![]() |
Stel je hebt iemand vermoord...
wat zou je dan met het lichaam doen zodat niemand het ooit zou vinden???
Wel realistisch blijven en zsm reageren AUB:| |
opeten
|
schiet op want ik weet niet wat ik moet doen:?
|
het lichaam verbranden... en de botten verbrijzelen en door het toilet spoelen.
|
:+
ik denk verbranden :p |
ja denk je dat je een lijk zomaar ff verbrand?
Dan eindig je gewoon met een verkoold lijk! Je kunt nooit zon hoge temperatuur krijgen als in een crematorium om het tot as te verbranden.... |
Citaat:
|
Citaat:
of in stukjes hakken en dan in een wat kleiner oventje flikkeren :p ze konden in de bronstijd ook al een hoogoventje maken dus :huh: |
in een bad met zout zuur leggen en dan wachten totdat het bijna opgelost is en dan de stop er uit trekken?
|
Het lijk aan een aantal uitgehongerde varkens voeren. Halve dag later is het lijk weg :p
|
rustig plekje in de duinen zoeken, geen hond die het vind. En als ze het vinden, denken ze dat het een duitsert is :z
|
Citaat:
|
in de waterput hier gooien ofoz...
|
Citaat:
eey eniT kijk eens bij je prive-berichten! ;) |
Je zaagt de persoon in stukken, je koopt flessen zuurstof en gaat een fikkie maken, spuit de zuurstof erin en fikken doet het echt wel goed hoor, echt wel dat het meeste weg is. Dan de as resten en botten en tanden weet ik veel door de plee spoelen met allereiniger en gootsteen ontstopper der achteraan.
ow vergeet je handjes neit te wassen ;) |
Ik zou het lichaam goed wassen enzo dat er geen sporen meer van mij opzitten
en dan het lijk dumpen in de vijver van de irritante/vervelende buurman en dan verhuizen omdat je de buurt niet meer veilig vind:thumbsup: |
Citaat:
ik weet het, heb ervaring daar mee :] |
jullie doen allemaal veel en veel te moeilijk, flikker dat ding in de bijlmer op straat. pak zn portomonee af en al zn spullen en laat m gewoon liggen, roofmoord.
vrij weinig onderzoek omdat roofmoorden zelden worden opgelost, laat een religieus hangertje uit het midden oosten achter op het lichaam en ze geven het vrij snel op. |
je rijdt gewoon naar oost polen en dumpen maar, wel even het gezicht onherkenbaar maken
|
gewoon naar de buren vragen of die nog een goed idee hebben...:+
|
lang leve de bbq
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.