![]() |
jongens
heyhey meiden
wat vinden jullie van jongens is het waar `we kunnen niet met ze en niet zonder ze`is het waar of niet:? |
andersom is het precies hetzelfde hoor8)
|
Vrouwen, je kan beter hun kop verbouwen?
|
vrouwen het enige wat leuker is dan ze in de fik te steken is wat in ze steken
:o :+ |
Citaat:
|
Citaat:
:loser: :loser: |
Je kan t beste wiet verbouwen.
|
Citaat:
|
in elke vrouw zit wat goeds, je moet het er alleen zelf in steken.
bedoelde je die:Z |
Pff.. :Z
|
vrouwen je kan beter bier gaan brouwen ;) ..........sja vrouwen...zou wel jmmr vinden als ze in 1 keer allemaal weg zouden zijn :wave: ;)
|
pcies!!:+ :loser: :rolleyes: :aai:
|
er is best met vrouwen te leven alleen kan het soms wel een beetje veel worden...als ze gaan zeuren ofzo
|
€ey euhmz... elvenkindje je zegt dat wel mah da k0mt ckurz 0mdat je niemand kan krijge ofz0ow, en als je dat van vr0uwen vind kan j altijd ng 0p jongens vallen 8-) :7 Mah de stelling klopt, kuszs; mii
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij is me-little-girl een analfabeet of zo, die toch maar wat typt en dan hoopt dat ze stoer is. Laten we haar maar niet serieus nemen. Ze is vast van school getrapt omdatze niet kon schrijven. Afijn, ontopic. (Beetje raar dat veel 'mannen' op dit topic reageren. Zeker op hun pikkie getrapt *) ) Ik zeg: je kunt best met, maar ook best zonder mannen. Era. |
Citaat:
O-) |
laat dat meisje gewoon op haar manier typen, altijd dat gezeik , smaken verschillen en je moet die van elkaar respecteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het niet tegen jouw , maar tegen era en saduf |
Citaat:
|
Vrouw aan het stuur bloed aan de muur |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een wegpiraatje (lol) ;) |
Citaat:
|
Jeez wat een stel lompe mensen hier, maak hier een einde aan en sluit dit topic asjeblieft :x
|
:z ik vind jongens stom vinden enzo echt zooooo basisschool-achtig! bah bah wat is dat voor kinderachtig gedoe. Ik heb best veel vrienden die dus jongens zijn en kan ik goed mee op schieten, soms zijn er wel eens jongens waar ik nix van snap maar dat hou je ook bij meisjes ;) En IK heb lekker een heel lekker vriendje die zn kop niet hoeft te verbouwen :love:
|
Citaat:
het is wel zo :no: |
Citaat:
|
fuck ik word te oud voor dit board
|
Citaat:
het is gewon lollig |
nou, ik moet eerlijk zeggen
ik als jongen kan toch niet echt goed zonder vrouwen ik ben blij dat ze bestaan en dan bedoel ik niet alleen voor de seks :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou één of twee dagen zonder mijn vriend kunnen,
maar langer, dan wordt het wel erg... :{ dus het klopt (bij mij) wel, ik kan niet met hem, maar ook niet zonder hem..! wazige theorie eigenlijk :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.