![]() |
een vraaag aan de Dames
Hallo
ik heb een vraagje nou ik ben 15 jaar en wou ff wat vragen over de grootte en dikte van de lul wat vinden dames belangrijker grootte ( niet klein natuuluk ) of de dikte Grootte - dikte ??? Alvast Bedankt |
Kbegrijp eigenlijk niet wrm jongens daar altijd zo'n 'probleem' rond maken....
Ontopic: K'vind het eigenlijk niet belangrijk hoe groot/ dik een penis is, als er maar een is.. ;) En als ik dan echt moet kiezen kies ik lengte want als ie te dik is kan je nog eventuele probs hebben met de vagina van de meid. |
Hmm. .. Maakt voor mij niets uit. Tis wat ze ermee doen..
|
het ligt eraan hoe die gebruikt wordt.... :)
|
Ooow.. wrm maken jongens daar nou zo'n probleem van..
Ik bedoel.. het maakt eigk voor mij haast niks uit.. Als ie maar niet super te groot is.. dan kan het wel es zeer doen.. ;) |
ik prefereer natuurlijk een dikke grote vette lul :thumbsup:
serieus.. jongens met een kleintje moeten zich echt schamen en voor de mensen die het echt niet snappen, dit is geen serieuze reactie nee :d |
oeh dat maakt egt uit!
waar jongens zich wel niet druk over maken!! poepoe chill man als je hem goed weet te gebruiken is het goed! |
Atjeuh: het ligt eraan hoe die gebruikt wordt....
mee eens!! |
niet te groot....niet te klein
|
Citaat:
|
nou, mn vriend heeft een hele forse en de 1ste x dee nogal pijn, maarjah je voelt tenminste iets, voor mij maakt het niet veel uit, als ie maar lief tegen me is tijdens de sex en mij op mn gemak stelt:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!
:) |
Citaat:
:z |
uhh
Maakt ni egt uit! Jij denkt misschien hoe groter hoe beter.. NIET waar! |
maakt mij niet uit
|
Citaat:
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert! :yes: |
Nou zoals ik het heb gehoord schijnt vooral de breedte er het meeste toe te doen want dan voelen ze juist meer dus ik heb geluk gehad met mijn genotsknots haha :D :p
|
alsjeblieft niet te breed zeg, khoef geen zwart gat daar beneden :huh:
|
niet te lang en ni te breed... kheb ergens gelzen dat als het te lang is dat het tegen je baarmoeder stoot en als ie dan te hard in gaat, dat het dan wel vree pijnlijk is ... en als het te breed is, kan je vagina natuurlijk scheuren =s is ook pijnlijk geval... vooral als het de eerste keer is en je hebt zo'n grote dat in jouw gaat.. die pijn blijft nogal lang ... twas toch het geval bij n vriendin van me =s
dus beter een gewone die ni te dik en ni te lang is ^^ |
dat is weer zo'n mooi antwoord, maarja wat is dan normaal voor de dames?
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
volgens mij was dit een vraag aan de dames... en dan reageren er heren op?? :+ haha
maar hij moet niet dun zijn... en ook niet te groot.. |
waar mensen zich de dag van vandaag druk over maken ... :Z :z
|
Citaat:
HALLO!! wil je het in centimeters horen ofzo?? jongens, maak je maar niet druk om!! het maakt echt (bijna) niemand iets uit als je maar lief bent! en btw, je kan er toch niks aan doen hoe die is?? |
Citaat:
:yes: |
Citaat:
|
toch jammer he ..
dat de mensen gellukig zijn met wat ze hebben :) |
Citaat:
mja, I'm happy, ow der zijn zoveel mooie meisjes ... je moet ze leren kenne en dan zijn ze meestal kei toffe meisjes ^^ dan kan je weer eens blij zijn dat je knappe vriendinne erbij hebt ^^ |
Re: een vraaag aan de Dames
Citaat:
iedereen is soals di is.. en dan vind ik niet dat je iemand moet oordelen op sij lul :S daS toch gaar? |
Re: Re: een vraaag aan de Dames
Citaat:
|
Re: Re: Re: een vraaag aan de Dames
Citaat:
|
dees je geeft een hele lieve post. Maar in codetaal was toch ook niet nodig he. Mensen hier hebben geen zin om dat soort berichten te ontcijferen. Gewoon typen is veel makkelijker ;)
|
Deze is wel erg oud, huh? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.