![]() |
Moeite doen, kennen jullie dat?
Bijvoorbeeld als je een jongen zo kan krijgen en er geen moeite voor hoeft te doen, niet om elkaar heen draaien enzo, dan is het niet leuk meer. Voor mij is dan echt de spanning eraf. Zo'n relatie had ik een paar maanden geleden maar na paar weken was het niet meer leuk en kwam mijn ex weer waar ik echt veel moeite voor moet doen dan, en dat vind ik toch leuker. Kennen jullie dat? Of ben ik zo raar dan? :p
|
"De jacht is mooier dan de vangst" ;) .
|
Ja, dat heb ik ook altijd, ik kan ook heel moeilijk relaties draaiend houden :$
|
Ja, maar als je hem hebt dan is het niet meer leuk. Maar dat terwijl ik onzekerheid in een relatie ook weer niet leuk vind. En dat is dus precies wat je krijgt als je niet zo iemand wil die je zo kan krijgen :{ Nu snap ik mezelf niet meer |:(
|
Nee dat is niet raar !
Als je iedereen kan krijgen dan is het niet leuk meer ! Dan word het op een gegeven moment normaal Groetjes |
Citaat:
Hier ben ik het helemaal mee eens de jacht is altijd het mooiste (kun je mooi over opscheppen bij je vrienden) :7 8-) |
haha ja maar het gaat ook niet om dat je iedereen kan krijgen ofzo, maar die jongen was best leuke jongen, echt nix mis mee maar het is gewoon niet leuk meer :p
|
Wat dat betreft werkt het dan eens in de zoveel tijd wel om ff je wederhelft jaloers te maken. Weet je meteen hoe het ervoor staat en de andere gaat dan beetje moeite doen om je te behouden.. Moeten ze het niet verkeerd opvatten natuurlijk, niet te bont maken..
|
Citaat:
moet ze bij mij niet proberen dan is het meteen uit :P je moet de relatie gewoon spannend houden door nieuwe dingen met elkaar te doen. Dan kan je een relatie draaiende houden |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.