![]() |
Waar blijft die brief nou?
1 Bijlage(en)
Ik wacht al zo lang..
|
jonge..
:z |
Meisje... Mij is gewoon een valse belofte gedaan door een medewerker van dit forum, ik heb toch minimaal wel het recht om te weten hoe het nu zit? Kortom; ga er eens achteraan.
|
Typfouten?
|
ik doe het af als bluf 8)
|
check die ondertitel er dan bij.. Een kerel die in elkaar is gezet door leugens :z
|
Citaat:
|
sorry maar ik krijg toch telkens weer spontaan een lachstuip :$ :D
|
om iemand die 'ik wordt' schrijft kan ik alleen maar heel hard lachen
|
Citaat:
ja ik weet niet precies waar het over gaat.. (PM hint voor dex :9 ) maar ik moet er idd ook wel een beetje om lachen.. idd om die spelfouten al.. (niet dat ik't altijd goed schrijf 8) ) |
Adressen ;)
|
Nouja, als je verhalen hoort lach je waarschijnlijk nog harder :+
|
|
Citaat:
|
Vrij logisch dat je ook nog steeds geen brief hebt ontvangen; Koelkast heeft het immers over iemand genaamd tyske, niet over Tyskie. ;)
Mierenneukerij? Jawel, maar daar draait het bij Vrouwe Justitia alleen maar om... :+ |
Uit de feiten en omstandigheden van het geval valt redelijkerwijs op te maken dat de heer van Breugel, die onder het pseudoniem Koelkast opereerde op dit forum, onder de noemer tyske ook de user Tyskie bedoelt.
@Nightwolf: deze uitspraken zijn gedaan door de heer van Breugel in het kader van zijn functie als beheerder op dit forum, derhalve is de huidige staff ook verantwoordelijk voor de gedane uitspraken en de door mij gelede schade. Ik denk dat ik niet onredelijk ben als ik enkel vraag om een onderzoek naar de gang van zaken en een rectificatie van de gedane uitspraken om mijn goede naam in ere te herstellen. |
Omg, hoe is die in 's hemelsnaam aan zijn diploma middelbaar onderwijs geraakt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tyskie, grapjas :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hillarisch was de beste man tog altijd weer!
|
Altijd dikke pret met die man gehad ja. Maar hij heeft wel een uiterst beschaafde familie.
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=751455 |
damnz zielig zeg....
|
Hoe doe je de gentleman uithangen?
Aan een vlaggestok ofzo? |
Bazzemans was toch ook alleen maar een troll die met zijn vriendjes nieuwe gebruikers de grond in kwam stampen zodat ze weer vertrokken nog voordat ze 50 posts hadden? :z En hij rellde lekker mee op feedback :z
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf !!
Wat een typfouten ! Kijk nou eens ! Lekkere brief trouwens maare het komt nog professioneler over als je de typvautjus wat beter behandelt !!! Lekker amateur ! Lees het lekker een keer na voordat je het verstuurd of op het forum zet ! Poeh poeh ! Groetjes :d |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.