Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   moet sex spontaan zijn? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53456)

AmbyPur 10 April 2005 14:58

moet sex spontaan zijn?

soms beweren mensen dat dat sex spontaan moet zijn.. vind jij dat ook? of kun je van tevoren best een spannende avond plannen, of buiten bed praten over wat je seksueel lekker vindt zodat de ander dat volgende keer doet?

luie-donder 10 April 2005 15:29

heb er nog geen ervaring mee! :no:

luie-donder 10 April 2005 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
heb er nog geen ervaring mee! :no:
maar ik denk dat het ook wel moet kunnen :yes:

Kolkie 10 April 2005 16:43

je kunt best een avondje plannen.. moet je niet altijd doen maar soms doe je het toch automatich

Stevie 10 April 2005 17:02

ja het kan wel. spontaan is meestal wel leuker, maar soms plan je (ook onbewust) toch een beetje hoe het moet verlopen. ook vind ik dat je in een goede relatie gewoon moet kunnen praten over de sex en hoe het beter zou kunnen.

AmbyPur 10 April 2005 18:14

mijn eerste keer sex was niet echt gepland, maar ook niet spontaan. we waren een weekend alleen bij mijn ouders thuis, en we wisten wel dat het eraan zat te komen...

maar dat maakte het niet minder speciaal vond ik :)

en idd wat stevie zegt, in een goede relatie moet je wel kunnen praten over wat je wil in bed. maar dan vind ik verrassingen ook leuk. bijv je hebt het erover om een keer wat met een sextoy te doen, en de een verrast daar de ander dan mee in bed :d

Alpha 10 April 2005 20:48

beide kan ...

Piraatje 10 April 2005 20:49

Ik heb elke dag standaard seks met Elvenkindje. Niks mis mee hoor.

TheGroovMaster 11 April 2005 14:18

beiden

Plannen is ookleuk, lekker relaxed en de tijd ervoor nemen
Spontaan is ookleuk, zomaar ff in de trein of op school of gewoon ff snel op je bureau :+ wat jij wil, jouw feesie :p

BlackTurtle 11 April 2005 18:03

spontaan is leuk, maar het van te voren bespreken kan absoluut een oppepper voor je sexleven zijn omdat je ernaartoe gaat leven,plus als je kenbaar maakt wat je sexuele voorkeuren zijn je do's en dont's en dat toepast in bed , dan draagt dat alleen maar bij aan een lekkerdere vrijpartij.:thumbsup:

K@rima! 11 April 2005 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
beiden

Plannen is ookleuk, lekker relaxed en de tijd ervoor nemen
Spontaan is ookleuk, zomaar ff in de trein of op school of gewoon ff snel op je bureau :+ wat jij wil, jouw feesie :p

In die stink plees in de trein Groov? :+ Of gewoon in de coupe? :p

Dobbo 12 April 2005 00:13

ik plan het nooit, temiste als ik haar me neem naar mij kamer, daar een rustig muziekje aan zet en haar begin te strelen.. En dat het dan uitloopt op sex ja daar kan ik ook niks aan doen.

Atjeuh 13 April 2005 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ja het kan wel. spontaan is meestal wel leuker, maar soms plan je (ook onbewust) toch een beetje hoe het moet verlopen. ook vind ik dat je in een goede relatie gewoon moet kunnen praten over de sex en hoe het beter zou kunnen.
mee eens...

maar het kan beide

Cinnie 13 April 2005 09:36

ik vind oowk dat et spontaan moet zijn,, anders is et een verplichting..

BlackTurtle 16 April 2005 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cinnie
ik vind oowk dat et spontaan moet zijn,, anders is et een verplichting..
wat vreemd dat je zegt verplichting, ik weet niet of je een vriendje hebt maar is het wel eens bij je opgekomen om eens een spel af te spreken of het lekker op een aparte plek te doen en dat van te voren te bespreken, sorry ik kan er niet bij dat je zegt verplichting, het hele idee wat bij dat woord omhoog komt staat me tegen, sex is nooit een verplichting, vanaf het moment dat je het als verplichting gaat zien is idd alle lol er van af, maar dat is toch nooit het geval, je bent er altijd zelf bij dus als jij diegene bent die zichzelf zon verplichting oplegt ben je dom bezig, maar vergeet dan niet dat jijzelf diegene bent die er een verplichting van maakt.

sex is leuk, geen verplichting.

kreej-z 16 April 2005 15:35

't is allebei leuk :)

lekker onverwacht en spontaan is altijd wel een leuke 'verrassing', maar 't is ook spannend om vantevoren een avondje te plannen, zodat je allebei al opgewonden bent over wat je weet dat er gaat komen en er dan die avond helemaal van te genieten :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.