![]() |
Het is binnenkort 1 april.
En ik heb nog steeds geen grap. Iemand ideeën?
Vorig jaar heb ik ons huis voor een dag te huur gesteld en het jaar ervoor een brief gestuurd dat ze een jaarabonnement van iets hadden gewonnen. (Ze zijn hier bij mij thuis duidelijk nog naïever dan ik.) |
EN JE BENT BIJNA JARIG!
GEEN ANTWOORD, MAAR JA.... :d |
Die laatste grap vind ik wel gaaf, maar eens proberen dit jaar.
|
de buren van een vriendin van me hadden eens een leuke grap uitgehaald. ze hadden blaadjes in de brievenbussen gestoken waarop stond dat de vader en broer van die vriendin gratis klusjes kwamen opknappen.
een contactadvertentie is ook altijd leuk :p |
moet je bijv op je werk zeggen van Meneer De Leeuw heeft gebeld of je ff terug kunt bellen en dan het nr van de dierentuin geven ;)
|
Citaat:
|
was ff bang dat het donderdag 1 april zou zijn maar das niet zo.
heb in elk geval geen zin in al die flauwe grappen die er weer gaan komen8) |
dat wordt weer nadenken voor leuke (of irritante) grappen :d
|
je feter zit los?
:'( |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een magneetstrip _0_ |
Theo Trompet opbellen en zeggen: Hallo met Viool, duetje doen? :z
|
Citaat:
|
damn ik ben dus heel slecht in dat soort grappen verzinnen....
stuur een liefdes brief aan je beste vriend/vriendin maar zet er geen naam onder :? :p |
Ben benieuwd wat ll.com gaat doen _0_
:aai: |
Citaat:
|
Citaat:
:love: |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
en tis 1 april, jaja :)
|
ik kom hier voor het spektakel 8{
|
Ik heb geen grap en ben niets van plan. Mijn broertje is er teveel op voorbereid :+.
Ik zat te ontbijten toen hij opstond en zijn bord stond een beetje anders dan anders en de stoel naast hem was achteruitgetrokken. "1 april?" De sukkel ziet alles als 1 aprilgrap. |
en de 1-april is alweer voorbij en ik heb niets gedaan en niemand heeft mij gefopt! mijn leven is een saaie boel zo zonder grappen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.