![]() |
sex zonder relatie: ja of nee?
doe jij aan sex zonder dat je een relatie met die persoon hebt of zou je dat doen? of vind jij seks uitsluitend een daad uit liefde en wil je per se een relatie hebben met die persoon?
|
tot nu toe nog altijd ja.... maar ik zou niet weten hoe ik met mijn huidige denkwijze in de toekomst zou handelen .. (mocht ik dus ooit nog vrijgezel zijn bedoel ik dan .. 8) )
|
ja ben niet zo principieel8)
|
Ik vind eigenlijk dat je het moet doen met iemand met wie je een relatie heb...
Maar ik snap dat je het ook zonder zou doen :] |
Mijn vriend en ik hebben sex gehad voor de relatie, maar eigenlijk vind ik het niet kunnen :$
|
Eigenlijk ben ik er principieel op tegen, maar ik heb het nu twee keer meegemaakt en dan ga je toch twijfelen aan hoe sterk die principes nou zijn. Vooralsnog ben ik er wel tegen, dus dat ik die 2 keer gewoon fout ben geweest...
|
Zelf ben ik geen voorstander, maar er echt tegen ben ik niet. Als het mensen in mijn omgeving zou gebeuren zou ik het niet direct afkeuren. Het hangt ook gewoon van de situatie af, denk ik.
|
Citaat:
|
1x zoiets had (sex zonder relatie)
Maar ik vind het toch beter/leuker als het gebeurt in een relatie. |
ik ben voor, is toch mooi, wel sex geen relatie.. wel de lusten maar niet de lasten..
|
Citaat:
|
hmm...
sex zonder relatie... dan voel je je niet gebonden.. en kan je gerust nog slippertjes maken....
en je voelt je veel vrijer.. sex met relatie da is voor als ge 60 zijt.. :wave: |
Citaat:
|
sjah.. ik ben eigenlijk tegen!
maar ik was o0k wel x heel verliefd.. & dii j0nge dus nii op mij! En ik had dus wel sex met hem.. Maar ik ho0pte opzig dat we dan iets zoude krijge..|:( |:( .. btje d0m dus! :yes: Dus eigenlijk d0e ik dar nii meer z0 aan gehe.. :wave: |
Nooit, eerst een goede relatie dan pas seks. Ben geen slet ofzo.
|
Re: hmm...
Citaat:
|
nee, ik doe pas aan sex na het huwelijk.. :)
|
tuurlijk kan dat
|
ik vind het best kunnen..
maar zelf nog niet gedaan |
Citaat:
|
ik vind het wel kunnen...
en heb het al wel gedaan :9 |
ik vind dat je een relatie moet hebben om sex te hebben ...
|
ja, als beiden gewoon zo botergeil zijn als een 'k weet niet wat. Dan moet dat gewoon kunnen. Damn, als dat niet zo zou zal zijn zeg... pffff :p
|
met een relatie lijkt me wel beter...
|
Uhh kan wel ;) ..et KAN gebeure..
|
ik zou me niet prettig voelen bij seks zonder een relatie.... voor mijn gevoel is seks hebben een intieme bezigheid die je band versterkt met de persoon waar je van houdt..
nee ik ben niet opgevoed door de kerk :p |
Ik weet het niet , momenteel kan ik me niet voorstellen dat ik het zou doen , persoonlijk vind ik seks wel iets wat ik samen met diegene waarvan ik houd doe , maar ik ben er zeker niet tegen en vind het gerust kunnen.
|
Shit, ik heb gister lekker veel voorspelletjes gehad en ik heb geen verkering :* :yes: *)
|
ik weet t niet, denk niet dat ik me erg gemakkelijk zou voelen als ik seks zou hebben, zonder dat ik een relatie met iemand heb... maar ik heb nu dan ook een relatie, misschien heeft dat er invloed op. Ik weet niet hoe ik erover denk als ik weer vrijgezel ben, mocht ik weer vrijgezel worden :p
|
kan ook zonder relatie toch
zolang je er maar niet meer van verwacht komt alles goed :thumbsup: |
:no: Dat kan voor mij absoluut niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.