![]() |
Zip your lip
Ja, daar ga ik morgen aan mee doen. Vnaf half negen 's ochtends tot de volgende ochtend
Echt leuk:) De hele klas gaat daar aan mee doen, mijn klas We verblijven in school, in de twee grote gymzalen De volgende dag hebben we een heerlijk ontbijt Wat vinden jullie van zo'n actie ( zip your lip = 24 niks eten voor kinderen met aids, we hebben hier veel sponsors voor gevraagd. Best veel geld opgehaald ) * volgens mij moet dit in discussie forum* |
rammadan is ziekelijk genoeg dus nja fuck it :)
|
zou het zelf niet kunnen ... heb al erg snel honger ...
|
Met zo'n bolle kop heb je genoeg reserves 8)
Iig, niks voor mij.. Ik zou mezelf kapot verhongeren na zo'n tijd (bij wijze van spreken dan) |
dan doneer ik liever iets rechtstreeks op de bankrekening8)
ik kan moeilijk een dag zonder eten |
je bent hier met eten geboren en bent eten gewent. waarom zou je eigelijk 24 uur staken met eten? gewoon geld geven of laten hange, meer ken je niet doen :z
vooral als je nog 'heerlijk gaat ontbijten' als beloning. |
Ik vind het ook een beetje een loze actie, helemaal omdat je een heerlijk ontbijt daarna hebt..
Maak dan een punt door gewoon te gaan zippen en dan naar huis.. |
haha idd... nogal doelloos je gaat eerst 24 uur niks eten en daarna uitgebreid ontbijten.... en waarom zo'n actie? je kan net zo goed zelf eten of geld gaan brengen naar die mensen
|
Ja daar help je de mensen echt mee :thumbsup: :{
|
24u is voor mij teveel om niks te eten.
ik heb ochtend eten nodig 10 boterhammen en avond eten |
je kan je de dag daarvoor ook gewoon volproppen 8)
|
wat bereik je er eigenlijk mee? iedereen kan wel een dag zonder eten hoor..
|
Citaat:
|
Er is toch geld voor opgehaald?!
Ik bedoel, iedereen kan wel zeuren enzo van 'je bereikt er niks mee' maar al het geld bereik je er toch maar mee! En mss hebben er door die actie ook mensen gesponsort die anders niet gesponsort zouden hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik deel jullie mening best wel ik zou er ook niet zelf aan meedoen (als dat niet verplicht zou zijn) maar als zij (en haar klas) dat wilt, zoveel te beter dan toch? Da's toch weer wat extra geld? |
heb ik ook op de LTS gedaan, wij mochten wel water drinken want wij gingen toen maar de hele nacht zaalvoetballen in de gymzaal :7
|
Citaat:
Doe dan een dagje Aids ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we het erop houden dat ik tegen goede doelen ben en tegen dit soort acties.
|
Citaat:
|
Ik zou er ook aan meedoen..
Alleen kwam iemand er een beetje laat mee.. Moest ik in een week ff sponsors gaan zoeken! Nou kom op ik wil wel veel geld binnen halen hoor ;) Dus dan volgend jaar maar.. Voorstel: "ll.com Forum doet massaal mee aan ZYL 2006" ? :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het echt een goeie zet:thumbsup: Als ik had geweten dat er zo'n actie was, zou ik er ook zeker aan mee doen. En wat je ermee bereikt? Aandacht natuurlijk! Volgens mij beseffen mensen nog steeds niet wat voor vreselijke ziekte Aids is, en dat ook jonge kindjes aan deze ziekte lijden. En dit komt niet door onveilie seks! goedzo meid! :thumbsup: |
Citaat:
Zoals K@rima zegt: je bereikt er aandacht mee. Én misschien sponseren mensen die anders niks zouden storten. |
ik zou idd eerder mensen sponseren die wat doen dan gewoon zo aan een doel geven.
|
Vind het wel een goed doel opzich.. alleen denk dat het ook wel op andere manieren kan worden gedaan (weet nu alleen even niet wat maargoed..)
|
vind het ook wel een fijn idee!!
en chapeau als je dat volhoud... *buik gromt bij dat idee* |
hadden we laatst op school ook zoiets
MOEST (had er dus gelijk geen zin meer in) je geld inzamelen en dan moest je 3 workshops doen op het eind had ik €5 verzameld hebben ze me bij 3 kut workshops ingedeeld maarja ik vind het nogal dom hor want het is mischien wel voor een goed doel maar als het gewoon moet kunnen ze stikken |
ik ben de organisator bij ons op school :)
|
:huh:
hoe oud ben je dan:? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.