![]() |
goeiemorgen
deze ZONdagmorgen!! *)
wat gaan jullie doen vandaag? Ik ga naar Mama Miaaaa 8-) |
Ik ga wat voor school doen en als ik me niet meer zo ziek voel naar een vriend die ik al best lang niet meer heb gezien :9:9:9
|
ik ga werken
|
Lekker de stad in, terrasjes pikken! :9
|
Ik ga enorm chillen, VRIJE DAG weetje :+
|
ik heb net een beetje gelezen. nu ga ik douchen, dan gaan we op restaurant. vanmiddag nog wat lezen en dan terug naar Gent, denk ik.
|
Voor eten zorgen. En wrs langsgaan bij mijn grootouders. Mss een fietstochtje. Zie nog wel :).
|
werken
|
net gewerkt, moet leren potverdorie :'(
|
misschien toch nog terrasje pakken zometeen
maar dat begint ook al een beetje te vervelen :+ |
in de tuin me slaap inhalen die ik gemist heb vanacht :{
|
Thuis blijven :(
Pijn me nek, rug, buik en hoofd :( en heb de griep :( |
Citaat:
Ik ga vandaag in de zon in de tuin leren voor herkansingen van natuurkunde en scheikunde :kots: maar het is wel lekker weer 8-) |
:z Gisteren beach party gehad, bleef slapen bij vriendin in Zeewolde met Didi.. dus moesten vanochtend terug op de fiets 8| brak op de fiets is niet fijn , gelukkig lekker weertje 8-)
verder ga ik uhh zonnen en economie leren? :no: |
wiehaa, ben gaan klettersteigen!! manman, dat is zoo kicken he! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klettersteigen is geen nederlands woord.. uitleg??
|
het heeft in elk geval iets met klimmen 2 maken. 2 jaar geleden stond het op vakantie ook op de excursielijst maar weet niet meer precies wat het was
|
Kletteren(of iets wat erop lijkt) is toch met klimmen dat je gaat hangen en je elke keer afzet tegen de wand.. :?
|
Een rappel dan, melisss?
Het is iig geen woord dat enkel in het Vlaams gebruikt wordt. |
wat is een rappel? :$
|
Je hangt aan een paar koorden helemaal boven aan de rand van een steile, bijna rechte berg of rots en je laat je d.m.v. sprongen afdalen.
Een rappel dus. |
Vroeg :(
|
moet van 12 tot 20 werken
|
Ik van 14:00 tot 22:00
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag leren, en een vriend zou nog ff langs komen voordat ie naar huis gaat maar hij belt of smst maar niet :no: :{
|
ik maandag tm donderdag
|
Met school erbij?
|
Citaat:
|
:o Fucked up
|
ik werk nu bij de albert heijn echt kutwerk moet 's avonds ook alle 15/16 jarige aansturen 8)
|
Hehe. leidinggevend :+ Ik werk bij de Dirk van den Broek (je weet wel, die derderangswinkel) en das ook enorm kutwerk 8)
Waarom trouwens geen school? Je had gewoon serieus een toekomst :o |
Citaat:
|
Archeologie lijkt me wel vet :yes: Ik ga volgend jaar ook denk ik andere studie doen. Scheikunde/Biologie begint nu al saai te worden.
Maarja, MBO he. |
je kan altijd nog stadswacht worden :z
|
kom ook in de albert heijn werken dan, kunnen we tenminste nog lachen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klettersteig is wat anders |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.