Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   rotste vakantiejob (of bijbaantje) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53788)

bootje 1 May 2005 11:20

rotste vakantiejob (of bijbaantje)

wat is de vervelendste vakantiejob die je ooit gedaan hebt?

bij mij was dat toch wel de hele maand brieven typen voor de dokters in het ziekenhuis. pijn aan mijn rug dat ik had!

appelshampoo 1 May 2005 11:59

folders bezorgen.. damn wat een kutwerk :o

dext0r 1 May 2005 12:39

bollen poten , tulpen koppen, bollen pellen etc? :p

Sanne 1 May 2005 21:46

tulpen koppen en bollen pellen ja! Echt vreselijk!

Flater 1 May 2005 21:56

Vrachtwagens uit een container laaden. Paketten van 20kg in 40C. 3 dagen gelukkig maar, was uitzend kracht.

The6thgate 1 May 2005 22:53

folders bezorgen en afwassen

mn vorige baan was vakkenvullen wat ook niet echt geweldig is, maar was erg gezellig. en de huidige baan is t leukst tot nu toe:)

Jochemmm 1 May 2005 23:09

Bollen hollen? Heb het wel 3 jaar achter elkaar gedaan :P maarja, het werk was kut, maar alles eromheen was super leuk, dus dat compenseerde het wel weer redelijk :)

Dobbo 1 May 2005 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
folders bezorgen.. damn wat een kutwerk :o
2 weken volgehouden, daarna had ik er echt geen zin meer in

Jamiel 1 May 2005 23:42

Ik heb 1 keer gewerkt in een kledingmagazijn. Verschrikkelijk was dat: je moet 8 dozen op zo'n meeneemkarretje doen, je krijgt eindeloze hoeveelheden lijstjes waarin staat dat zoveel kleding van dat merk en die maat in die doos voor dat specifieke bedrijf in 1 zo'n doos moet. Je komt niet verder dan 8 m2 aan ruimte, en het is heeel zwaar werk.En ook nog es van half 9 ofzo tot half 5... niet te doen.
Maar het verdiende wel lekker :D

dext0r 2 May 2005 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Vrachtwagens uit een container laaden. .
of andersom ja? :D

Flater 2 May 2005 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
of andersom ja? :D
Ik weet niet meer wat ik toen dacht :+ maar het is fietsen uit containers 8)

Ienke 2 May 2005 11:46

inventaris tellen:8 uur aan een stuk tellen hoeveel posters er in de kartonnnen dozen in het magazijn zaten....

The Phit 2 May 2005 14:04

Monteren van stoeltjesliften. Dat was in het begin wel effe leuk, maar dat vroeg opstaan en laat thuis zijn werd ik na een tijd wel zat :p

nevaeh1987 2 May 2005 18:44

prei planten :no:

prinskoekje 2 May 2005 19:06

Aan de lopende band staan. :kots:

steeds maar wafeltjes rechtop zetten en je orders krijgen van een lelijk trut die te lomp is om te helpen donderen.:{

Flater 2 May 2005 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Aan de lopende band staan. :kots:

steeds maar wafeltjes rechtop zetten en je orders krijgen van een lelijk trut die te lomp is om te helpen donderen.:{

Oja, heb ook nog zoiets gedaan :{ SpongeBob dekseltjes in doosjes duwen, en snel! en blaren! Er was gelukkig nog wel wat afwisseling in wat luiere werkjes en ik gooide de helf van de band omdat ik `t niet bij kon benen :+ Echt zo`n hele berg bakjes naast me :d

Plankje 3 May 2005 12:30

tuinen onderhouden... dat doe ik echt nooit weer

AMF 3 May 2005 23:52

bollen pellen :+

K@rima! 5 May 2005 18:12

schoonmaak werk in een ziekenhuis op een afdeling waar mensen darmproblemen hebben. Dat zegt genoeg? 8)
Verdiende ook nog es kut 2.50€ per uur en dan 08:00u beginnen met werken. En oja, je had ook nog vieze artsen die hun handen af en toe niet thuis konden houden:[ (mij nooit iets gebeurd trouwens:))

MrInsane 5 May 2005 18:30

werken bij een pluimveebedrijf midden in de hittegolf van vorig jaar werken in een bloedhete schuur dooie kippen opruimen en stront ruimen :+

annomeisje 5 May 2005 18:36

Bonbons inpakken.

SpiNe 5 May 2005 23:22

vakkenvullen

Impressions 5 May 2005 23:23

Onzin, alles is leuk als er goeie muziek opstaat

Jamiel 7 May 2005 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Bonbons inpakken.
en dat vind je erg :huh:

annomeisje 7 May 2005 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
en dat vind je erg :huh:
Je zit dan in een heel heet hok, de hele dag door die dingen in dozen te stouwen, aan de ene kant zitten de vakantiejongeren, daarnaast de illigalen en daarnaast de gehandicapten. Man, je word er gestoord van!

dext0r 7 May 2005 22:37

mag ik dan vragen waar jij zat?

