![]() |
Nev is back!!!!!!!!!!
Heeeeeeeeeeeeeee jongens alles goed me5t jullie allemaal :P:P
Ik ben hier een tijdje niet geweest en n7u ben ik hier weer. Ik was de hele tijd op dmf Maar ik d8 ik laat men harses ook maar weer eens zien hier :P:P nou ik spreek jullie weer :P:P |
ik ken je niet:z
|
n00000000000000000000000000000000000000000000
|
je avatar doet me iig wel aan iemand denken :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: who the f*ck ben jij? |
Citaat:
Ik heb me hier een hele tijd geleden geregistreerd maar ik kwam hier nooooooooooooooooooit, omdat ik altijd op dmfnet zit/zat. Maar ik dacht laat ik eens gezellig doen dus ben ik ffkesz hier weer gekomen... :yes: |
Gezellig :yes:
|
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
hee nev :D
waarom dmf verlaten? kusjes nienepien (die uit verveling ook dmf heeft verlaten ;)) |
wie ben jij?
|
Citaat:
Ik kom hier alleen ffkesz postenm :p |
hee bert 8)
|
Citaat:
|
hihihi
|
Citaat:
en zat je me een minuut lang aan te kijken ofzo 8) die dude leek wel wat op jou |
Citaat:
Als ik keek, keek ik niet omdat ik je lekker vond trouwens. |
Citaat:
ALmere, hebben ze daar ook al shops? Zozo :] Vriend in Leeuwarden kennen wij geen shop wij kennen Shoppa en we gaan er nooit uit O-) 8-) |
ah nee, flikker asjeblieft op
|
Citaat:
het gaat niet eens over almere |
Citaat:
maar in Leeuwarden zijn genoeg shops? |
hoe gaat het trouwens met je werk bij de mac :x
|
gammalagammala gammakoeloe de moegariem
|
Citaat:
Dat is allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang finished.... Maaqr mensen ik ben hier niet gekomen om ge-etter en ge-irriteer aan te horen dus post alsjeblieft volwassen hiero. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het niveau op dit forum ver onder 0 is dus bewijs het tegendeel... PS, Niemand, flikker jij maar op, stomme prettyboytje.. |
als je eens buiten adb zou kijken kun je het zien ja :9
|
waarom was je ook alweer ontslagen?
|
hij kwam stoned aan op z'n werk 8)
|
oja :9
|
Mensen ik ben niet ontslagen:z
Ik zat nog in mijn proeftijd en ze vonden mij niet geschilkt omdat ik geen inzet meer toonde en omdat ik vaak te laat kwam.... en toen zsei ik tegen die vent: Maakt mij niet uit, ik wou hier zelf ook al weg... EN TOEN WAS IE STIL EN BEN IK WEGGELOPEN!!! Jaja, zo moet je dat doen in de Nederladnse maatschappij, hard zijn tegen mutherfuckers................... |
Citaat:
|
oja heerlijke tijden ruzies waren dat, tussen jou (met TB) tegen de rest van DMF 8)
|
Citaat:
Maar Sparkle hebben we van Forumbaas naar Forumdwaas getoverd en Mattiejj die trekt zen bek nooit meer open ;) O-) |
steady en DD bemoeiden zich er anders ook vaak mee ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maakt niet uit, btw Turkish Boy wou op meeting komen in Utrecht maar ik heb hem tegen gehouden;) Verder is dat verleden tijd, en kijk over 10 jaar, dan is Nederland schoothondje van ons Turkije...:p |
Citaat:
|
Citaat:
Niet stoer omdat je 1,5 jaar ouder bent he Deniietje...:) Jij bent zo dom en egocentrisch dat jij mijn begrippen niet eens begrijpt sukkel.. Check www.turksestudent.nl en hou daarna heel snel je smoel okee???:yes: *) |
blijf je nu hier een tijdje nu je een maand een ban hebt op dmf? :(
|
wat hebben ze hier nu weer binnengegooid:{
|
ga naar je turken forum dan..
als je zo een hekel aan nederlanders hebt.. |
Citaat:
varke |
hahaha het begint hier nu ook :D :D :D
|
Waarom hoor ik mijn naam niet bij de dmf rellen tegen nev en TB :'(
En is Nev gebanned op dmf? :huh: :huh: |
ja....moest er toch ooit van komen
|
optieve jij
|
volgens mij is nev best een aardige jongen !!!!!!
|
een boer
een kneus een turk wat nog meer? |
Citaat:
Dd (zit nou naast me): :o :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.