Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   wat is intiemer? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53500)

Cinnie 14 April 2005 10:02

wat is intiemer?

zoenen of sex?

Cataclysm 14 April 2005 11:12

Ligt meer aan de intenties en de manier waarop denk ik, niet zo zeer de handeling zelf.

slobjong 14 April 2005 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cataclysm
Ligt meer aan de intenties en de manier waarop denk ik, niet zo zeer de handeling zelf.
:yes:

Loy 14 April 2005 19:51

zoenen tijdens de sex :9

sprankle 15 April 2005 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loy
Helemaal mee eens hahaha

Kolkie 15 April 2005 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loy

trxxz 15 April 2005 16:21

ik vindt het inderdaad meer aan de intentie ervan liggen,
als iemand mij heel erg gepasioneerd zoent, met de bedoeling om iets duidelijk te maken, of om meer te vragen, zal dat meer betekenen voor me, dan dat als ik uit ga en met een meisje zoen waar ik verder niks voor beteken/zij verder niks voor mij betekend.

Nevsehirli 15 April 2005 16:29

Ik vind neuken lekkerder

Fuzzle 15 April 2005 18:20

zoenen.. :)

kreej-z 16 April 2005 15:37

ligt aan de situatie... de ene keer is de seks erg intiem, de andere keer 'gewoon geil', de ene keer is een zoen heel teder en intiem, de andere keer is het gewoon een snelle zoen...

Alpha 17 April 2005 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cataclysm
idd :)

Atjeuh 17 April 2005 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
ligt aan de situatie... de ene keer is de seks erg intiem, de andere keer 'gewoon geil', de ene keer is een zoen heel teder en intiem, de andere keer is het gewoon een snelle zoen...
mee eens

biffyclyro 17 April 2005 15:40

ligt aan de situatie.

luie-donder 18 April 2005 09:14

Re: wat is intiemer?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cinnie
zoenen of sex?
wat vind jij?

mygirly 26 April 2005 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
Ik vind neuken lekkerder
is nie de vraag?:p tligt aan situatie, intenties én de manieren waarop;)

Dobbo 27 April 2005 11:27

neuken, dan moet je elkaar toch echt vertrouwen.. dus das dan vind ik intiemer

sJur 27 April 2005 15:53

licht er idd aan

BlackTurtle 28 April 2005 16:12

heel dubieus.

je kunt iemand zonder echte intimiteit kussen zowel als neuken, maar je kunt ook heel intiem kussen of neuken, rare vraag man.

joosting 3 May 2005 18:34

kan allebei jah, zoene vind k soms ook heel erg intiem en je proeft dan zeg ma liefde! en met sex kan da ook zo zijn

Lars_V 5 May 2005 18:31

Ik vind sex intiemer omdat je dan zeg maar binnen-in het meisje zit!

Lady_Pari 5 May 2005 21:54

tjaa, ik ga mee met de meerderheid..
ik vind ook inderdaad het afhangt van de situatie..
Je kunt het natuurlijk altijd zo intiem maken als je wilt :)
of zo niet-intiem natuurlijk, wat jezelf het lekkerst/ leukst vindt

MrInsane 6 May 2005 04:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lars_V
Ja maar je hoeft niet perse binnen in een meisje te zitten om het al intiem te hebben en nee ik ben zelf geen meisje dus denk maar wat je wilt ik kan het strelen op zich al intiem genoeg vinden voor de sex :7

K@rima! 6 May 2005 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lars_V
Met je tong kun je toch ook binnen in een meisje zitten tijdens het zoenen? Ik snap die beredenering niet hoor..:p

Maar verder lijkt het mij dat 't van de situatie afhangt. Al vind ik seks iets intiemer. Omdat de stap naar zoenen kleiner is dan naar seks hebben met iemand. Ik zou pas seks willen met iemand als ik daar echt veel van hou, terwijl ik ook best met iemand kan zoenen omdat ik daar op een moment zin in heb. Dat maakt voor mij seks wel intiemer.

