Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Examen Forum 2005 (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=184)
-   -   De stunt! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53634)

appelshampoo 21 April 2005 17:06

De stunt!

Ja hoor, bij een examen hoort natuurlijk ook de stunt, hebben jullie hem al uitgevoerd, of moet het nog komen? Vertel hier wat er geweest is of wat nog komen gaat!

biffyclyro 21 April 2005 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
Vorig jaar had een vwo6 klas alle tegels op het plein 's nachts omgedraaid, dat er met zwarte (zand kant) kleur duidelijk 6 V RULEZ!!! op het plein te lezen was.

De reactie van de H5 examenklas, was het verneuken van het netjes neergelegde werk van V6, en zelf H5 RULEZ!! met kapotte tegels op het plein neer te gooien

wat een triestelingen, wat is daar nou grappig aan :{ (daar bedoel ik én 6v én 5h mee)

Joeltja 21 April 2005 18:34

op mn oude school hadden ze 2 jaar geleden de lerarenkamer bezet, van 'smorgens vroeg tot een uur of 5 'smiddags, vonk wel humor...
ze hebben ook een keer alle hekken om de school heen met een hangslot vastgezet, kon niemand het schoolterrein af....:+

trxxz 21 April 2005 23:39

wij hebben een aantal jaar geleden toen ik zelf slaagde voor mn examen snacht's op elk raam een smiley gemaakt, alle sloten met hangsloten en van die dik metalen ketingen dicht gezet, en die dan weer dicht gekit :P

de sleutels laten kopieren, en alle fietsen die nog op het plein stonden ( inc. 2 scooters) in de aula neer gezet. (sochtends nadat het alarm er af was) :+

vorig jaar nog wel:Y)

AMF 22 April 2005 15:47

Ehm mijn laatste lesdag is vrijdag. Donderdagnacht gaan we hoogstwaarschijnlijk met heel V6 (en misschien H5) op school slapen in van die grote legertenten op het grasveld. Vrijdags hebben we een hele grote opblaasglijbaan op het schoolplein, en schuimkanonnen enzo, en de leraren gaan 'iets leuks' doen (geen idee wat, dat weet alleen de examencommissie). Rond 4 uur gaat iedereen naar huis om zich om te kleden en 's avonds hebben we dan met de examenleerlingen en de introducées een Chinees buffet en een heel groot feest. :yes:

annomeisje 22 April 2005 17:19

Komende vrijdag is voor ons LSD. De avond ervoor hebben we ons examenbal (die doen ze bij ons op school voor de examens uit zodat het ook leuk is voor zij die gaan zakken). Wat er op LSD gedaan gaat worden weet ik niet, want ik zit niet in de commisie.

AmbyPur 25 April 2005 16:27

wij gingen leraren stalken en dat opnemen en dat op de laatste lesdag in de aula laten zien. 8-)

AMF 25 April 2005 17:01

Een vriend van m'n ouders is ook leraar en bij hem op school hadden ze ook iets grappigs gedaan :D Ze hadden aan elke leraar langs hun neus weg gevraagd waar ze ze 's nachts voor wakker mochten maken. Zo kwam het dat ze van de week bij die vriend van m'n ouders midden in de nacht wentelteefjes stonden te maken :d

Jamiel 25 April 2005 18:00

hm er is niks van gekomen, maar er was 2 jaar geleden het plan om een verborgen camera in de lerarenkamer te plaatsen, de deur op slot te doen wanneer alle docenten er waren en iemand inhuren die zou gaan stripteasen. Check die mannelijke leraren dan kijken damn :d

biffyclyro 26 April 2005 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Een vriend van m'n ouders is ook leraar en bij hem op school hadden ze ook iets grappigs gedaan :D Ze hadden aan elke leraar langs hun neus weg gevraagd waar ze ze 's nachts voor wakker mochten maken. Zo kwam het dat ze van de week bij die vriend van m'n ouders midden in de nacht wentelteefjes stonden te maken :d
wie is die vriend van je ouders?
dat hadden ze namelijk op mijn school gedaan :+ :z

onee wacht, bij ons was dat dus vorig jaar. HOE ONORIGINEEL DUSSS DAARZO

Stevie 26 April 2005 17:50

zoiets deden ze bij ons ook vorig jaar :z

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.