Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   een jongen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53034)

moii 21 March 2005 09:18

een jongen

een tijdje geleden vond ik iemand leuk,, maar die d8 dat ik op hem was enzo en vond mij niet leuk.. toen heb ik maar tegen iedereen gezegd dat ik hem nie meer leuk vond, maar nu vind ik hem toch nog wel een beetje leuk, volgesmij. en dat weten mijn vriendinnen nie maar wel iemand die hem niet kent. wat moet ik doen, hij vind me niet leuk:? :? :?

Jamiel 21 March 2005 10:47

Ik ben bang dat als hij jou niet leuk vindt, je het daarbij neer moet leggen.
Je kunt het hem niet afdwingen, en trouwens: Als een jongen je afwijst issie lekker oppervlakkig bezig. En een meisje verdient veel beter dan zo'n jongen!
Don't worry, er zijn nog genoeeeeg leukere jongens ;)

The Phit 21 March 2005 10:54

misschien is het een leukere jongen maar vindt hij haar gewoon niet leuk ;)

Chrizlybeer 21 March 2005 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
misschien is het een leukere jongen maar vindt hij haar gewoon niet leuk ;)
http://www.sugababes.nl/leuke-meid 8{

Alpha 21 March 2005 12:35

leg je er gewoon bij neer dat hij je niet leuk vind ... kan gebeuren ... het leven is hard ...

Atjeuh 21 March 2005 15:05

er lopen vast wel meerdere jongens rond

nevaeh1987 21 March 2005 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Als een jongen je afwijst issie lekker oppervlakkig bezig. En een meisje verdient veel beter dan zo'n jongen!

Als je toch meteen weet dat je iemand niet ziet zitten en het ook nooit wat zal worden.. wat is er dan oppervlakkig aan? Jij zal vast ook niet met alle aanbidders eerst allerlei afspraakjes hebben om ze beter te leren kennen als je toch al weet dat het niks wordt.

luie-donder 21 March 2005 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
er lopen vast wel meerdere jongens rond
Ja, lekker makkelijk gezegd

je kan ook gwoon aardig blijven doen tegen die jongen, gwoon met hem omgan en als hij een keer iemand nodig heeft in een probleemsituatie, ben jij er voor hem. ;)

Atjeuh 21 March 2005 20:45

via probleemsituaties iemand beter leren "kennen" dat vind ik dus echt fout enzo... dan moet je al eerder gewoon goede vrienden met hem zijn enzo.. maar dat is moeilijk als jij hem leuk vind en hij jou niet

Kwak 22 March 2005 11:23

tering dat meisje is 12, lekker boeiend over 1 week is ze weer verliefd op een andere jongen...:O

Jamiel 22 March 2005 11:25

Ze is nog jong ja, maar iedere meid/jongen in trubb0l heeft advies nodig als ze/hij daarom vraagt ;)

Kwak 22 March 2005 11:34

Citaat:

Ze is nog jong ja, maar iedere meid/jongen in trubb0l heeft advies nodig als ze/hij daarom vraagt ;)
jamiel to the rescue!

Terube 22 March 2005 20:40

The sea is full of other fish.....

moii 23 March 2005 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
leg je er gewoon bij neer dat hij je niet leuk vind ... kan gebeuren ... het leven is hard ...

ja maar wrom zattie dan laatst zow naar mu te kijkuh??:wave:

moii 23 March 2005 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
Ja, lekker makkelijk gezegd

je kan ook gwoon aardig blijven doen tegen die jongen, gwoon met hem omgan en als hij een keer iemand nodig heeft in een probleemsituatie, ben jij er voor hem. ;)

jaah.. das waar;) maar als me friends hem zien gaan ze mteen irri doen duzz kan ik nie egt n0rmaal doen he;)

moii 23 March 2005 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
via probleemsituaties iemand beter leren "kennen" dat vind ik dus echt fout enzo... dan moet je al eerder gewoon goede vrienden met hem zijn enzo.. maar dat is moeilijk als jij hem leuk vind en hij jou niet

PROBLEEMSITUATIE?!?
zoals ik het beschrijf is zoals een meisjesleven in elkaar zit met jongens soms dan:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
kuz M0ii

moii 23 March 2005 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak
tering dat meisje is 12, lekker boeiend over 1 week is ze weer verliefd op een andere jongen...:O

hou ff je bek ik ben 13 en hep ook zo me problemen..
mensen van jullie leeftijd zijn niej de enigen :@ :@
Moii

Jamiel 23 March 2005 23:33

Ff ontopic mensjes

Jamiel 26 March 2005 00:23

* heeft berichtjes verwijderd *

Het gaat hier over een meid met een probleem!
Geef even advies aan deze meid

Kolkie 27 March 2005 19:25

ik zou proberen veel bij hem in de buurt te komen
en probeer goed bevriend te raken...
en zeker niet opgeven..
want als je hem binnen een paar dagen uit je hoofd hebt dan heb je geen echte liefde voor hem gevoeld....
laat het er niet bij zitten..
als je hem veel beter kent en hij jou
gaat hij misscien wel anders over hem denken

bartje518 28 March 2005 20:18

Citaat:

en trouwens: Als een jongen je afwijst issie lekker oppervlakkig bezig. En een meisje verdient veel beter dan zo'n jongen!

Mag ik vragen waar dit op slaat 8) Het is verboden een meisje af te wijzen? O-)

The Phit 28 March 2005 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Mag ik vragen waar dit op slaat 8) Het is verboden een meisje af te wijzen? O-)
tuurlijk mag het wel, maar het is alleen wat oppervlakkig ;)

bartje518 28 March 2005 21:52

Ben jij oppervlakkig, Phit? :o

The Phit 28 March 2005 22:55

volgens de definitie van Jamiel wel :$

Jamiel 29 March 2005 00:36

Als je de persoon totaal nog niet kent, vind ik wel een beetje oppervlakkig ja :$

Bazzemans 29 March 2005 00:39

Citaat:

Als je de persoon totaal nog niet kent, vind ik wel een beetje oppervlakkig ja :$
Misschien stukje lichamelijke aantrekkingskracht die soms per definitie ontbreekt of zelfs afstoot?

bartje518 30 March 2005 12:23

Citaat:

Dus jij geeft elke jongen die je niet kent een op jou valt een kans :?

Jamiel 30 March 2005 12:45

Ik zou er op z'n minst gezellig mee willen kunnen kletsen enzo, om hem beter te leren kennen ja :)
Kbedoel mijn vriend vond mij eerst leuk en ik hem niet, maar door de tijd heen dat we steeds vaker met elkaar omgingen begon ik toch heel wat in hem te zien.. we zijn nu 3 jaar verder en het is nog dik aan hoor :)

bartje518 30 March 2005 13:13

Dan ben ik maar arrogant, maar ik ga meiden die mij niet aanstaan niet beter leren kennen hoor :o

Jamiel 30 March 2005 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dan ben ik maar arrogant, maar ik ga meiden die mij niet aanstaan niet beter leren kennen hoor :o
Ja ok mensjes die je afdwingen wat met haar/hem te beginnen enzo, moet je laten gaan :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:37.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.