Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   tv-spelletjes (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53692)

thali 24 April 2005 11:30

tv-spelletjes

Tot in hoeverre is het toegestaan dat tv-spelletjes worden uitgezonden? Is het pure geldklopperij of moet men als deelnemer zelf weten hoever je hierin mag gaan?

bartje518 24 April 2005 12:25

Re: tv-spelletjes

Uiteraard is dat laatste het geval. Ik irriteer mij in dermate hoge mate aan dat soort TV-vervuilerij dat ik meteen wegzap. Ik kan mij trouwens ook niet voorstellen dat mensen het leuk vinden om aan zoiets mee te doen..

MrInsane 25 April 2005 10:34

maar die tv spelletjes zijn er ook veel te lang op tv want als ze er een uurtje zijn oke maar langer is gewoon te lang ik zap ook meestal gewoon door af en toe ff kijken of ik antwoord weet maar verder ga echt niet bellen ofzo

slobjong 25 April 2005 10:47

ik maak er met mijn vrienden altijd een spelletje van wie het eerste (Dus binnen de minuut) het antwoord ziet. en dan zappen we pas verder:yes:

hoezo nutteloos tijdverdrijf

Hilde 25 April 2005 17:22

Stom

Naja !
Ik vind het echt nuttelooss !
Stom die omkoperij !
Vreselijk
moet gewoon van de TV af hoor

GROETJESSS
Hilde

Alpha 25 April 2005 21:34

tsja ... je kunt de zenders eigenlijk geen verwijt maken want ze laten aan jou de keus om te bellen of niet ...

vind die actie van die loterij achterbakser die 5 euro van je rekening afschrijven en als je er bezwaar tegen wil makn dat je dan een betaald nummer moet bellen ...

bartje518 26 April 2005 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
vind die actie van die loterij achterbakser die 5 euro van je rekening afschrijven en als je er bezwaar tegen wil makn dat je dan een betaald nummer moet bellen ...
Die ken ik niet??? Zonder toestemming van jou gaat dat sowieso niet volgens mij..

Wat ik dan wel weer misplaatst vind zijn die goede doelen die je een brief zenden met een verzoek om een bijdrage. Netjes acceptgiro erbij gedouwd, maar wat blijkt? Daar staat dan al 20 euro op ingevuld..

Sanne 27 April 2005 11:35

ach ik vind het super irritant, maar als mensen zelf zo dom willen zijn om eraan mee te doen, dan moeten ze dat vooral doen.

bartje518 27 April 2005 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
Ja, zonder toestemming gaat dat dus WEL...Om een cadeau voor de koningin te kopen..|:( Dus van een paar miljoen/duizend menzen gaat er 5 euro van de rekening af. lekker duur cadeau.
Maar het is ondertussen geen betaald nr meer. vond de minister niet leuk.

Hmm, bij mij vooralsnog niet. Als dát toch gebeurt.. Dan eis ik dat ze het terugstorten met rente en nog een extra'tje. Moet je net mij hebben, een cadeau voor de koningin |:(

PFP 1 May 2005 19:13

Ik doe vaak mee, want altijd als ik kijk dan belt er nooit iemand

bartje518 1 May 2005 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik doe vaak mee, want altijd als ik kijk dan belt er nooit iemand
Ja, want het is dan lekker weer en iedereen is naar de woonboulevard :Y)

Lady_Pari 3 May 2005 21:49

ik vind dat je het helemaal zelf moet weten of je eraan meedoet ofniet.. ik bedoel: volgens mij zijn er niet echt mensen die er serieus aan geobsedeerd zijn :{ togg .. ??? :rolleyes: zolang dat niet het geval is, kan het toch geen kwaad om een keer mee te doen.. dus voor die mensen .. "veel geluk" Zelf doe ik het nooit... :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.