![]() |
Meivakantie!
Wat zijn jullie plannen voor de meivakantie?
Ikzelf ga niet op vakantie.. maandag en dinsdag moet ik werken..woensdag ga ik naar mijn moeder toe in Haarlem samen met me beste vriendinnetje! Daar blijven we tot zondag! Donderdag 5 mei is er natuurlijk bevrijdingspop!(In de hout in Haarlem)waar ik zekers heen ga! Verder is er ook nog kermis in Haarlem, dus dat is ook nog een optie! En uitgaan natuurlijk! Jullie dan? |
Werken.
|
heb geen vakantie
|
school :)
|
zaterdag k'dag
zondag uitrusten (dag van de arbeid) maandag vakantie dinsdag vakantie woensdag werken donderdag werken vrijdag werken waar ik werk: www.kantinedemolenhoek.nl |
school en examenstress:(
|
Citaat:
|
maandag: werken
dinsdag: bruiloft woensdag: efteling donderdag: tilburg vrijdag: werken |
Citaat:
|
was hier al geen topic van?
|
Citaat:
|
KROATIE!!! 8-)
|
verjaardag van Niek
handbal kamp zeilen met niek :) |
aanstaande vrijdag: examenstunt&feest
zaterdag: koninginnedag, geen idee nog wat ik ga doen :+ zondag: doop van m'n neefje maandag: petten (in een een huisje met mn familie) dinsdag: petten woensdag: amsterdam donderdag: amsterdam vrijdag: optreden zaterdag: werken en uitgaan zondag: hoogstwaarschijnlijk leren :+ |
Citaat:
ik ga lekker naar Friesland met me Vriendin (en schoonouders) :d |
morgen(donderdag): vrij, world of warcraft
vrijdag: chillen zaterdag: werk 7:00-18:00 zondag: world of warcraft maandag: werken 14:00-heel laat dinsdag: werken woensdag: chillen donderdag: chillen vrijdag: world of warcraft zaterdag: werken, world of warcraft zondag: world of warcraft :z :z |
Ik heb nu lekker al vakantie :D en ik ga denk ik veel werken!
|
zhee lounge!
|
Citaat:
kga zelf zaterdag naar harderwijk lekker feesten zondag nie veel bijzonders maandag werken dinsdag werken woensdag werken donderdag naar wageningen vrijdag weet ik nog nie zaterdag werken zondag weer nie veel bijzonders maandag weer school denk ik.. kvin et wel best....:) |
vrijdag: kev
zaterdag: kev zondag: kev/werken maandag: werken dinsdag: werken woensdag: werken donderdag: school (jaja :{) / stad vrijdag: kev zaterdag: werken zondag: werken Ik klink echt zielig:Y) |
vrijdag -->school werken
zaterdag --> hele dag alkmaar zondag --> werken uitrusten maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag --> school donderdag --> 5 mei, vrij... bevrijdingsdag... als het lekker weer is, iig buiten zijn :7 zaterdag --> iets zondag --> nietz :z |
Ouders op vakantie = hele week alleen thuis dus relaxed :)
|
mei vakantie?
Ik heb 4 mei al zomervakantie :Y) |
werken :)
|
Kheb nog geen id eiglijk :) zowieso wel met school bezig ( ff op tijd voorbereiden voor mijn overgangstentamens ), nog ff naar Frank (Zhade) , misschien naar de dierentuin, beetje chillen en uitzieken.
|
zaterdag: werken & leren
zondag: werken & leren maandag: deeltijd & leren dinsdag: leren woensdag: amsterdam donderdag: amsterdam vrijdag: amsterdam zaterdag: werken & leren zondag: werken & leren |
Ik heb geen vrij, maar ben wel eind mei al klaar met school :z
|
misschien een paar dagen mee varen door de benelux met mn oom en tante.
verder niet veel bijzonders. heb gisteren heel actief mn kamer opgeruimd maar dat telt niet :p wat mij wel opvalt is dat er zoveel mensen op vakantie zijn :? 10 uit mijn klas...en de halve straat hier is leeg...naja. |
vrijdag de nach
zaterdag koninginnedag in den haag en scheveningen en daarna uit vandaag uitslapen, in de zon zitten chillen... morgen naar fran in r'dam dinsdag = broer jarig, rijles, feestje bij een vriend savonds woensdag = werken, daarna deconstruction tour donderdag = meeten vrijdag = met nichtje afspreken, rijles zaterdag = hele dag werken zondag = moederdag, moeder entertainen. |
bedenk me net dat ik donderdag en vrijdag ook vrij heb:+
weet nog niet wat ik ga doen. denk donderdag op stap en verder beetje voetballen en stad in ofzo |
en het tis nu al lkkr meivakantie
ga lkkr relaxen wat uitgaan en de rest zie ik wel wat er gaat gebeuren :Y) |
eh.........*haalt schouder op*
relaxen, luieren, niets doen |
vrijdag koninginnenach Den Haag
Zaterdag koninginnedag Amsterdam Zondag slapen :p Maandag School Dinsdag school Woensdag School en 's avonds uit eten Donderdag Bevrijdingsrock + schefferspop edit: en de afterparty van schefferspop met Rotterdam ska jazz foundation Vrijdag slapen :p Zaterdag Ridderkerk Zondag slapen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.