Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Itunes (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53066)

Saarah 22 March 2005 13:49

Itunes

Eey,
Ik heb sinds kort een Mini-Ipod (jeej eindelijk :D), en ik gebruik dus Itunes om bestanden vanop m'n computer naar m'n Ipod te kopiëren. Vind het wel handig enzo dus ja :) het enige probleem is: als ik nu een geluidsbestand open (bv. vanop internet) wordt het automatisch geopend met Itunes.
Weet er iemand hoe ik dat zo kan instellen, dat het wordt geopend met Mediaplayer ipv Itunes?
Alvast bedankt:)

TheGroovMaster 22 March 2005 14:05

*proest*mediaplayer*proest*

moet je windows media player ff openen, krijg je als het goed is de melding dat het niet de standaart player is en of je dat wilt veranderen.

(volgende x bij de installtie opletten wat je installeert want die optie kan je uitzetten dat itunes dat doet).

Als dat niet lukt zul je onder de instellingen van WMP even moeten kijken, daar staat het ergens tussen.

L_angeldc 22 March 2005 14:12

winamp de gekstuh yo

Saarah 22 March 2005 14:29

Oke tis gelukt :)

dext0r 22 March 2005 16:52

met mediaspelert...dat wil je toch niet :o

Saarah 22 March 2005 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
met mediaspelert...dat wil je toch niet :o
Bwaah jawel. Ik gebruik het niet veel, eigenlijk alleen voor de bestanden die ik ontvang, de meeste zoek ik met Shareaza of Kazaa Lite en speel ik daarmee af.
Maar 'k vind Mediaplayer veel handiger dan Itunes om af te spelen.
Dus waarom zou ik een ander programma nodig hebben voor die paar liedjes?

TheGroovMaster 22 March 2005 21:09

media player handiger als itunes :?

Bazzemans 22 March 2005 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
vind ik iig absoluut niet. Ik speel liever met Itunes af, maar gebruik gewoon Winamp..

TheGroovMaster 22 March 2005 22:20

enige nadeel van itunes vind ik het lage aanbod aan radio zender (degene die erin staan zijn wel goed) en dat het een zwaar programma is (voor de wat oudere pc's zoals de mijne)

Bazzemans 22 March 2005 22:29

ik vind het jammer dat ze niet de nieuwste muziek aanbieden. Je kan niet de nummers die hier in de top40 staan downloaden. Bovendien is het aanbod in Nederland anders dan die van Amerika en dat vind ik ook jammer. Je kan dus niet alles krijgen :(/

Saarah 24 March 2005 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster

Nog eens: vind ik ja.

Bazzemans 24 March 2005 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saarah
Nog eens: vind ik ja.
ooooow jij VIND iets.. Sorry sorry sorry.. Nu mogen we dat inderdaad absoluut niet meer tegenspreken of onze vraagtekens erbij zetten..

The Phit 24 March 2005 13:28

Ik gebruik gewoon nog lekker mijn ouwe trouwe winamp :z zonder toeters en bellen, maar gewoon een versie die ze normaal afspeelt :7

Bazzemans 24 March 2005 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Ik gebruik gewoon nog lekker mijn ouwe trouwe winamp :z zonder toeters en bellen, maar gewoon een versie die ze normaal afspeelt :7
Free version met zo weinig mogelijk extra's heb ik. Die werkt perfect voor mij!

Saarah 24 March 2005 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
ooooow jij VIND iets.. Sorry sorry sorry.. Nu mogen we dat inderdaad absoluut niet meer tegenspreken of onze vraagtekens erbij zetten..
Tuurlijk wel, zie je mij dat hier ergens zeggen??
Alleen vind ik een reactie als deze:
Citaat:

media player handiger als itunes
die bovendien NIKS met het topic te maken heeft (oke de reactie die hij daarna geeft wél en dan vind ik het niet erg als hij zoiets zegt) nutteloos in dit topic.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:38.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.