Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Jo, jo billen...koek!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52830)

Fritsemans 12 March 2005 10:14

Jo, jo billen...koek!!!

Jo, jo! Ik heb een probleem, jo, jo! Eczeem, nee man, iets wat je niet begrijpen kan, billen...koek op de broek, kletserdepets daar hou ik van! Klits klets klandre, met kadans, dit is de rode billen dans! :?

frox 12 March 2005 12:33

klits, klats, klander van de ene bil op de ander?

Fritsemans 12 March 2005 13:36

Ja man, met rode billen in de klas, da's pas kras! Ik klets zo graag op billen, zou echt niets anders willen. Ken je dat gevoel? Weet jij wat ik bedoel?

n0sf3ratu 12 March 2005 15:52

wtf , dit is gewoon tantu cool

silverchair 12 March 2005 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
wtf , dit is gewoon tantu cool
:{

n0sf3ratu 12 March 2005 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
:{
je weet toch ali b die brada chilla madafaka

appelshampoo 12 March 2005 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fritsemans
Ja man, met rode billen in de klas, da's pas kras! Ik klets zo graag op billen, zou echt niets anders willen. Ken je dat gevoel? Weet jij wat ik bedoel?
dat gevoel dat hetzelfde voelt als een klap op je smoel?

silverchair 13 March 2005 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
je weet toch ali b die brada chilla madafaka
ik heb m gezien :d
hijs toch wel cute in het echt, maar wel een sjappie.. :+

Headliner 13 March 2005 12:29

ali bah met zn oversized basketball shirtjes

Fritsemans 13 March 2005 13:15

Jo, jo, Appel, wat je nu zegt klinkt te dol, geen klappen op je smoel, maar op je billen voor de lol. Ik schreeuw het van de daken, ik ben echt in balans dit is mijn vette rap, de rode billen dans..Ha! (nog iemand into een rapje?)

Headliner 13 March 2005 13:17

Citaat:

Jo, jo, Appel, wat je nu zegt klinkt te dol, geen klappen op je smoel, maar op je billen voor de lol. Ik schreeuw het van de daken, ik ben echt in balans dit is mijn vette rap, de rode billen dans..Ha! (nog iemand into een rapje?)
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=52739

JennyMindTricks 15 March 2005 12:40

Citaat:

Ik hou van rappen, maar jij loopt gewoon doelloos te kleppen, wat is je probleem jonge, waar ben je aan begonnen, wat is je doel, probeer je te dissen? tijdens het sissen probeer je naar de juiste woorden te gissen, je moet je niet vergissen. Ons kan je niet dissen.

PFP 15 March 2005 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JennyMindTricks
Ik hou van rappen, maar jij loopt gewoon doelloos te kleppen, wat is je probleem jonge, waar ben je aan begonnen, wat is je doel, probeer je te dissen? tijdens het sissen probeer je naar de juiste woorden te gissen, je moet je niet vergissen. Ons kan je niet dissen.
bravo 8-)

JennyMindTricks 15 March 2005 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
bravo 8-)
:d

AmbyPur 15 March 2005 13:18

Citaat:

heb je je al ingeschreven? :D

appelshampoo 15 March 2005 14:08

Citaat:

Je klinkt als een loodgieter zonder lood, als een schipper zonder boot, wat moet ik met iemand zoals jij, en je hebt commentaar op mij? Ren maar gauw naar je moeder, voordat ik de leeuwen met jouw rode billen voeder.

JennyMindTricks 15 March 2005 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
heb je je al ingeschreven? :D
Inschrijven?
Ik kan maar beter zwijgen, ik kan er toch niks van, ik probeer ook niet te denken dat ik het kan, dat was niet mijn plan, ik oefen maar een beetje, en weetje, dat doe ik graag, maar ik behaag, me nog niet zo hoog, als ik zou zeggen dat ik goed ben ben ik degeen die loog.

PFP 15 March 2005 15:03

ik ga koekjes maken van je hoofd :[

JennyMindTricks 15 March 2005 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
ik ga koekjes maken van je hoofd :[
Mijne?:o

PFP 15 March 2005 15:22

Citaat:

Mijne?:o
zou je dat willen dan? :[

Fritsemans 16 March 2005 14:51

JOOOOOOOOOOO, Appel, niet te sappel. Wat nou van die bakker, je kletst als een stakker en dan die leeuwen met mijn kont? Man, wat roep je nou in't rond?! De wind komt uit een andere hoek: het gaat om jouw broek! Jij moet voor je billen en dat is wat de leeuwen willen! JO, jo!:@

appelshampoo 16 March 2005 14:54

Citaat:

JOOOOOOOOOOO, Appel, niet te sappel. Wat nou van die bakker, je kletst als een stakker en dan die leeuwen met mijn kont? Man, wat roep je nou in't rond?! De wind komt uit een andere hoek: het gaat om jouw broek! Jij moet voor je billen en dat is wat de leeuwen willen! JO, jo!:@
jo, jo, je lijkt ali b wel, en zoals je weet is die ook niet echt te wow, en ik heb geleerd om niet direct naar een ander te roepen, maar volgens mij heb jij zelfs niet geleerd om de wc te poepen, samen met je vrienden voel je je een hele man, maar waar blijven je goede matties nu dan?

