![]() |
Ik denk dat
Irene!!!! zometeen gaat posten op ll.com....
|
zou ze?
|
ja ik heb zo'n voorgevoel :yes:
|
Goeiemiddag :$
|
hihihihihi je had gelijk :rolleyes:
|
puur toeval :yes:
|
owww joepiee
|
Citaat:
|
Dit is raar
|
Citaat:
|
ben benieuwd of ze nog is posten gaat...
|
ik denk dit...
|
ik ook
|
zo.. dan zijn we het met mekaar eens!!!
|
wow.. Waarom heb je niemand verteld van je gaves, niemand?
|
hij is band dat hij buitengesloten word...
is niet erg hoor niemand.. je hoort er nog steeds bij!!!:yes: |
volgens mij is zij een van de langst hier zijnde leden?
|
hoe lang bestaat dit forum trouwens al??
|
zoiezo vanaf maart 2000 blijkbaar
|
youssef was iets eerder
Irene!!!! 03-03-2000 13553 Youssef 01-03-2000 11013 gijs 01-01-1970 78 ook een zooi 01-01-1970 :huh: |
ja dat was een fout in het forum geloof ik :+
|
Citaat:
|
Volgens mij ook niet. Pas bij windows 98 werd internet geïntrodiceerd voor de gewone mens toch?
|
windows 98? dat is zo naïef :+ al veel eerder
de vroege vorm van internet ontstond in 1970. alleen heette t geen Internet (en dan vooral niet zoals we t nu vooral kennen) maar Alohanet wat op Hawai was ontwikkeld en mee werd geëxperimenteerd |
Citaat:
|
wie wat
|
jouw eerste OS zal dan wel windows 98 zijn 8) wilt niet zeggen dat daarbij de 1e windows versie zat aangezien bij 98 versie 4 (dacht ik, al heel lang niet meer gebruikt :p) zat. dus er moet ooit een versie 1 zijn geweest 8)
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: om een bericht van A naar D te sturen moet je van A je bericht doorsturen naar B, van B naar C om dan terecht te komen in D. Als C platgebombardeerd was, kwam heb bericht nooit aan. Met deze nieuwe vorm van communicatie was het mogelijk rechtstreeks een bericht van A naar D te sturen. In de jaren '70 werd het gebruikt door de universiteiten. Zo was het mogelijk om samen met een andere universiteit een onderzoek te voeren zonder last te hebben van de afstand. In de jaren '80 maakte het internet zijn intrede in de bedrijfswereld. Pas halfweg de jaren '90 kwam heb bij de particulier terecht. Sindsdien is het steeds verder gaan ontwikkelen en was het niet alleen meer mogelijk om enkel documenten te delen via internet, maar ook andere bestanden zoals foto e.d. 8-) De lessen informatica waren toch ozo interessant ... :z |
dat was geen Ethernet, schat. dat was iets heel anders
|
Leuk, zo'n thread op de brakke ochtend :thumbsup:
|
Citaat:
Leerkrachten *zucht* :no: |
ach ja, die leerkrachten in België :no:
|
Citaat:
|
Dennie, heb jij niet stiekem Irene's wachtwoord? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze denken dat ze iets weten en leren ons dat aan, terwijl er in de boeken iets heel anders staat. Tsss. |
Citaat:
Met het importeren van de db files van het oude forum zijn de aanmelddata niet meegegaan.. aangezien het een verplicht veld is geeft de db daar deze datum weer.. :) |
hoi irene :wave:
|
Citaat:
|
valsspeler
|
Men, waar komen ze opeens allemaal vandaan dan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.