Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   telefoon gejat (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53259)

luie-donder 30 March 2005 17:12

telefoon gejat

Ik heb ff een vraagje.

Vandaag voor gymnastiek (toen ik al met een paar mensen in de zaal was) vonden een paar mensen (in de kleedkamer) het leuk om mijn kleren onder de kraan te gooien en mn schoenen en nu is alles dus kletsnat, ook mn geld. Maar ze vomnden het blijkbaar nog leuker om ff mn telefoon te jatten.

Ik denk dat ik dan maar morgen ff naar de coordinator ga, maar wat zal ik nog meer doen?

Heeft iemand een tip of advies vorr mij?

Alvast bedankt, Ewoud :|

Atjeuh 30 March 2005 17:24

telefoon en geld etc. niet in kleedkamer neerleggen :{
dat die telefoon gejat is is je eigen schuld... bij ons is de school daar niet aansprakelijk voor en er kan toch niks aan gedaan worden... Bij ons worden ze ook uit de kleedkamer gejat.. telefoons, mp3 spelers, grafische rekenmachines... kleren alleen niet... maar er hangen bij ons dus borden waardevolle spullen in kluisje opbergen blabla.. dus eigenlijk je eigen stomme schuld als je het onbeheerd in de kleedkamer laat liggen

Maar ik moet ook zeggen dat mensen gewoon met hun poten van de spullen van elkaar af moeten blijven, maarja het gebeurd he... :{

luie-donder 30 March 2005 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
dat die telefoon gejat is is je eigen schuld... bij ons is de school daar niet aansprakelijk voor en er kan toch niks aan gedaan worden... Bij ons worden ze ook uit de kleedkamer gejat.. telefoons, mp3 spelers, grafische rekenmachines... kleren alleen niet... maar er hangen bij ons dus borden waardevolle spullen in kluisje opbergen blabla.. dus eigenlijk je eigen stomme schuld als je het onbeheerd in de kleedkamer laat liggen

Maar ik moet ook zeggen dat mensen gewoon met hun poten van de spullen van elkaar af moeten blijven, maarja het gebeurd he... :{

dat is ook wel weer waar, das dom, maar ja......:| ....

luie-donder 30 March 2005 17:36

Citaat:

maar Atjeuh, ze hadden mn spullen ook onder de kraan gedaan, wat kan ik daar dan tegen doen, of wat kan ik eraan doen?

Atjeuh 30 March 2005 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
maar Atjeuh, ze hadden mn spullen ook onder de kraan gedaan, wat kan ik daar dan tegen doen, of wat kan ik eraan doen?
dat wel gaan zeggen, maar er kan denk ik niks aan gedaan worden he, aangezien ze de dader toch niet vinden.... lijkt mij

luie-donder 30 March 2005 19:31

Citaat:

dat wel gaan zeggen, maar er kan denk ik niks aan gedaan worden he, aangezien ze de dader toch niet vinden.... lijkt mij
ik weet wie het zijn, het waren er twee uit mn klas, maar wie van hun het gedaan heeft weet ik niet. :|

fasty 30 March 2005 19:43

ik zou ze gewoon aangeven
kunnen ze gaan dokken
want zij zijn er verantwoordelijk voor
hoeveel zat er trouwens dan in je zakken?

luie-donder 30 March 2005 20:13

30, maar is niet gejat :?

fasty 31 March 2005 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
30, maar is niet gejat :?
nou het geld laten opdrogen

en de andere schade zullen ze moeten vergoeden

luie-donder 31 March 2005 15:02

ik ga sowieso wel naar de coordinator en verder zie ik wel wat de coordinator doet

Kolkie 31 March 2005 15:05

die lui voeren toch geen zak uit

fasty 31 March 2005 15:17

je moet er zelf ook werk van maken
wat kan hun jouw probleem schelen
het beste is naar je mentor stappen
die maken er meestal wel werk van

luie-donder 1 April 2005 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fasty
je moet er zelf ook werk van maken
wat kan hun jouw probleem schelen
het beste is naar je mentor stappen
die maken er meestal wel werk van

zal ik doen

thnx!

Nevsehirli 1 April 2005 16:28

Als ik jou was zou ik gewoon al die lui in elkaar slaan...

Je moet niet bang zijn, je gaat gewoon voor ze staan en je schreeuwt: WHATTE FUCK WILLEN JULLIE ALLEMAAL DOEN!!!

Dan worden ze bang en gaan ze denken: Ohjoooohh deze man is niet bang hij is gevaarlijk.

En dan moet je er eentje uitdagen en moet je hem helemaal kapot slaan....8|

fasty 1 April 2005 18:46

haha van zoiets kun je nog raar opkijken
je hebt ook de wat slappere mannetjes
en de wat bredere mannetjes onderons
en als hij een breder mannetje was dan durfden ze vast niet zoiets te doen

Alpha 1 April 2005 20:16

ik zou aangifte doen bij politie en naar de coordinator gaan ..

fasty 1 April 2005 20:18

hij wist al wat ie ging doen:thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:19.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.