Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Party Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Tips voor mixjes? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53167)

bartje518 26 March 2005 13:00

Tips voor mixjes?

Ik drink ze zelf niet zo heul erg veel, maar als ik er eentje drink dan is het een zelfverzonnen :7

En wel Blue Curaçao, bananenlikeur, Pasoa en jus :yes::9

The Phit 26 March 2005 13:09

koop gewoon wat rum, wodka en andere likeuren en een fles redbull shit, vruchtensapjes, cola, sinas. En ga aan de mix.... :7 De meeste mixjes zijn lekker :yes: :9

frox 26 March 2005 17:06

stroh rum & cola
dan smaakt t naar malaga ijs :9~ :love: :9

AMF 26 March 2005 19:52

blue curacao met 7up :+

Stevie 26 March 2005 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
blue curacao met 7up :+
dat is wel erg origneel ja :p

x-lizz-x 27 March 2005 12:57

stoplicht

theo tank 28 March 2005 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
stroh rum & cola
dan smaakt t naar malaga ijs :9~ :love: :9

Van die combinatie, ben ik is ongelovelijk knock-out gegaan
:o

Maar drinkt wel heerlijk weg.

Rode Wodka, met Wiskey is ook wel apart, maar niet echt een aanrader, als je alles nog wilt herinneren als je de volgende dag wakker wordt.

chica 28 March 2005 15:08

Wat drink ik.. Bessen Jus, Bessen Up, Bessen Sinas, Passoa Jus.. Redbull met (rode?) wodka..

Meestal toch wel passoa jus:)

LexS 28 March 2005 15:47

Pimm's (No. 1)+7up :9

Verder natuurlijk gin+tonic en evt. witte Martini.

Atjeuh 28 March 2005 16:36

ik ga toch voor de amaretto cola

bartje518 28 March 2005 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
stoplicht
Even erbij zeggen wat daar dan wel niet inzit, Liesje :*

bootje 28 March 2005 17:52

gin fizz: spuitwater, citroensap, gin, suiker en crushed ice

bartje518 28 March 2005 17:53

Toen ik eens in Mechelen was hoorde ik de term 'spabla'. Wie legt mij uit wat dat is 8)

Saarah 28 March 2005 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Toen ik eens in Mechelen was hoorde ik de term 'spabla'. Wie legt mij uit wat dat is 8)
Zeker dat het niet spavela was?:p (dus bier met spa)
'Spabla' ken ik ook niet:p

bootje 28 March 2005 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
spa blauw :p
spa rood is bruisend, spa blauw niet

bartje518 28 March 2005 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saarah
Zeker dat het niet spavela was?:p (dus bier met spa)
'Spabla' ken ik ook niet:p

Dat moet t geweest wezen dan. Zat bier bij in ieder geval ;)

Saarah 28 March 2005 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
spa blauw :p
spa rood is bruisend, spa blauw niet

Oh, ik wist niet dat dat ook bestond eigenlijk :), nuja, dat er ook een naam voor was.

appelshampoo 28 March 2005 18:58

ik ben een absolute gin-tonic liefhebber..

Saarah 28 March 2005 19:02

Mijn favoriet is wodka orange :9

Atjeuh 28 March 2005 20:14

Het schijnt dat bier met cola ook te drinken is... dat dronken van die duitsers bij ons op vakantie :o

Bazzemans 28 March 2005 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Het schijnt dat bier met cola ook te drinken is... dat dronken van die duitsers bij ons op vakantie :o
Dat drinken AL die Duitsers en het is echt één van de smerigste dingen ooit.. Bovendien erg frutstrerend voor het bar personeel om telkens halve biertjes te tappen en te vullen met bier.. KLOTE WERK! Tja.. In de Achterhoek Arena komen ook Duitsers: (

bartje518 28 March 2005 20:34

In Aachen drinken ze het anders nooit voor zover ik weet :o

Saarah 28 March 2005 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Dat wordt hier echt veel gedronken, en noemt 'mazout'. Wij zetten altijd al een deel van de pinten recht en vullen ze voor 1/3 ongeveer met cola. Anders is het te veel werk als je elke keer mazouten moet maken.

Nevsehirli 29 March 2005 15:41

Cremes de Banana is de lekkerste mix....

Ik raad het je echt aan om dat een keer te gaan zuipen..

Chickel 29 March 2005 15:51

beerenburg met cola :love:

appelshampoo 29 March 2005 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
Cremes de Banana is de lekkerste mix....

Ik raad het je echt aan om dat een keer te gaan zuipen..

