![]() |
FC Omniworld
Einedelijk eens weer een nieuwe club in de eerste divisie, FC omniworld. Ben benieuwd wat ze gaan presteren:) Ik denk dat ze laatste worden. Niet dat ik niet voor fc omniworld ben, maar ze hebben maar een begroting van 1.5 miljoen. :kots: :kots:
eigenlijk zouden ze gewoon de nummer laatst van de eerste divisie moeten laten degraderen en er een amateur bestoppen, hebben wij ook eens wat afwisseling:d |
die naam alleen al
|
Re: FC Omniworld
Citaat:
|
krijgen we nu ook 19 eredivisie clubs dan? :+
|
Eindelijk weer eens een nieuwe? AGOVV speelt er pas 2 jaar, hoor..
|
Ik speelde vorige week in de zaal tegen een speler van Omniworld, ene Sijmen Tol, die ook in de jeugd van Ajax en het eerste van Haarlem, Volendam en Telstar heeft gespeeld. Is ook nog op proef geweest in Spanje :o
|
kheb ook tegen omniworld gespeelt, (alleen dan met volleybal):+
we konden ze helaas net nie hebben, hun 3e van nederland en wij 4e...:( maar tog wel netjes...;) |
ze moeten inderdaad eingelijk die naam van de vereniging tot wat normalers omzetten.
|
Re: FC Omniworld
Citaat:
Zelf hebben we dit jaar bij V.V. Hoogezand een trainer gehad bij mijn elftal die ons ook liet trainen in Omniworld kleding. :[ alsof wij Omniworld zijn :loser: dus ik zelf ben er nu al niet zo'n fan van dat FC Omniworld al wil ik ze wel succes wensen |
Citaat:
|
Nou denk niet dat Almere er zelf voor gekozen heeft maarja dat is iets voor hun maak ik me geen zorgen over
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.