![]() |
Zwarte rook..
Zwarte rook uit schoorsteen Sixtijnse kapel
VATICAAN - Uit de schoorsteen van de Sixtijnse kapel kwam om circa 20.05 uur plaatselijke tijd zwarte rook. Dat betekent dat de kardinalen een stemronde hebben gehouden voor een nieuwe paus, maar dat geen van de kandidaten een tweederde meerderheid heeft gekregen. bron: Nu.nl artikel: klik! |
een keer hebben die gardinalen 3 jaar lang achterelkaar daar opgesloten gezeten :7
|
Citaat:
aargh, ik vind dat pausgedoe zoooo belachelijk hee! et moet ne bejaarde paus die binnen de 10 jaar zeker dood is! in plaats van een "hippe" paus te kiezen, die nog iets kan doen en een beetje deftige opvattingen heeft maarnee, zo ouderwets mogelijk hee! :{ |
milieuvervuiling :[
|
Citaat:
je moet de Universitaire studie hebben gevolgt.. je moet eerst alle andere functies hebben gehad voordat je Paus kan worden.. dus niet echt gek he.. |
Citaat:
|
Ik had nog een brief gestuurd om te zeggen dat ik eventueel wel beschikbaar ben, maar niets meer van gehoord.. vreemd..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WITTE ROOK 8{
|
ja nu al :9
|
spannend!.. Wie zal het zijn..
|
mooi, bijna van het paus-nieuws af
|
Het is eigenlijk best wel stom dat men zo hysterisch doet over die zwarte rook. Aan witte rook heb je, lijkt me, veel meer nieuws.
|
benediktus de 16de :Y)
|
wat een kutnaam
is het een neger?:p |
nee.. een duitser.
|
Citaat:
|
duitser, ratzinger......ik zeg maar niks
wel jammer, anders hadden we pope diddyhttp://images.fok.nl/s/emo.gif |
die vent is ook al 78 :+
|
Psst: discussie forum en actualiteiten ;).
|
dus we kunnen nu alvast een nieuwe gaan zoeken?
|
Citaat:
|
|
hihihihihi
|
het is gelukt hoor, de meest conservatieve paus is het geworden.. hoe wil je dan nog de kerk gaan vernieuwen..
|
lijkt net alsof ie bezeten is door de duivel...
|
tis écht een Duitster.. zo ziet hij er gewoon uit!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.