTP erop knallen.. en kunnen we lekker allemaal fijn leechen :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.