![]() |
Allememachies!
Bassie is hier :o En hij doet helemaal niet aardig tegen die medewerkers hiero. Een meisje wilde een foto van m maken, en toen werd ie heel erg boos op haar :o
|
wat ben jij nou voor een rare gast, is bassie der en ga je achter de pc zitten. geef m een hand een een glimlach joh. je mag blij zijn dat ie nog dat type wil speule:@
|
the one and only?
|
Re: Allememachies!
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Allememachies!
Citaat:
|
In de tijd dat wij de shows van Bassie en Adriaan in de zaak hadden was juist Aad degene die elke keer als een chagerijn iedereen negeerde, en Bassie degene die vanaf begin van opbouw tot eind afbouw aanwezig was. En daarna dan nog effe een biertje met m doen :7.
De bassie die jij omschrijft herken ik er niet in :o. Toen ging hij met plezier met iedereen op de foto en was buiten de voorstellingen veel grappiger :D En die dochter van hem.... phuuu :7 |
Bassie zit nu voor te lezen. Hij is wel erg dik geworden :huh: Waarschijnlijk heel erg veel slagroomtaartjes gegeten..
|
Bassie en Adriaan waren ooit bij ons in het plaatselijke "theater" en toen zat ik voorraan en mocht ik ff op het podium en stond ik in de Ulftse Krant :+..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Bassie en Adriaan vroeger ook in het echt gezin :+
|
ik niet :(
|
Nou Bassie schijnt helemaal niet zo'n lieverdtje te zijn..
|
In welk ziekenhuis werk jij Bartje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat betreft de sfeer in een bibliotheek en een ziekenhuis kun je het wel met elkaar vergelijken...;)
|
wat doet bassie in een bibliotheek?? heeft ie een boek geschreven?
|
Citaat:
|
hoe noem je dat ook al weer... een snabbeltje :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.