![]() |
Windows opstarten [probleem]
Ik heb weeres een Windows probleem..
Nou ik mijn Windows opstart krijg ik de melding dat hij het bestand 'ntoskrnl.exe' niet kan vinden.. deze staat in je system32 map.. oke.. np dacht ik.. Ctrl C Ctrl V en een nieuw/ander bestand staat in mijn system32 map :d .. nou ja natuurlijk werkt dit weeres niet.. K*T windows!!!!! goed.. ik gooi er wel weer een nieuwe Windows op ofzo.. of ff Repairen.. Maar ik wil dit natuurlijk voorkomen, want dit is al de zoveelste keer.. Weet iemand waardoor dit komt.. of hoe ik het kan voorkomen? bvd.. |
ja wtf die jij met je pc dat je dit soort fucked up acties krijgt? :D
|
heb t ook ooit een keer gehad, geen idee hoe dat zou kunnen of voorkomen kan worden, volgen mij niet iig :o
|
Misschien kun je met Google dat bestand vinden, en in de goede map plakken.
|
kopieer het bestand gewoon nog een keer in de windows map en in de system map en kijk of het dan is opgelost na een reboot :p
|
nou ik heb dus nu een groter probleem..
hij zegt dat die partitie niet geformateerd is :( Ook me Linux kan de partitie niet mounten.. en ja het is echt geen NTFS.. haha.. maar Fat32.. maargoed.. hij kan de hele partitie dus nie tmeer vinden.. dus heb hem maar weeres geformatteerd, en windows er opnieuw opgezet.. Toch weer jammer van de bestanden maarja.. |
En met een dos bootdisk kwam je er ook niet meer op?
Ik dacht dat linux er een programmaatje voor nodig had... linux heeft toch een eigen bestandsindeling? anyways.. gewoon belangrijke bestanden niet op je systeemschijf zetten :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.