![]() |
BATTLE: De eerste ronde
Is iedereen er klaar voor? Genoeg creativiteit om eens lekker te gaan bitchen?
De eerste ronde HIERR kun je battelen!! De eerste ronde zal starten op maandag 4 april om 12:00. Op dit tijdstip zullen de topics geopend worden, en dan weet je pas tegen wie je mag gaan battlen... Maar let op: de eerste ronde sluit op woensdag 6 april om 0:00 uur Jullie kunnen flink jullie gang gaan, maar er zijn natuurlijk altijd weer een paar regels waar je je aan moet houden: Elke battle bestaat uit 4 x 16 regels. MC 1 begint - MC 2 reageert, om en om in aparte posts. Commentaar kun je leveren in het commentaar topic wat maandag geopend zal worden! De battle zal gejureerd worden door: Zhiggy - ZhadaKizz Amber - AmbyPur Jamilla - Jamiel Bianca - Chica Wij wensen de deelnemers veel succes, en we weten natuurlijk allemaal waar het uiteindelijk om draait! Dus je kan niet genoeg bitchen... |
wie zullen dan tegen elkaar gaan? ik wil wel weten wanneer ik moet aangezien ik niet altijd online ben op het forum. Komt er geen schema ofzo :?
|
iedereen gaat gewoon tegelijk. wie er tegen elkaar gaan maken we maandag bekend. van maandag 12.00 tot woensdag 0.00 heb je dus de tijd.
mocht dat echt niets worden kunnen we heus nog wel kijken of het anders kan.. |
oo zo, ik kan trouwens wel :) heb der wel zin in, verlies denk ik bruut maar dat mag de lol niet deren.
|
jongen.. ik kan er ook geen drol van..
|
vandaag is de dag :9
|
succes mensen!!
|
woensdag is wel kortdag.. maja ;D
|
omg@banaan
|
Citaat:
|
tg, waarom is het nou niet wie het eerst komt wie het eerst mag beginnen :p Nouja, wacht wel eventjes :z
Trouwens wel goed bedacht dat je maar 2 keer kan reageren. Kan me van de vorige battle herinneren dat het na 7 keer een beetje vervelend gaat worden :p |
waarom maar zo kort om te battlen?
|
ik heb geen id of ik tot woensdag de tijd heb om met dext0r een mooie battle hebben :p
dex, komop man.... show me what u got! i want to smoke some pod! :+ |
ik vind het een beetje een naaiactie dat 2-d moet beginnen.
want ik ben er nu, en ben afhankelijk van wanneer ik bij mijn ouders ben.. dus nu ben ik er voor lucht.. |
Er valt denk ik heus wel wat te regelen mocht het echt fout lopen, als sommige mensen bijvoorbeeld geen computer tot beschikking hebben..:)
|
Nou yor, show me what ya got :Y)
|
Stevie dropt hem wel goed hoor :) M'n complimenten.
Antwoorden kan nu ff niet, doe'k zsm :+ |
Citaat:
|
is het nu niet dat ik eerst moet en dan banaan weer?
|
Nee, banaan is nu aan de beurt. Banaan begon, jij hebt erop gereageerd, en nu is banaan weer.
|
ik wil eig ook best nog wel meedoen :p
Jammerrrr dat het niet meer kan, met de volgende ben ik erbij!:) |
Citaat:
maar misschien is dat idd wel de bedoeling ? dat het nui ook zo gebeurt ? ik wil dat eig. ook wel ff weten voor de zekerheid. |
Citaat:
|
Wel jammer, Stevie heeft dan dikke voordeel :p
|
Citaat:
schiet op met die gedachten gAst |
jochemmm ik werk niet meer bij de super de boer :+ ik ben nu assistent-manager bij stayokay :+
|
Neem een voorbeeld aan mij en reageer sneller :7
|
Citaat:
maarem, nu je toch online bent, jouw beurt? O-) :Y) |
Voor de duidelijkheid: het is de bedoeling dat jullie om en om posten:)
|
Ik wacht nog altijd op Kriem :) ...
|
ik wacht en ik wacht..
|
ik heb mijn 2e keer gepost...
|
ik ook kolkie :)
:+ nice goin. ben benieuwd. |
Trxxz je hebt lekkere tekst neergezet!!!!
|
ik wacht en wacht ook nog steeds 8| Dex opschieten... wel gewoon posten en niet battelen!
|
jochemmm jij bent :9
|
Ik heb een edit gemaakt vanwege een vergeten regel:
Dus een tweede ronde met Stevie kunnen we alvast vergeten Ik werd veel gepest, maar ben alsnog van ons twee de beste Blijf jij nou maar in het Oosten want ik sla je buiten Westen Je bent een nat broodje, je bent nog zwakker dan een lijk Zo is het nu, het was eerst: Dus een tweede ronde met Stevie kunnen we alvast vergeten Ik werd veel gepest, maar ben alsnog van ons twee de beste Je bent een nat broodje, je bent nog zwakker dan een lijk Zonder de derde regel :) Dus ik heb niets anders geëdit ofzo, dacht ik meld et ff :7 |
ik wacht nog steeds :) en ga straks naar toneel, heb morgen geen tijd want heb donderdag examen...
wat nu? |
kun jij niet gewoon de battle openen ipv dennis?
|
nou banaan, je kunt veel zeggen maar onze battle was van hoog niveau! ;)
|
Zo zo zo, het gaat er heet aan toe:9 Stevie en MCND, Kolkie en Trxxz, jullie zijn klaar! En voor de rest, battelen maar!
Sorry, ik kan niet overleggen met de anderen op dit moment. Als de eerst MC niet online is geweest voor de sluitings datum of als jullie niet genoeg de kans hebben gehad om te reageren, denk ik dat wij de battle zullen verlengen. Volgende keer zullen wij de regel anders opstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
done :p
|
K@rima! :thumbsup:
|
Citaat:
|
ik wil niet vervelend doen hoor, maarre
"Maar let op: de eerste ronde sluit op woensdag 6 april om 0:00 uur " dat is toch al geweest? |
Citaat:
anders zou de battle wel heeeeel kort dag zijn... |
De battle sluit vanavond om 23.59, voor alle duidelijkheid:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.