Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Te laat komen.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52926)

appelshampoo 17 March 2005 09:30

Te laat komen..

Kom jij vaak te laat? Of nooit en heb je er een hekel aan dat mensen te laat komen?

appelshampoo 17 March 2005 09:31

Ik kom zelf echt bijna nooit te laat, en ik vind het verschrikkelijk als mensen wel te laat zijn als je iets hebt afgesproken..

bootje 17 March 2005 09:37

ik kwam altijd op tijd, tot ik besefte dat ik bij bepaalde mensen beter te laat kom, want ze zijn zelf nooit klaar en dan moet je daar echt veeeeel te lang zitten wachten.

Jamiel 17 March 2005 09:46

Ik ben vrijwel altijd op tijd, en erger me echt super aan dat bepaalde lui hiero van me band gewoon 50 !! minuten te laat komen...

Kampie 17 March 2005 11:06

ik ben ook vrijwel altijd op tijd.. maar dan vaak ook net op tijd..

TheGroovMaster 17 March 2005 11:33

verschitl, soms ben ik te laat... max 15 min als het OV mee werkt
en soms ben ik 30 min te vroeg als ik er zin in heb

Sanne 17 March 2005 11:42

Ik ben of ietsje te laat of op tijd

PFP 17 March 2005 11:47

ik ben altijd te vroeg, ik kan gewoon niet te laat komen. Heb echt een hekel aan mensen die niet op de afgesproken tijd komen

Banaan 17 March 2005 16:54

ik ben heel vaak te vroeg en dat vind ik beter. te laat is echt te erg

Ik ben trouwens liever een half uur te vroeg dan 10 minuten te laat. :o

Impressions 17 March 2005 17:08

Net op tijd of net te laat :z

sJur 17 March 2005 17:36

meestal wel op tijd. Maar soms ook TE vroeg en dan sta ik echt 10 min te wachte ofzo |:( :p

annomeisje 17 March 2005 19:47

Ik ben altijd en overal minstens een kwartier te vroeg. Als iemand of ikzelf te laat komt ben ik echt geďrriteerd... Ik haat die gewoonte gewoon.

K@rima! 17 March 2005 19:56

Damn, braaf jullie allemaal man :$

Ik baal er zelf ontzettend van, maar ik ben zelden op tijd. Ik weet niet wat 't is :{ Ik heb er zelf een ontzettende hekel aan als mensen te laat komen bij mij, dus ik kan me goed voorstellen hoe 't voelt als iemand met mij afspreekt.

Tzit gewoon in onze familie. Als ik met zuslief afspreek, komen we allebei toch 30 min te laat, dus gewoon lekker op tijd :Y)

L_angeldc 18 March 2005 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Ik ben of ietsje te laat of op tijd

bartje518 18 March 2005 09:51

Ik kom vrijwel altijd te laat. Als je het maar structureel doet weet iedereen waar hij aan toe is 8) Met name 's morgens, ik kan absoluut geen seconde te vroeg opstaan..

chica 18 March 2005 09:57

Meestal ben ik op tijd als ik écht op een afgesproken tijd ergens moet zijn, maar ik ben de laatste tijd bijna nooit meer veel te vroeg, dus gewoon iets van 5 minuten van te voren:)

lieve colafles 18 March 2005 10:37

hangt er vanaf..

voor school ben ik altijd zo rond de bel binnen..
voor afspraken met mensen ben ik altijd wel op tijd.
tenzij ik bij iemand thuis afspreek, die ik goed ken ofzo.. dan kom ik weleens te laat.

Jochemmm 18 March 2005 11:03

Ligt eraan, voor belangrijke dingen ben ik altijd tevroeg, voor normale doorgaanse afspraken meestal gewoon optijd, maar ietsje telaat ( +/- 5 minuten ofzo) kan ook wel een keer voorkomen. En bij bekende mensen langsgaan dan wil het wel eens uitlopen.

Bazzemans 18 March 2005 11:38

Volgens mij ben ik wel vaak degene waarop gewacht moet worden. Zelfs als mensen mij komen ophalen ben ik nog niet volledig klaar als ze er zijn. Ik weet niet hoe anderen daar tegenaan kijken (Arthur?). Het gaat in ieder geval niet om meer dan 5 minuten.

Pakspul 18 March 2005 12:20

Ben meestal paar minuten te vroeg of op tijd, ik haat wachten op mensen dus doe dit anderen ook niet aan :)

The Phit 18 March 2005 12:31

Als het nodig is ben ik op tijd. En als ik met vrienden wat afspreek om op stap te gaan ben ik de ene keer veel te vroeg en de andere keer half uur a uur te laat dan afgesproken ofzo :z

FunFair 18 March 2005 15:07

ik zeg meestal dat ik ongeveer op een bepaalde tijd kom... dus dan heb je gewoon 10 minuten speling naar beide kanten :+

behalve zakelijke afspraken.. daarbij ben ik altijd minimaal 5 minuten eerder aanwezig. Als het erg belangrijk is een half uur van te voren.

bartje518 18 March 2005 15:32

Overigens mis ik zelden of nooit treinen omdat ik zélf te laat ben. Ik moet altijd om 2 minuten na heel of half de trein hebben in Tilburg naar Dordrecht. Op de terugweg fiets ik altijd een half uur naar mijn kamer (en dan fiets ik door!). 's morgens vertrek ik echter altijd tussen 5 over en 10 over en ik ben áltijd op tijd :D

kreej-z 18 March 2005 15:48

ik ben erg vaak laat... denk altijd dat ik tijd genoeg heb, maar dat is nooit en dan moet ik op het laatste moment nog vanalles doen en sjah.. dan kom ik meestal niet echt op tijd nee.. :$

Ikvind t trouwens wel irritant als anderen te laat komen... :$

hoezo egoistisch... :o

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.