![]() |
Workaholic?
Ik ben aangenomen bij een telemarketing bedrijf (:D yay..! Dus als je rond etenstijd wordt gebeld door ene Fiona de Boer (='artiestennaam' :z), that's me8{ )!
Op dit moment heb ik dus 3 baantjes. Ik werk drie avonden in de week 4 uurtjes voor de telemarketing. Maandagavond, dinsdagavond en donderdagavond. Verder werk ik woensdagavond (2uurtjes) bij het Rijkswaterstaatgebouw, op zaterdag -en zondagmiddag werk ik 3-5 uurtjes in een spoelkeuken. Opgeteld dus +/- 20 uur. Daarnaast zit ik ook nog fulltime op school. :) Ben ik nou gek, of is dit gewoon goed? :D |
Uitslover 8)
|
ik werk ook meer dan 20 uur per week (3 baantjes) en zit fulltime op school, maar t bevalt me prima :)
|
En je hebt nog tijd om het geld uit te geven?
|
Citaat:
Enne PFP, jonge ik ben een meisje. Ik heb altijd tijd om geld uit te geven :+ |
dus jij wordt zo iemand waarbij ik de telefoon meteen wegdruk?
en hebben zulke mensen artiestennamen? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Appelshampoo, dat klopt :yes: Ik word zo'n irritant persoontje dat rond etenstijd mensen gaat lastigvallen met schoonheidsbonnen etc :z
En Fiona, dat klinkt toch een stuk betrouwbaarder dan Karima? :z |
en wat kunnen we van fiona kopen?
|
ik ken een fiona de boer :z
|
Meneer PFP?
Ik heb voor u een uiterst exclusieve schoonheids verzorging aanbieding! Voor maar 500€! Nergens goedkoper! Waarom bij ons zo goedkoop? Wij willen reclame maken voor ons bedrijf. En hopen zo meer klanten te trekken. *bla* *bla* 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die fiona die ik ken is wel een ongelooflijke slet trouwens. Daar wil je gewoon niet mee vergeleken worden :no: (of wel natuurlijk :7) |
Toch wel triest dat ze een Marokkaanse een Nederlandse naam meegeven. :z
|
Citaat:
|
En toch weet ik bijna zeker dat een Marokkaans accent of naam minder verkoopt dan een typisch hollandse verkoper.
|
Ik werk momenteel 63 uur per week8)
|
Citaat:
|
en ik ben al een half jaar op zoen naar een baantje na sschooltijden :S
|
En ik kan maar geen baantje vinden...
|
bel mij maar niet, dan kun je je lol nog op:]
|
Haha gebruik dit topic maar voor mooie anekdotes waarin je keihard wordt afgezeken_0_
Als ik jou was zou echt niet akkoord gaan met die artiestennaam trouwens. |
40 uur p/w stage en dan nog 16-20 uur bijbaantje erbij in het weekend.
goed te doen en laat me met rust:p |
Ach, zolang je steeds maar de dag weet zodat je niet per ongeluk 'ns op je verkeerde werk terecht komt... :p
Tis btw wel raadzaam om je uren bij te houden, zeker als je zoveel baantjes hebt aangezien het dan makkelijk is om het overzicht kwijt te raken. |
Citaat:
In België mag je trouwens officieel maar 25 dagen werken per jaar dacht ik van je 16de tot je 18de. |
Citaat:
hier mag je tenminste vanaf je 14e (of zelfs al 13e?) werken... en dat vind ik perfect, leer die jonge kinders maar werken ipv continu de hand op te houden bij de ouders.... |
Citaat:
|
OhhMyyyGodd! Waar gaat dit over?
Er wordt me heus niet zelf een naam aangewezen. :z Daar zou ik dus echt niet mee accoord gaan. Daar kies ik zelf voor!! En waarom? Omdat mijn achternaam nogal lang/moeilijk is. Fiona de Boer (of weet ik veel wat, ik verzin wel iets :rolleyes: ) ligt gewoon makkelijk in de mond. Dus dát is de reden! :Z |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik werk 32 uur en school 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.