![]() |
Let op, jouw keuze weegt zwaar door!
Het is tijd om een nieuwe wereldleider te kiezen. Jouw stem is beslissend. Hier zijn de feiten over de drie kandidaten:
Kandidaat A: - Heeft goede banden met tal van corrupte politici. - Raadpleegt astrologen voor advies. - Heeft twee minnaressen. - Is een kettingroker. - Drinkt dagelijks 8 tot 10 martini's. Kandidaat B: - Is meerdere malen ontslagen. - Slaapt uit tot 12 uur. - Heeft bekend opium-producten te hebben gebruikt. - Bracht enige tijd door in een buitenlandse gevangenis. - Drinkt een kwart liter whiskey per dag. Kandidaat C: - Is een onderscheiden oorlogsheld. - Is vegetarisch, rookt niet en drinkt alleen af en toe een biertje. - Schildert in zijn vrije tijd. - Heeft nooit een buitenechtelijke relatie gehad. Wie van deze kandidaten zou je kiezen? Beslis nu, en kijk dan pas hieronder.
|
:+ ik gaf c nog een béétje hoop
:$ |
Levensstijl van A bevalt mij wel.. :p
|
O...ja, die ken ik. En C is Hitler. En daar kies ik wel voor :)
|
van mij mag bij kandidaat C dan ook nog wel staan dat hij een boek schreef waarin hij het ideale ras beschrijft en een volk probeerde uit te roeien..
|
Ik dacht aan C totdat ik zag dat het Hitler was :+ Maar dan zou ik voor B kiezen, alleen nog staat die me niet aan. C is het beste, alleen niet met de ideeën die hij heeft.
|
ik kies antwoord A, dan worden de sigaretten en het drank misschien weer wat goedkoper
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou ook voor A gaan, geniale levensstijl :7
|
Doe maar C :yes:
|
B ... heb het niet zo met vegetariers :+
kende hem al :+ |
Citaat:
Jij bent dan ook een rasechte Duitser! |
kandidaat C
|
hitler dus.
|
ik zou ook voor C gaan...
maar hij wordt wel een beetje in het zonlicht gezet tov de anderen :huh: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.