Fritsemans 16 March 2005 20:54

Jo ,mensen, hier is-ie weer dan, Fritsemans van de billendans. 'k zal niet meer roepen, maar 'k kan wel zelf poepen. Jo, Appel, ik schik me naar de rules, hoor niet bij de fools, moet je weten, zeker weten, tot later man/meid, nu het afscheid!

n0sf3ratu 16 March 2005 21:30

Citaat:

Jo ,mensen, hier is-ie weer dan, Fritsemans van de billendans. 'k zal niet meer roepen, maar 'k kan wel zelf poepen. Jo, Appel, ik schik me naar de rules, hoor niet bij de fools, moet je weten, zeker weten, tot later man/meid, nu het afscheid!
man/meid ,je weet het niet , of ziet het niet ?

JennyMindTricks 17 March 2005 08:17

Citaat:

y0 wat negeer je mijn post dan? Denk je dat je niet tegen me op kan? Of dat het je wat kost? vandaar dat je niet meer post. Als je me negeert, doe je echt wat verkeerd, want mij kan je niet negeren man!

appelshampoo 17 March 2005 08:26

Citaat:

Jij wilt duidelijk het laatste woord, maar daarmee gaat appel zeker niet akkoord. En wat zie ik in je laatste regel trek je aan de rem, en hoor ik daar enige twijfel in je stem? Als je mij wilt dissen kun je beter naar andere dingen gissen.

Je bent als een man die zijn ballen is vergeten, en je pik moet ook nog eens hergemeten. Je regels klinken als schijt, en als je even had geklikt wist je direct of ik een man was of een meid.

Fritsemans 17 March 2005 08:38

ff duidelijk

Jo, Tricks, je negeren is niks, dus hier is ie dan Fritsemans van de billendans. Wat een kabaal en waarom helemaal, 'k zit hier te noteren en te proberen je frasen op te halen, maar 't is echt balen, ook na lang malen kan ik je woorden maar niet herhalen. Volgende keer beter, 'k probeer het later, dan sla je een flater, wacht maar op Fritsemans met zijn kingsize snater! En: ons Appeltje is bij mijn weten een vrouwtje.

Fritsemans 17 March 2005 08:48

Heeee, Appel, rijbewijs bevoegd en vrouwelijk, ik zeg je vertrouwelijk, want ik zie nu in een fractie je reactie. Je hebt wel zaad, maar ook een vrouwenschoenmaat, had ik al lang gezien, man, maar meid klinkt niet flink, maar naar zieligheid en rijmt ook alleen op vieze woorden zoals schijt, behalve schoonheid, daarom MAN, snap dat dan. Ik heb ogen in mijn doppen maar jij wou'm goedkoop erin koppen. Pak je schampoo en was terstond die holle frasen uit je vrouwenmond.

appelshampoo 17 March 2005 09:21

Iemand met zulke spelfouten kan ik eenvoudigweg niet serieus nemen, jij denkt dat je er komt met slijmen en flemen. Maar dan ben je hier aan het verkeerde adres, kom maar eens hier dan leer ik je eens flink de les.

Je bent als een band zonder zanger, als een klusbedrijf zonder behanger. Je denkt dat je geboren bent als ware kunstenaar, maar je regels zijn kut en je zinnen lopen raar. Je bent als een bh zonder borsten of als een slager zonder worsten. Je kunt kiezen uit twee kwaden, de een is wegwezen en de andere laat zich raden.

Fritsemans 17 March 2005 10:32

Jo, Appel, wat een gejeremieer, je schrijft Sinterklaasrijm en geen ene klap meer. Spelfouten, meid, je kletst uit je nek, je vergist je, suft, bent slim als the Shreck. Shampoo is lastg, maar ook buiten-nationaal, jij LEERT (!) mij de les, da's pas dom, abnormaal. Dus pak de Van Dale en leer Nederlands, ontdek wat echt fout is en doe dan de dans. :O

JennyMindTricks 18 March 2005 08:01

Re: ff duidelijk

Citaat:

Jo, Tricks, je negeren is niks, dus hier is ie dan Fritsemans van de billendans. Wat een kabaal en waarom helemaal, 'k zit hier te noteren en te proberen je frasen op te halen, maar 't is echt balen, ook na lang malen kan ik je woorden maar niet herhalen. Volgende keer beter, 'k probeer het later, dan sla je een flater, wacht maar op Fritsemans met zijn kingsize snater! En: ons Appeltje is bij mijn weten een vrouwtje.
y0 man, wat denk je dat je tegen me op kan? Je kwam uit het niets, maar snapt niets van die beats, ik weet waarover ik praat, wat ik doe, wordt lang niet moe, en rap jou van de kaart. Wat probeer je Jenny te verslaan, ik zie je als een ratje sluipend weggaan, jij ratje, ik katje, ik pak je en dig je.

appelshampoo 21 March 2005 13:18

Citaat:

Jo, Appel, wat een gejeremieer, je schrijft Sinterklaasrijm en geen ene klap meer. Spelfouten, meid, je kletst uit je nek, je vergist je, suft, bent slim als the Shreck. Shampoo is lastg, maar ook buiten-nationaal, jij LEERT (!) mij de les, da's pas dom, abnormaal. Dus pak de Van Dale en leer Nederlands, ontdek wat echt fout is en doe dan de dans. :O
Mijn Nederlands is al bovenmatig goed, in tegenstelling tot de rhymz die jij hier doet. Zelf je vader en je moeder geven appeltje respect, want die is goedgebekt. Jouw pim-pam-pet-mode wordt uiteindelijk door je zwakke taalgebruik gedood.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:42.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.