Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Party Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=178)
-   -   werchter (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53030)

eniT 20 March 2005 21:08

werchter

wie gaat er naar rockwerchter, welke dag en heb je al tickets?

ik ga voor 1 dag (mag niet meer) de vrijdag normaalgezein. moet m'n ticket nog bestellen, maar amai, duur dat die zijn! :{

oja, de nederlanders hier kennen dat mss niet? Tis echt een heel bekend festival in belgie! :+

bartje518 20 March 2005 22:42

Ik geloof dat iedereen het wel kent :p Hebie ergens een lijst met wat er dit jaar komt?!

dext0r 20 March 2005 23:08

het is altijd nog goedkoper dan lowlands :D
en damn ik wil er naartoe:D

dext0r 20 March 2005 23:22

1 Bijlage(en)
:D

IK MOET IK MOET IK MOET

bartje518 21 March 2005 07:13

REM dus ook weer, die wil ik altijd nog eens live zien :{:(

appelshampoo 21 March 2005 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
REM dus ook weer, die wil ik altijd nog eens live zien :{:(
ze komen ook op dat festival van yorin :)

bommelding 21 March 2005 16:03

Ik heb zaterdag tickets besteld voor de volle 4 dagen :p mooi begin van de vakantie :yes:

L_angeldc 22 March 2005 13:05

ik ga misschien wel, staan wel wat leuke dingen bij en ik wil the mars volta alsnog zien (hoewel in een zaal het toch veel leuker is :()

hoe duur is het eigenlijk allemaal?

anemic 22 March 2005 13:51

2 jaar achter elkaar heeft werchter toch stiekem wel het ruigste programma van alle early summer festivals. gaat weer uitverkopen 100% zeker.

al moet ik zeggen dat het voor iemand die iets nieuws zoekt verre van interessant is. het is eigenlijk een best saai programma, maar wel degene met de meeste grote namen.

Ancalagon 22 March 2005 15:53

Kraftwerk en Nine Inch Nails en Mars Volta en Queens of the Stone-Age en en 8-)

2 jaar geleden ook geweest en toen was het ook geweldig, maar nu heb ik geen geldd

L_angeldc 22 March 2005 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
2 jaar achter elkaar heeft werchter toch stiekem wel het ruigste programma van alle early summer festivals. gaat weer uitverkopen 100% zeker.

al moet ik zeggen dat het voor iemand die iets nieuws zoekt verre van interessant is. het is eigenlijk een best saai programma, maar wel degene met de meeste grote namen.

Nee dat klopt, alles wat der staat is of al heeel erg bekend of in ieder geval redelijk bekend enzo. Jammer want kleine namen zijn soms ook best leuk, dan kan je je nog laten verrassen enzo.

dext0r 22 March 2005 16:45

120euro voor vier dagen pret.
15euro voor de camping
op woensdagavond heen, maandagavond terug = Week OV en in belgie is je werchter ticket je treinticket heb ik toch altijd begrepen.

bommelding 22 March 2005 19:31

ja je ticket is je treinticket maar wel enkel als je voor de 4 dagen een ticket hebt dacht ik. Mensen die voor 1 dag gaan moeten trein appart betalen.

luie-donder 22 March 2005 19:44

Re: werchter

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
wie gaat er naar rockwerchter, welke dag en heb je al tickets?

ik ga voor 1 dag (mag niet meer) de vrijdag normaalgezein. moet m'n ticket nog bestellen, maar amai, duur dat die zijn! :{

oja, de nederlanders hier kennen dat mss niet? Tis echt een heel bekend festival in belgie! :+

klopt, ken het niet! *)

Atjeuh 22 March 2005 19:55

ik denk dat ongeveer iedereen rock werchter toch wel kent :?

en nee ik ga niet

TheGroovMaster 22 March 2005 21:33

wanneer is het dan? ik wil best wel dagje komen!! ziet er vet uit die line up!

L_angeldc 26 March 2005 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
120euro voor vier dagen pret.
15euro voor de camping
op woensdagavond heen, maandagavond terug = Week OV en in belgie is je werchter ticket je treinticket heb ik toch altijd begrepen.

hmmm 120 euro is toch best veel geld :{
Komt er dan ook nog es 15 euro voor camping bij of zit dat bij een 4daags ticket al bij dan?

prinskoekje 26 March 2005 16:22

Ik heb er gisteren nog met een vriend over gesproken.

We hebben afgesproken dat we nog wel gingen. 'k weet nog wel niet of we dit jaar gaan:x

bah, we zien wel!:{

dext0r 26 March 2005 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hmmm 120 euro is toch best veel geld :{
Komt er dan ook nog es 15 euro voor camping bij of zit dat bij een 4daags ticket al bij dan?

komt er wel bij, maar deel dat bedrag eens door 4, naar verhouding is dat echt wel goedkoop hoor....het is alleen een smak geld in 1x .
lowlands is 115euro ofzo voor slechts 3 dagen, en doorgaans met een slechter programma dan werchter..

Ancalagon 27 March 2005 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
komt er wel bij, maar deel dat bedrag eens door 4, naar verhouding is dat echt wel goedkoop hoor....het is alleen een smak geld in 1x .
lowlands is 115euro ofzo voor slechts 3 dagen, en doorgaans met een slechter programma dan werchter..

het leuke van lowlands is alleen wel dat ze meer dan muziek doen.

maar ik geloof wel dat ik werchter gezelliger vond

bartje518 27 March 2005 23:05

Werchter heeft gewoon het beste programma van wat er hier in de omgeving te krijgen is.. Dat berekenen ze dan door in de prijs. Als ik kijk wat er op Pinkpop komt dan is het weinig aansprekend meer :no:

dext0r 14 April 2005 22:16

tickets zijn overigens alweer een tijdje binnen ;x
online bestellen hatseflats.. hoef de deur er niet eens voor uit.

Ancalagon 18 April 2005 19:45

mm op een paar namen na niet echt een denderend programma, en de combi tickets zijn uitverkocht

zo.

biffyclyro 20 April 2005 14:56

ik wil ook, maar ik kom een dag voordat het begint terug van 8 dagen portugal en de eerste dag is mijn diploma-uitreiking :[

oh naja combitickets uitverkocht? dan hoef ik niet eens meer erover na te denken.

Cinnie 30 April 2005 13:34

Lijkt me wel erg gezellig..maar niet egt mijn muzieksmaak :(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:33.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.