![]() |
30 april..
Koninginnedag! :D hoe gaat iedereen deze dag vieren, ikzelf ga waarschijnlijk naar Amsterdam! :9
|
feestje vieren, 29 april jarig :yes: en misschien koninginnenacht in Groningen vieren!'
8-) |
Geen voetbalwedstrijd dus ik moet nu nog ineens dingen gaan plannen :o..
|
amsterdam
met amburr en met me broer en zijn inmiddels vrouw :D volgens mij wordt dat wel een gezellige boel....zeker als het mooi weer is. |
Citaat:
|
aha fem, dat was dus je foutje op msn :o
ik ben waarschijnlijk 's nachts in utrecht, overdag in Arnhem en 's avonds in Maarsbergen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben hoogstwaarschijnlijk ook in Amsterdam met vriendinnen..als ik niet te brak ben van de dag daarvoor (eindexamenstunt & vet examenfeest) :p
|
Ik ga niks doen en 4 nachtjes lang doorslapen :+
|
Ik moet dan gaan werken om 5 uur :(.. daarvoor heel ff naar de stad denk ik, zou eerst ook naar Amsterdam gaan, maar gaat dus niet door..
|
Ik ben ook in Amsterdam :)
|
Ik hou niet van koninginnedag
|
verjaardag van mn schat 's ochtends
's middags 5 dagen kamp |
overdag softballen en 's avonds optreden met mijn bandje in een kroeg
|
Dan ben k lekker n weekje weg, naar Kroatie ff.
|
ik zal ook wel ergens in Amsterdam te vinden zijn
|
Citaat:
|
oldschool feestje in de nightlive:7 was 3 maanden geleden erg leuk dus nu gaan we weer:yes:
|
Ik zit dan in center parks in de buurt van eindhoven... Misschein dat we daar heen gaan. Maar dat is nog niet zeker.
|
Citaat:
ik ga wel naar eindhoven eens kijken wie daar komt optreden :) |
30 april zit ik in Trier 8-).
Maareuhm ... koninginnedag, is dat een vaste datum of niet? |
ghehe, schoolrock..
maar wat is dat eigenlijk juist, koninginnendag?? |
landelijke feestdag,
de geboortedag van ons inmiddels overleden vorige koningin (Juliana) |
lol :d koninginnedag vieren we elk jaar in Nederland op 30 april. al zolang ik mij kan heugen ;)
in ons dorpje was er altijd vroeg rommelmarkt, en versierde-fietsoptotch voor de kids, overal hangt de vlag uit.. en in amsterdam is het big party! oja en natuurlijk de koninginnedag loterij, valt de jackpot weer eens :+ |
oi oi oi ons Dorp is mijn tog een partij mooi versierd _0_ In elke straat hangen vanaf de punte vd daken vlaggen naar beneden, Bij elke straat staat wel een boog bij de ingang.. een grote houten leeuw etc _0_
Zal der binnekort is foto's van maken geeft wel een mooi sfeertje, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*kijk met "smekende oogjes"*O-) |
ik ben dan ook in amsterdam te vinden. *)
|
geen amsterdam meer. Vaak gezeik met treinen en dat geloop door die drukte doet met ook niets. :no: Nee, dit jaar weer centrum van Alkmaar. Dat is a: veel gezelliger, b: dichter bij, c: goedkoper en d: daar heb je waagplatz :7
|
Amsterdam natuurlijk! :D:D
|
Ik ben de hele week alleen thuis, dus..
|
Citaat:
Kom ook gewoon gezellig naar Amsterdam joh!! Niet zo saai:p |
dus waarschijnlijk zal het een drukte van jewelste zijn bij mij thuis ;)..
Wat zal mij overtuigen om naar Amsterdam te gaan? |
Femezz is er, Amber en Martijn, Headliner, Bruggi, Amf, Kev en ik en verder iedereen die ik over het hoofd heb gezien :?
|
Maar dat betekent nog niet dat ze mij er ook bij willen hebben 8).. Nee, ik zal nog ff met mijn directe omgeving overleggen wat ik ga doen.. Misschien sporten ofzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst rond de middag op de voetbal een penaltybokaal (voor de jeugd), ik was dit jaar de lul.
's middags denk ik naar Lekkerkerk, dordrecht of ik blijf in Lekkerland 's avonds feest in de sporthal bij onsO-) |
Ik sluit mezelf meestal dan op of ga naar België of Duitsland. Maar in feite viert geen hond het hier..
|
verdomme... ik zou naar A'dam gaan, ik zou jullie eindelijk kunnen meeten... heb ik werk, waar ik wel blij om ben, maar moet 30 april om 5 uur beginnen :(
|
Helaas ik ga niet meer naar Amsterdam..ik heb de avond/nacht daarvoor examenstunt en de vriendinnen met wie ik zou gaan hebben geen zin meer.
Ik ga nu naar het Koninginnebal op Cape Holland..:p |
Citaat:
|
Waarschijnlijk lig ik heel koningendag lui in mijn nest.
|
ik ga lkkr werken, is dan 150% uitbetaald en als je dan 10-12 uur werkt op een dag (met 100 keer een uitbetaalde rookpauze) dan tikt het lkkr aan:) en daarna ga ik lkkr slapen :)
|
ws de hele dag werken maar wellicht kan ik 's avonds vrij krijgen dan ga ik naar arnhem :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.