Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   s.com doet het niet meer. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53478)

Kratos 12 April 2005 12:43

s.com doet het niet meer.

:{

Vandal 12 April 2005 12:43

Joh8{

en wie zijde gij?

Kratos 12 April 2005 12:44

@rne8)

Vandal 12 April 2005 12:45

:d

Kratos 12 April 2005 12:45

GTSQ zal deze smilie geweldig vinden: :[

appelshampoo 12 April 2005 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kratos
GTSQ zal deze smilie geweldig vinden: :[
vast wel

JennyMindTricks 12 April 2005 12:55

Haha meneertje paar dagen geleden heel trots vertellen :
Ik zit niet meer op ll.com 8)

Kratos 12 April 2005 12:55

Helemaal niet.:no:

Kratos 12 April 2005 12:59

Hij deed het heel even.:huh:

JennyMindTricks 12 April 2005 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kratos
Helemaal niet.:no:
whaha echt wel :d

Kratos 12 April 2005 13:00

Niet waar.:'(

The Phit 12 April 2005 13:01

doe de groeten aan mietros en toffiepoffie

AmbyPur 12 April 2005 13:26

yow dit topic is de hangplek voor jullie s.commers.. beperk u daar ook toe aub en ga niet de hele boel onderspammen.

als je denkt dat je je niet kunt beperken tot alleen dit topic, g dan maar buiten spelen ofzo.

kusje ;x

Headliner 12 April 2005 14:24

ze horen hier niet eens te komen

0-Z0n3 12 April 2005 14:42

Citaat:

Je bent verbannen van het forum. Standaard duurt een ban 48 uur. Denk je dat er een fout is gemaakt? Neem dan contact op met het beheer, waarin je vertelt wie je bent (hoe je heet op het forum, wat je IP-adres is) en sinds wanneer je niet meer op het forum kunt komen.
wtf!?

nevaeh1987 12 April 2005 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0-Z0n3
wtf!?
ik zou jou ook bannen met zo'n naam/plaatje

0-Z0n3 12 April 2005 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
ik zou jou ook bannen met zo'n naam/plaatje
Zeker last van existentialisme?

luie-donder 12 April 2005 15:12

en dat is?

0-Z0n3 12 April 2005 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
en dat is?
Ken je de VanDale niet uit je hoofd!?

luie-donder 12 April 2005 15:23

:loser:

thali 12 April 2005 15:37

Citaat:

en dat is?
Existentieel vrij zijn betekent dat je je vrij voelt, maar toch bepaalde beperkeningen hebt. Zo moet je rekening houden met de mensen in je omgeving, met je lichaam, enz.
Existere is Latijn voor bestaan, dus mss als je beide combineert dat je de oplossing krijgt.
Ik vermoed dat existenialisme te maken heeft met een persoon die zich vrij wil voelen in zijn bestaan.
Ja, nee, 'k weet niet ... zeven uur is echt te veel.

luie-donder 12 April 2005 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Existentieel vrij zijn betekent dat je je vrij voelt, maar toch bepaalde beperkeningen hebt. Zo moet je rekening houden met de mensen in je omgeving, met je lichaam, enz.
Existere is Latijn voor bestaan, dus mss als je beide combineert dat je de oplossing krijgt.
Ik vermoed dat existenialisme te maken heeft met een persoon die zich vrij wil voelen in zijn bestaan.
Ja, nee, 'k weet niet ... zeven uur is echt te veel.

het Latijnse woord existere = bestaan, maar ik heb niet echt zin om erover na te denken!

luie-donder 12 April 2005 15:46

Citaat:

het Latijnse woord existere = bestaan, maar ik heb niet echt zin om erover na te denken!
ik weet wel wat existere betekent, maar verder nadenken, wordt een beetje moe van school vandaag!!!

0-Z0n3 12 April 2005 15:47

Citaat:

ik weet wel wat existere betekent, maar verder nadenken, wordt een beetje moe van school vandaag!!!

Het Latijnse woord 'existere' betekent 'het bestaan'. Net zoals 'existentie' dat is. :)

luie-donder 12 April 2005 15:48

Citaat:

Het Latijnse woord 'existere' is 'het bestaan'. Net zoals 'existentie' dat is. :)
zoals ik al zei ben ik een beetje moe van school vandaag, ach laat ook maar zitten, ga maar lekker een pm sturen!

:z :z :z

thali 12 April 2005 15:49

Citaat:

Het Latijnse woord 'existere' betekent 'het bestaan'. Net zoals 'existentie' dat is. :)
Existere is een werkwoord, kan dus nooit voorafgegaan worden door een lidwoord. Het kan echter wel als een substantief gebruikt worden in een zin, maar aangezien het hier niet echt een context heeft, heeft het weinig nut er een lidwoord voor te plakken.

Damn, ik lijk wel een freak. :+

luie-donder 12 April 2005 15:50

Citaat:

Existere is een werkwoord, kan dus nooit voorafgegaan worden door een lidwoord. Het kan echter wel als een substantief gebruikt worden in een zin, maar aangezien het hier niet echt een context heeft, heeft het weinig nut er een lidwoord voor te plakken.

waar gaat het over >> laat toch lekker zitten >> :z

(maar je bent wel slim ;) )

0-Z0n3 12 April 2005 15:51

Citaat:

zoals ik al zei ben ik een beetje moe van school vandaag, ach laat ook maar zitten, ga maar lekker een pm sturen!

:z :z :z

Mag ik je niet vragen hoe een vrijzinnige, zelfbewuste existentialist(e) een (transcendente) religiositeitbeleving kan koppelen; of is het überhaupt al een denkfout deze twee te willen verbinden en dat 'religiositeitsgevoel' te willen rationaliseren of ligt in dit gedeelde mens-zijn reeds de transcendente 'beleving' besloten?

0-Z0n3 12 April 2005 15:52

Citaat:

http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...ord=existentie

Damn, weer een taalfout in de VanDale gevonden! Heerlijk. :)

luie-donder 12 April 2005 15:57

Citaat:

Mag ik je niet vragen hoe een vrijzinnige, zelfbewuste existentialist(e) een (transcendente) religiositeitbeleving kan koppelen; of is het überhaupt al een denkfout deze twee te willen verbinden en dat 'religiositeitsgevoel' te willen rationaliseren of ligt in dit gedeelde mens-zijn reeds de transcendente 'beleving' besloten?
:loser: :z :z :z

0-Z0n3 12 April 2005 15:58

:(

luie-donder 12 April 2005 16:01

Citaat:

:(
:aai:

en waar blijft die pm nou??

0-Z0n3 12 April 2005 16:02

Citaat:

:aai:

en waar blijft die pm nou??

Jammergenoeg weet ik nog steeds geen leuke vragen.

luie-donder 12 April 2005 16:03

Citaat:

Jammergenoeg weet ik nog steeds geen leuke vragen.
je wist er al 1!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.