![]() |
Brooke shields
Ik denk dat het niemand interesseert maare ik ben fan van brooke shields !!!
Ik vond haar wel in de jaren 80 het knapst ! Maar ik ben 13 hoor !!! Maar ik wil weten van wie jullie fan zijn !! Groetjes voor iedereen hier !! Doeiii Laat het me weten |
ik ben fan van mijn vans.
|
Re: Brooke shields
Citaat:
|
chili peppers
bon jovi nerd robbie williams marco borsato ashlee simpson |
tiesto
|
chocola
|
van mezelf duh |:(
|
ik ben niet echt fan van iemand ofzo :no:
|
Nou je hebt wel gelijk Brooke Shields was in de jaren 80 wel geil zeker in `blue Lagoon`maar tegenwoordig ben ik wel fan van die Hilary Duff want dat is me pas een mooie meid damn :o
|
he he eindelijk iemand die haar kent !
Hoe oud ben je dan ????? Groetjes |
Citaat:
Ik ben niet echt ergens fan van, naja van muziek misschien :z |
nou, echt fan van iemand ben ik ook niet....
Johnny Depp wel, die kerel kan echt supergoed acteren! en dan Josh Hartnett... maar die vind ik ongelooflijk sexy!! :9 :Y) |
Citaat:
|
opeth
instill |
RHCP
Feyenoord vv. Nieuw Lekkerland |
VV Lunteren...:Y)
Kimi Raikkonen verder niet bijzonder veel... |
tori amos :)
|
Marco Borsato
Savage Garden |
Citaat:
Anyways fan van: Otto Rehhagel en squad Mark Webber, Fernando Alonso Vitesse, Panathinaikos RHCP, Robbie Williams, Stones |
Citaat:
|
Citaat:
|
PSV
Arnold Bruggink Robbie Williams Johnny Depp 'Fan' is eigenlijk alleen in het eerste geval terecht. De anderen zijn meer gewoon favorieten oid. Zou ook nog wel meer sporters en bandjes/zangers kunnen noemen die ik 'bewonder', maar dan wordt het lijstje te lang. |
Roda JC
Alemannia Aachen KV Mechelen Gregoor van Dijk Rowwen Hèze Bassie en Adriaan Flodder Rolling Stones Jacques Villeneuve En in mindere mate: FFC Turbine Potsdam Erzgebirge Aue Jan Ullrich Fernando Alonso Andy Fordham |
Citaat:
|
PSV
Amsterdam 8) Benicio Del Toro Steve Buscemi Philip Seymour Hoffman Beastie Boys |
Citaat:
|
geen band, maar wel bsketbal >> MPC CAPITALS :d
|
basketbal dus
|
vroeger van vanalles, (B&A, berenboot) :+
heden van niks, :no: |
Citaat:
|
Citaat:
1 enthousiast bewonderaar 2 mechanisch bewogen waaier => ventilator is mijn cluppie 8), maar ik bewonder het eigenlijk niet enthousiast genoeg vind ik. Ik ben gewoon te nuchter :7 |
Citaat:
Die laatste ga ik morgen ontmoeten want hij gaat optreden in het theater waar ik werk :7 . |
Citaat:
:thumbsup: |
PSV
usher,destiny's child, britney. Niet perse om hun muziek maar om preformance die ze neer zetten.. |
Ik ben fan van Pinar Altug Elcioglu en Cagla Sikkel (2 Turkse modellen), Cambuur, MHP (rechtse politieke partij in Turkije)
en ik ben fan van mijn vrienden als je begrijpt wat ik bedoel :yes: :thumbsup: |
Citaat:
Waar ik fan van ben? Ik zweer vooralsnog bij Osdorp Posse en Rank 1. Beiden kan ik uren achter elkaar luisteren zonder me te gaan vervelen :). En stiekem ook een beetje Hilary Duff :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.