MrInsane 6 May 2005 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Met je tong kun je toch ook binnen in een meisje zitten tijdens het zoenen? Ik snap die beredenering niet hoor..:p

Maar verder lijkt het mij dat 't van de situatie afhangt. Al vind ik seks iets intiemer. Omdat de stap naar zoenen kleiner is dan naar seks hebben met iemand. Ik zou pas seks willen met iemand als ik daar echt veel van hou, terwijl ik ook best met iemand kan zoenen omdat ik daar op een moment zin in heb. Dat maakt voor mij seks wel intiemer.

verschilt ook per persoon denk ik eerlijk gezegd zelf hoor

AmbyPur 7 May 2005 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!

maar dat is anders :p

als je gemeenschap hebt en de man zit in de vrouw.. dan past dat gewoon allemaal helemaal .. ik vind dat heel intiem :)

maar ook inderdaad om de reden dat je sex niet met de eerste de beste hebt. het is iets speciaals :)

MrInsane 7 May 2005 13:55

ach jah dit is een onderwerp waar wel iedereen verschillend over denkt want de een praat er wel over en de ander liever weer niet

MrInsane 8 May 2005 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
bullshit
ik ben het met Saduf eens wat kijk hoeveel mensen met mekaar neuken terwijl ze mekaar niet vertrouwen dus dat is echt een beredenering van dikke lul 3 bier :loser:

kimlee01 20 November 2005 12:46

Lijkt me toch sex.. met iemand waarmee je sex hebt gehad heb je toch een intiemere band dan dat je bijvoorbeeld iemand tegenkomt waarmee je alleen hebt gekust?

iNiMiNiMuIsJe 20 November 2005 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sprankle
Helemaal mee eens hahaha
ik ook :9

MissDuplex 20 November 2005 19:56

Het ligt idd een beetje aan de situatie, vind ik :yes:

AMF 21 November 2005 14:57

Hij blijft open op voorwaarde dat er nuttige reacties komen :+

Me-little-girl 24 November 2005 16:23

euhmzz,, ben nog maagd dus kan hier moeilijk over mee praten, maar ik vind zoenen toGh al behoorlijk intiem hoor;)

Jamiel 30 November 2005 23:52

Zoenen :yes: maar dat ligt dan ook weer aan de manier waarop

biffyclyro 1 December 2005 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
ik ben het met Saduf eens wat kijk hoeveel mensen met mekaar neuken terwijl ze mekaar niet vertrouwen dus dat is echt een beredenering van dikke lul 3 bier :loser:
dat is toch heel persoonlijk. niet iedereen neukt met mensen die ze niet kennen/vertrouwen/weetikveelwat hoor :{

patriesje 2 December 2005 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ligt aan de situatie.
:yes: :yes:

_MiMzI_ 6 March 2006 21:43

Dit is een moeilijke man! Ik denk toch zoenen. Sex kan heel onpersoonlijk zijn. Een kus is hoe dan ook persoonlijk. Maar das mijn mening. Misschien zijn er ook mensen die zoenen juist niet persoonlijk vinden..

sheilaatje 7 March 2006 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
idd :)
indd

CharmedOne 7 March 2006 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dobbo
neuken, dan moet je elkaar toch echt vertrouwen.. dus das dan vind ik intiemer
ben ik het niet mee eens, voor heel veel mensen is 't ook gewoon lust en speelt vertrouwen niet eens een rol.

niemand 7 March 2006 20:41

ik vind zoenen intiem..

Droppeke 11 March 2006 15:14

Ik vind zoenen toch net intiemer, ik ben dan nog wel maagd, maar dat lijkt mij zo. Het ligt zoals een hele hoop al zeiden wel aan de situatie natuurlijk.

Eefje18 11 March 2006 20:13

Ik vind sex zeker intiemer. Maar k vind ook dat je deze vraag 'wat is intiemer, zoenen of sex' in allerlei manieren anders kunt zien. Je kunt namelijk met IEMAND zoenen als je dronken bent, nou is dat nou zo intiem..... En tja als je zo'n iemand bent die met iedereen sex wilt hebben, lijkt me dat ook niet zozeer intiem. Maar als je zoenen met gevoelens of sex met gevoelens zou vergelijken, doe mij dan maar de sex!!!:yes:

niemand 12 March 2006 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niemand
ik vind zoenen intiem..
thans.. niet op een zaterdag avond met een meisje die je pas net 5 minuten kent, maar dan wel met vriendin..

Jordi_M 22 March 2006 16:43

Het is allebij intiem, daar komt het op neer. Ik quote [ Hangt van de situatie af ].

Ik ben het er wel mee eens, dat je tijdens sex elkaar moet kunnen vertrouwen. Ik maak niet zomaar met de eerste beste meid een "wipje". :no:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:29.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.