Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wie legt even hide and seek uit? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53327)

nevaeh1987 3 April 2005 13:31

[spoiler]Wie legt even hide and seek uit?

!Niet verder lezen als je de film nog wilt kijken!

Ik heb gisteren de film gekeken, en ik snap er niks van.

spoiler:
Uiteindelijk blijkt dus dat die pa Charlie is.. waarom belt hij dan die vrouw op en denkt hij dat Charlie denkbeeldig is? En hoe kan het dan dat als hij beneden zit, hij haar boven hoort lachen en gerommel hoort.. en als hij naar boven gaat is Charlie net weg.. hij zat toch beneden? En als ze verstoppertje aan het doen is, komt ze in die kelder en dan schrikt ze ergens van (kweet niet wat het was) en dan gaat die pa haar zoeken met een zaklamp.. hoe kan hij dan Charlie zijn?

Ik snap het gewoon niet.. kan iemand het uitleggen?

edit by Stevie: tis hier niet strikt noodzakelijk maar wel handig: de spoilerfunctie :)

Denden 100 piek 3 April 2005 13:58

Het is gewoon een middelmatige film met een slecht geschreven script. Vergeet deze film en ga een goeie film kijken!

nevaeh1987 3 April 2005 14:30

met de spoilerfunctie kan je het toch ook nog lezen dus dan is het je eigen schuld.. en ik had geloof ik ook in de titel al [spoiler ] gezet

maar er zit dus volgens jou (d100p) ook geen logica achter?

Denden 100 piek 3 April 2005 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
met de spoilerfunctie kan je het toch ook nog lezen dus dan is het je eigen schuld.. en ik had geloof ik ook in de titel al [spoiler ] gezet

maar er zit dus volgens jou (d100p) ook geen logica achter?

Ik heb niet veel logica kunnen vinden, nee. Maar ik ben niet zo goed in films analyseren. Maar ik denk wel dat veel mensen het met mij eens zijn dat dit een middelmatige film is.

Bazzemans 4 April 2005 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
daarom bestaatr een spoiler functie...omdat we het toch lezen. Niet datk echt van plan was die film te gaan zien...nu dus duidelijk nt meer
Mwah zou jammer zijn als dat achter de spoiler zou verdwijnen :o. Als zo'n beetje iedereen in zo'n topic zegt dat het geen goede film is, dan ben ik daar blij mee hoor. Dan weet ik iig zeker dat ik geen geld zal weggooien aan het kijken van die film.

Banaan 5 April 2005 06:27

:)

spoiler:
De pappa IS Charlie. Dus DeNiro is gewoon zelf denkbeeldig en hoort gewoon dingen en kan niks herinneren wat 'Charlie' allemaal doet. Als je dit weet is het een stuk makkelijker.

:p

Zo en nu school

nevaeh1987 5 April 2005 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
:)

spoiler:
De pappa IS Charlie. Dus DeNiro is gewoon zelf denkbeeldig en hoort gewoon dingen en kan niks herinneren wat 'Charlie' allemaal doet. Als je dit weet is het een stuk makkelijker.

:p

Zo en nu school

mja, dan vind ik het maar een kutverhaal

stomme film :no:

Banaan 5 April 2005 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
mja, dan vind ik het maar een kutverhaal

stomme film :no:

Ja, als je es wist wat 20thCentury allemaal gedaan heeft om deze film aantrekkelijk te maken :kots:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.