![]() |
Dismissed
Ik vind het zo'n ongeloofelijk bagggeer programma :@ ''No I don't kiss on first date's '' nog meer mensen die dit klote prog. hate!!??
grtzzzzz *) |
Ik zag net zo'n meid, die wilde dat de jongens hun shirt uit moesten doen zodat ze kon zien wat ze in huis hebben, en dat dat haar keuze kan beinvloeden. Lekker oppervlakkig :{
|
Nog nooit van gehoord.
|
Citaat:
|
dat gebithc tegen mekaar vind ik niets.
|
ik vind het echt lachwekkend te zien hoe dom sommige mensen zijn (in dat programma he)
|
Citaat:
|
haha echt lachen vooral de eigendunk die die mensen hebben, ik ben de beste en knapste en ze zal toch nooit van mij winnen blablabla :z
|
En dan uiteindelijk verliest diegene zelf. |:(
|
Citaat:
|
ook nog nooit van gehoord
|
Hmm val opzich wel mee,, maar zou er zelf nooit mee aan wille doen.. Maar om te kijken vin ik et wel ok.. maar ik vinj Room raiders leuker!!!
|
waar gaat het dan eigenlijk over?
|
Ik kijk het als er niks anders op de tv is.
|
ach het gaat wel, maar het is wel erg oppervlakkig ze kijken gewoon ohw die is wel leuk, nou dan gaan we nog een dag iets leuks doen en dan is het geregeld. Maar ze herhalen het wel veel te vaak!
|
een misvormd soort van dating programma dus?
|
vind het eigenlijk wel een grappig programma :+
|
het is trouwens ook best leerzaam, men leert er van
amerikanen zijn ontzettend: OPPERVLAKKIG |
om hoelaat komt dat programma dan
en op welke zender? |
af en toe op mtv, is wel lachuh , alleen veel mensen voelen zich te slim om erna te kijken en vinden het maar oppervlakkig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en op welke zender komt dat
zou ik wel ff een aflevering van willen zien die series die zo slecht enzo zijn de zwakste schakel dat is nou nog es een kut programma |
Citaat:
room raiders iig elke ma tm vr om 17.00 uur.. en dismissed elke donderdag om 19.00 uur |
kijk daar heb ik wat aan
thanx:thumbsup: |
...
Leuk programma voor als je even doelloos wilt zijn en dat mag best 1 uur in de week... :-D en je voelt jezelf toch wel weer 10 x beter als hun dus is goed voor je ;-)
|
Re: ...
Citaat:
;) |
ik vin t wel grappig:rolleyes:
|
ik vind het heel grappig hoe ze vechten voor een jongen of meisje eigenlijk onozel ik zelf zou dat nooit doen en ze kenne mekaar niet eens .:kots: :notgood:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.