![]() |
wat doe jij??
heej.. wat doe jij op zondag?? ik verveel me altijd..:S
|
vanmiddag studeren, dan een film bekijken en daarna schoonmaken (en tussendoor nog wat lezen)
|
ik moet straks werken bij een concert
|
heb chiro... en das altijd wel superfun! :yes:
|
voetbal kijken van mn vriend :z
|
ff strx sollicitatiebrief schrijven moet toch weer eens ff baan :p
en daarna beet internetten en en voetbal checken strx |
koopzondag!
|
msn!!
|
beetje kloten
is meestal een voetbalavondje |
moet feyenoord eigelijk nog vanmiddag voetballen??
|
ik heb het al gevonden.. half drie tegen heerenveen...
:) haha.. ik ben benieuwd... |
:9 :9
|
Fey-Heerenveen staat aan zonder geluid, luister A Tribe Called Quest, drink nog even koffie en dan weer World of Warcraften na het voetbal :+
|
ik heb uitgeslapen, t was gister nog al gezellig geworden op stratum. En dadelijk ga ik werken.
|
Euhm... vanochtend heb ik hardgelopen en de rest van de dag heb ik gelezen.
|
Heb al voor school gewerkt en daarnet een beetje in de zon zitten lezen. Straks mss nog even gaan fietsen.
|
Net zelf gevoetbald.. Laatste wedstrijd van het seizoen. En ipv het lekker af te kunnen sluiten in de kantine moet ik weer werken aan een fucking werkstuk. :(
|
Naar mc donalds gelopen en in de zon gelegen :)
normaal huiswerk of vervelen! |
vaak werken, en anders is het afhankelijk van de hoeveelheid alchohol uitslapen tot hooguit 2 uur. bij slecht weer vervolgens op de bank gaan liggen en tv kijken en btje msnen. en bij mooi weer in de tuin liggen of voetballen:Y)
|
voetballen... voetbal kijken... en dan op de avond achter de pc
|
haha,, ik heb ook nog gewielrent,, en tv gekeke,,,
|
Voetbal afgelopen, zit ff Jimmy Smith te luisteren en dan zo weer WoW'en tot Studio Voetbal begint.
|
Verschillend,
Ben gister naar strand geweest savonds, liep ik met vriendin als enige twee vrijgezelle tussen al de stelletjes :+ Totdat we aan eind van de avond groepje jongens tegen kwamen, ze vroegen of we beter konden dansen of voetballen, dus toen moest zij meevoetballen en ik werd hun cheerleader :p |
ow en ik moest werken van 18.00 tot 24.00
toen nog ff op terrasje gezeten :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.