February 21, 1989 :x

Saarah 29 March 2005 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Dat wil niet altijd iets zeggen hoor

Nevsehirli 30 March 2005 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo

Ja en dan ?:{

Kwak 31 March 2005 12:45

Wodka met Jif of gewoon bier met Vanish is ook wel lekker:yes:

ViveLaFète 31 March 2005 18:13

Bananensap, ananassap , blue curacoa en pisang:9

Banaan 1 April 2005 15:19

Citaat:

Dat wil niet altijd iets zeggen hoor
Hoezo niet? Wet is wet, alhoewel deze kerel nu wel 16 is?

Saarah 1 April 2005 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Mja, wet is wet, maar wie gehoorzaamt die tegenwoordig nog? Welke jongen van onder de zestien heeft er tegenwoordig nog geen horrorfilm gezien? Wie downloadt er tegenwoordig geen illegale muziek en/of DVD's? Wie heeft er nog nooit 80km per uur gereden terwijl je er maar 70 mag? Da's allemaal wet, maar wie houdt zich er nog aan?

Bazzemans 1 April 2005 16:17

Citaat:

Maar over de opvoeding van jongeren heeft de overheid nog altijd geen zeggenschap. In huiselijke kringen mag een kind dus alcohol drinken als de ouders dit accepteren. Als zij dat de juiste manier van opvoeden vinden!

Banaan 1 April 2005 16:34

Citaat:

Mja, wet is wet, maar wie gehoorzaamt die tegenwoordig nog? Welke jongen van onder de zestien heeft er tegenwoordig nog geen horrorfilm gezien? Wie downloadt er tegenwoordig geen illegale muziek en/of DVD's? Wie heeft er nog nooit 80km per uur gereden terwijl je er maar 70 mag? Da's allemaal wet, maar wie houdt zich er nog aan?
Ja oke, dat is wel erg makkelijk gezegt hoor. Jongeren onder de 16 horen helemaal niet zoveel te drinken, al weet ik niet hoeveel hij drinkt dus daar kan ik niet over oordelen. Al die voorbeelden die je nu opnoemt toont eigelijk maar weer eens aan hoe dom wij bezig zijn. Dan kan je gewoon denken van Fuck the World weetje.

@ Bazzemans: Dat heeft dan met de opvoeding te maken ;)

Saarah 1 April 2005 16:46

Citaat:

Ja oke, dat is wel erg makkelijk gezegt hoor. Jongeren onder de 16 horen helemaal niet zoveel te drinken, al weet ik niet hoeveel hij drinkt dus daar kan ik niet over oordelen. Al die voorbeelden die je nu opnoemt toont eigelijk maar weer eens aan hoe dom wij bezig zijn. Dan kan je gewoon denken van Fuck the World weetje.

Da's waar, maar toch ìs het wel zo. Als je zegt dat jongeren helemaal niet zoveel mogen drinken, al die andere dingen mogen ook niet.

Citaat:

@ Bazzemans: Dat heeft dan met de opvoeding te maken ;)
Dus als hij zoveel mag drinken van z'n ouders, mag het wel wel volgens jou?

Banaan 1 April 2005 17:21

Citaat:

Da's waar, maar toch ìs het wel zo. Als je zegt dat jongeren helemaal niet zoveel mogen drinken, al die andere dingen mogen ook niet.
Ik overtreed ook een aantal van die regels, maar wat ik wil zeggen dat het eigelijk wel raar is dat hij drinkt, terwijl jij dat niet vindt. Als iemand van 15/16 al mixjes drinkt, is het ook raar alleen wordt het tegenwoordig als normaal beschouwd.

En ik kan niks zeggen of het goed zou zijn of zijn ouders hem laten drinken. Dat is aan de keuze van de ouders en daar heb ik niks op te zeggen, maar ik zelf zou het dus echt niet toelaten.

Bazzemans 1 April 2005 17:23

Citaat:

Dus als hij zoveel mag drinken van z'n ouders, mag het wel wel volgens jou?

Ik ben zijn ouders niet, dus ik heb daar niets over te zeggen. Ik zal het zelf niet zo doen, das een ander verhaal. Of het moreel gezien goed is wat die ouders doen? Ik durf het niet te zeggen. Maakt het verschil of je op de dag voor je 16e verjaardag drinkt of op de dag van je verjaardag? Het lijkt me niet? Belangrijker is dat je de kinderen leert om er verstandig mee om te gaan. Als ouders denken dat te kunnen bereiken door ook hun kinderen al voor hun 16e te laten drinken, dan is dat hun keuze. Hoe ik daar zelf mee om zal gaan weet ik nog niet. Er bestaat natuurlijk wel een verschil tussen zuipen en een glaasje drinken..

theo tank 1 April 2005 22:07

Kom op jongens, op je 16e is een mixie drinken is toch weinig verrassends?

De meeste hier op het forum zullen toch wel rond die tijd zijn begonnen met het drinken van (sterke) alcohol..?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.