![]() |
-broem-brrrrrroeoeoem!-
Ik heb voor het eerst autogereden gister!!:9
Mijn pa en ik gingen gewoon rondje rijden en opeens stapt ie uit en moet ik achter stuur gaan zitten ! :huh: Eerst op grote parkeerplaats waar haast niemand komt gestaan en toen ging ik grote rondjes [proberen] te rijden, whehe eerst de hele tijd afslaan!! :$ :d Daarna reden we weer terug, althans, dat dacht ik, maar toen gingen we naar afgelegen plek en daar was dan brede weg zodat ik scherpere bochten ook kon nemen enzo ..... Waaaah het was zo leukleuk!! :d |
Mijn ouders zijn er ook al over bezig om mij te leren rijden. Daar gaan botsingen van komen.
|
cooool!
je pa heeft nogal vertrouwen in je JMT! :p |
Citaat:
@tha -> mag helemaal nog niet ;) hehe j.k maar is leuk he!:thumbsup: |
Maar het ging wel goed?? :D
|
Citaat:
In het begin ging ik teveel gassen of liet ik de koppeling te snel opkomen ofzo, Maar later heb ik heel netjes door de bocht gereden en stilstaande auto's ontweken enzo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, er zat een maand ofzo geleden een folder in de bus voor rijlessen vanaf 16 jaar en 9 maanden. |
Citaat:
|
je vader heb vast geen mooie auto ;)
|
Citaat:
In belgie mag je kennis vader moeder je toch lesgeven of als diegene al een bepaalde tijd zijn/haar rijbewijs heeft? |
Citaat:
heb zelf met de rijschool leren rijden. |
Nou mijn pa die liet me laatst ook ff rijden was dan wel niet zo lange afstand maar toch de snelheid zat er goed in (100 waar je 80 mocht) :7 :p
|
Citaat:
|
Met rijles heb je meestal een diesel auto, die slaat aanzienlijk minder snel af dan een benzine auto. Was wel ff wennen toen ik voor het eerst in een benzine auto ging rijden.
Ksnap trouwens niet helemaal waarom thaliaaglaja's moeder niet in grote auto's kan rijden? Is gewoon een kwestie van doen lijkt me en voorzichtig zijn totdat je de auto aanvoelt.. |
leuk.. totdat er klein kindje aankomt en je van paniek niet meer weet hoe je moet ontwijken en remmen.. :notgood:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig zie je die niet zoveel op afgelegen parkeerplaatsen. |
:+
|
Citaat:
:Y) |
In Belgie mag je toch gewoon `n L-jetje op je auto plakken en dan mag je met een al ervaren rijder oefenen?
|
Citaat:
Citaat:
|
wat snap jij niet aan "afgelegen plek" ?
|
Ik heb gister ook me eerste echte rijles gehad :d :d :d
|
Rijbewijs is echt zo relaxed! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Bladiebla :O . @bazzemans, ja hoorde ik ook dat dat heel anders was ! :) @loy -> leuk !! hoe ging het ? |
Citaat:
Maar op een grote parkeerplaats oefenen moet prima kunnen hoor. Meestal als je dat in het weekend gaat doen dan zie je nog wel een paar andere auto's die ook doelloos rondjes aan het rijden zijn :p Maarem, wanneer komt de eerste rijles? :Y) |
ik had me zusje ook een rondje laten rijde op de parkeer garage bij de mac.. nou ze kon er niks van.. eerst alleen maar afslaan, toen ze eenmaar reed zei ik ok rem maar... *boem* meteen stil, ik nog dat een noodstop.. goed voor mij nek
|
Citaat:
Ik hoop dinsdag tien mei, maar ze gaan hard hun best doen voor me, want ik kan alleen van half3-4 [daarvoor school, daarna werk] en anders dagje eerder/later, ik krijg als het goed is snel bericht :) -> Dobbo - hehe voelt inderdaad niet fijn ;) ik heb ook nog gehapert, maar het viel nog mee :p |
Ik ben helemaal verslaafd aan autorijden. Superleuk vind ik het.
Zal vast nog wel over gaan :d |
Citaat:
Ja als je ziet hoeveel geld er van je bankrekening nummer af is wat je aan benzinegeld heb moeten betalen :+ |
oohh ja autorijden is vet. de eerste keer van rijles had ik ook echt zo'n whiiiiii gevoel :d
|
Citaat:
http://www.vt.hapay.pl/zammo/Mazda-3-Axelaorgmin.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.