![]() |
is het forummen
bij jullie ook een 'verslaving' geworden..
het gevoel van: ik moet! ff kijken of er nog wat leuks is om op te reageren? Bij mij niet |
een verslaving is een groot woord, dat ben je als je +25.000 posts hebt.. maar ik vind het wel als ik niks te doen heb leuk om ff te lezen
|
Citaat:
|
om het nou een verslaving te noemen..:no:
bij mij nie.. is ook wel te zien aan mn aantal posts, dan hadden het er wel wat meer moeten zijn...:) |
af en toe wel ja
ben wel nieuwsgierig of er nog es op wat gereageerd is:thumbsup: |
Ach, meer het internet in algemeen. Dan ben je met een verslag bezig ofzo en na een tijdje ga je toch weer even snel alle sites af, en dan weer verder :p
|
verslaving is idd groot woord... maar mss ben ik toch op weg om het te worden! :+
|
Citaat:
of ga af en toe rustig even relaxen bij het water met een hengeltje erin en dan chill je weer helemaal :yes: |
het is bij mij nog net geen verslaving maar ik kijk hier gewoon graag rond en vind het ook leuk om op andere te reageren!!!
|
Het postaantal zegt ook echt iets over een verslaving...
Ik vind het gewoon net als Kolkie wel cool om hier gewoon te hangen :) |
Citaat:
|
tis geen verslaving, maar meer een automatisme bij mij. Ik doe dit al bijna 4 jaar, dus het zit er gewoon ingeslepen dat ik hier langs kom. Soms heb ik t niet eens door dat ik hier ook nog langs ben gekomen :$, maar een drang van: ik moet even kijken, heb ik niet
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.