MrInsane 8 May 2005 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
mag ik dan vragen waar jij zat?
lijkt mij op een stoel is toch het meest logische ;) :p :D

The6thgate 8 May 2005 14:28

Citaat:

Je zit dan in een heel heet hok, de hele dag door die dingen in dozen te stouwen, aan de ene kant zitten de vakantiejongeren, daarnaast de illigalen en daarnaast de gehandicapten. Man, je word er gestoord van!
haha yeah right. bonbons inpakken in de hitte? klinkt niet bepaald logisch

annomeisje 8 May 2005 14:41

Als er geen airco is :rolleyes:

Piraatje 8 May 2005 14:43

Smelten de bonbons..

The6thgate 8 May 2005 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piraatje
Smelten de bonbons..
juist

Fuzzle 8 May 2005 15:28

dan heb je chocoladesaus? :9

Piraatje 8 May 2005 15:29

Chocoladesaus verpakken :Y)

Fuzzle 8 May 2005 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piraatje
Chocoladesaus verpakken :Y)

En wie vond dat bijbaantje nu weer zo erg? :o

Piraatje 8 May 2005 15:32

It wasn't me..

annomeisje 8 May 2005 18:20

Misschien kan het ergens ook behoorlijk warm en benauwt zijn zonder dat het smelt. Ik zeg niet dat het een oven was :loser:

Impressions 8 May 2005 19:00

Binnen moet je ook geen winterjas aandoen

The6thgate 8 May 2005 19:07

Citaat:

benauwt:loser:

Loy 8 May 2005 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
werken bij een pluimveebedrijf midden in de hittegolf van vorig jaar werken in een bloedhete schuur dooie kippen opruimen en stront ruimen :+
ja vonk ook niet echt wat nee :no:
en dan word je ook nog onderbetaald :@

Werken achter de kassa bij de Jumbo is wel heel relaxed :p

Fuzzle 8 May 2005 20:19

Citaat:

Misschien kan het ergens ook behoorlijk warm en benauwt zijn zonder dat het smelt. Ik zeg niet dat het een oven was :loser:
Owh jammer, mss was chocoladesaus gemakkelijker te verpakken.. :Y)

Tyskie 9 May 2005 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loy

Werken achter de kassa bij de Jumbo is wel heel relaxed :p

Hieperdepiep, leve de jumbo! Maar dan dus echt niet achter de kassa. :no: Dat is leuk voor een half uurtje, maar laat mij maar lekker door de winkel heen werken.
Maar aangezien ik dus gewoon bij de jumbo werk heb ik geen last van rottige vakantiebaantjes... Daarvoor wel folders rondgebracht. Geen feest, maar niet echt vervelend. En in de zomer vond ik het zelfs zeer relaxed. Lekker zelf je tijd indelen en het verdiende echt niet slecht voor een 14-jarige.

Als ik dan toch iets moet noemen als rottigste vakantiejob was het uien steken, maar dan heb ik dan ook maar 2x gedaan.

bartje518 9 May 2005 16:42

In de Albert Heijn had ik klote-collega's :no: Dat was echt niet gezellig!

x-lizz-x 9 May 2005 18:28

Ik heb gewoon een vast baantje en in de vakantie werk ik daar meer.. Hier voor heb ik geen ander baantje gehad..

Loy 10 May 2005 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
In de Albert Heijn had ik klote-collega's :no: Dat was echt niet gezellig!
Jumbo is echt wel gezellig! :d Het werk achter de kassa is niet altijd relaxed, maar als je leuke collega's hebt is dit totaal geen probleem :d

Tyskie 10 May 2005 13:26

In een supermarkt moet je het bijna altijd van je collegae hebben om het leuk te maken inderdaad.
Gelukkig zit dat bij ons ook wel goed, hoewel helaas steeds meer van de oude gare afvallen. Aan de andere kant heb ik er ondertussen wel behoorlijk veel verantwoordelijkheden gekregen, dus dat maakt het dan ook wel weer leuk. :7

Wat vind je trouwens van de Jumbo4U met Irma, Roy? :'(

The6thgate 10 May 2005 14:46

ik heb een jaar vakkengevuld bij het kruidvat:p had ik ook niet zo lang uitgehouden als de groep niet zo leuk was. had na n jaar wel gezien en zeker toen ik n nieuwe baan vond

Alpha 11 May 2005 09:46

wenskaarten uit de verpakking halen, nieuw stikkertje op plakken en er weer terug in doen ...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.