Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Ban scholieren = ban leerlingen? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53181)

Headliner 26 March 2005 20:03

Ban scholieren = ban leerlingen?

kan dat niet weer ingevoerd worden ofzo? ik word echt gek van die balletjes elke keer :{

bartje518 26 March 2005 20:06

Anders ik wel.. Maarja, voor zover ik het kan overzien is die samenwerking niet meer. Wat niet inhoud dat de mensen er niet eerder uitgepikt kunnen worden :z

kydnav^2 26 March 2005 20:11

Is het niet dat die hier net waren niet gebanned zijn op s.com

(dus zoveel nut zou het niet gehad hebben)

bartje518 26 March 2005 20:13

Zoals ik al zei, die contacten met s.com zijn er niet meer. Feit is wel dat de laatste tijd gebande users van daar hierheen komen en ons forum komen onderspammen. Of die van daarnet gebanned waren op s.com doet niet terzake. Als je net lid bent en je komt hier nutteloze topics openen en je hebt het over s.com dan verteld mij dat maar 1 ding: je komt hier niet om een zinvolle bijdrage aan dit forum te leveren.

kydnav^2 26 March 2005 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zoals ik al zei, die contacten met s.com zijn er niet meer. Feit is wel dat de laatste tijd gebande users van daar hierheen komen en ons forum komen onderspammen. Of die van daarnet gebanned waren op s.com doet niet terzake. Als je net lid bent en je komt hier nutteloze topics openen en je hebt het over s.com dan verteld mij dat maar 1 ding: je komt hier niet om een zinvolle bijdrage aan dit forum te leveren.
gebannede leden komen 9/10 keer hierheen ja, maar dat is vice versa ook zo.

bartje518 26 March 2005 20:16

Dat is dan de taak aan het beheer van scholieren.com. Het enige dat wij kunnen doen is leerlingen.com zo schoon en gezellig mogelijk te houden :o

kydnav^2 26 March 2005 20:32

Citaat:

Dat is dan de taak aan het beheer van scholieren.com. Het enige dat wij kunnen doen is leerlingen.com zo schoon en gezellig mogelijk te houden :o
dan eigenlijk een korte vraag.
Ik ben hier een tijd geleden gebanned, zonder waarschuwing (ja een die ik kreeg via pm, een minuut later was ik gebanned. Heb 'm dus niet eens kunnen lezen)
Dat is nu een jaar geleden :|
[edit]
ik heb ook nooit een mail gekregen met reden

bootje 26 March 2005 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kydnav^2
dan eigenlijk een korte vraag.
Ik ben hier een tijd geleden gebanned, zonder waarschuwing (ja een die ik kreeg via pm, een minuut later was ik gebanned. Heb 'm dus niet eens kunnen lezen)
Dat is nu een jaar geleden :|
[edit]
ik heb ook nooit een mail gekregen met reden

als er hier een heleboel s.commers tegelijk komen spammen, kan je ook wel begrijpen dat wij die mensen niet echt serieus gaan nemen...

bartje518 26 March 2005 20:39

Het kan zijn dat je destijds voor groep werd aangezien. Mocht zo'n situatie voorkomen dan kun je altijd contact opnemen met staff-leden van het forum en beheerders via hun e-mailadressen.

Het kan dus voorkomen dat er mensen op dat moment het forum onderspammen en je met die groep wordt meegenomen zonder waarschuwing!

kydnav^2 26 March 2005 20:41

Vandaar. Zou mijn oude account dan geunbanned kunnen worden?

bartje518 26 March 2005 20:43

welke was dat dan?

kydnav^2 26 March 2005 20:45

Citaat:

welke was dat dan?
kydnav

bartje518 26 March 2005 20:48

Doorgegeven aan beheerder. Hij zal je er bericht over sturen..

kydnav^2 26 March 2005 20:48

Citaat:

Doorgegeven aan beheerder. Hij zal je er bericht over sturen..

Bedankt :)

thali 26 March 2005 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kydnav^2
gebannede leden komen 9/10 keer hierheen ja, maar dat is vice versa ook zo.
Ik denk niet dat er veel gebande leden van lln.com overhuppelen naar s.com.

The Phit 27 March 2005 03:15

Ik ben hier toendertijd ook heen gekomen toen Sport gebanned werd op s.com :). dat kwam dan ook voornamelijk dat sport hier geen kloot voorstelde, en wij dat wel ff over konden nemen :7

Kolkie 27 March 2005 18:06

je moet je gewoon gedragen op een forum dan gebeurt er ook niks...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.