![]() |
Waar geef jij echt té veel geld aan uit?
Een dure hobby? Het uitbouwen van je wagen? Uitgaan? Kleding?
En hoeveel is té veel? Hoeveel bedraagt de som geld die je er gemiddeld aan besteedt? |
Ik geef echt veel uit aan: broodjes, drinken en koekjes en al die lekker balletjes gehakt, kroketten, hamburgen en turkse pizza's en broodjes shoarma :'( allemaal veel te lekekr om niet te kopen
Ik krijg meteen trek :$ geen idee hoeveel t is, ik weet alleen dat het té veel is Schoolboeken en collegegeld helpen ook goed om je bankrekening leeg te laten lopen :( |
Muziektheorie, gitaarboeken en tablatuur enzo.. Echt bijna al mn geld gaat eraan op (denk toch wel 100-200 in de maand, ligt eraan hoeveel ik werk)
|
kleding, makeup, concerten, sigaretten..
|
DVD's :'(
|
Citaat:
en daarbij, zoals frox zegt, eten, drinken, wat eigenlijk niet perse hoeft, maar wat vaak te handig en te onweerstaanbaar is om het niet te kopen (zoals bijv. de school kantine :/ ) |
meeste geld van me verdwijnt aan uitgaan
|
Boeken.
|
Citaat:
en oorbellen (43 paar :'() en kleding enzo |
Aan 'ergens wat gaan eten':p.Dan ga ik voor een mascara naar de stad en na afloop gaan we dan altijd nog ff wat drinken en eten. Echt altijd he..:| Of ff snel langs de AH to go (waar alles al 10x duurder is:z) lekkere broodjes halen voor in de trein, dat doe ik echt te vaak. :p
|
uitgaan
|
Aan uitgaan.
Dat is wel heel duidelijk. |
Citaat:
|
maar opzich..vroeger spaarde ik gewoon niet, en nu iets van 60euro p/m (en liever maak ik daar nog meer van..) dus ja ... echt spijt ervan hebben .. heb ik dan ook niet :+
|
kleding
|
Ik vind zelf eigenlijk niet dat ik TE veel geld aan iets uitgeef, je leeft maar 1x en ik werk er voor toch :)?
Andere mensen zouden misschien kunnen vinden dat ik te veel uitgeef aan kleding en accesoires (bij wijze van spreke tussen de 20 en 300 per maand? verschilt nogal). En er gaat daarnaast ook wel veel naar voetbalwedstrijden en uitgaan. Maar ik heb geen gat in mijn hand ofzo. |
kleding, make up, eten
|
eten...
als ik geld heb, maak ik altijd hele lekkere dingen, maar die zijn ook een stuk duurder.. en aan het eind van de maand komt het er vaak op neer dat ik een week brood eet ofzow :+ |
Onnodig eten inderdaad.. Ik ben me er veel te goed van bewust hoe veel het eigenlijk kost om weer een broodje te halen hier, een kroketje of een whopper daar. Probleem is echter dat ik regelmatig erg lang op trein en bus moet wachten en dan moet je iets he... Zeker als je aan het eind van de dag zo langs de Smullers loopt en dat ruikt. Per maand maak je stiekem zoveel geld daar aan op.
Verder geef ik veel geld uit aan DVD's, maar dat vind ik geen verspilling, wat ik van dat eten dus wel vind (snel op, relatief behoorlijk veel geld). |
bij mij idd ook uitgaan, helemaal nooit een rondje geven is ook nie wat...
op school eten en die zooi, maar dat wordt al minder, khou me steeds meer in... beltegoed, wordt toch echt tijd voor een abonnement en dvd's kwil mooie films die ik gezien heb altijd op dvd hebben, en ook nog legaal, edat is best wel iets duur... en wat over blijft spaar ik...:) |
food voor tussen de middag ( ik kan net zo goed thuis brood klaarmaken, maar dat kost zoveel tijd 's ochtends :p ) , chocola, en de laatste tijd aan kleding en stuff :$
|
Citaat:
aan het begin van de zomer geef ik ook aardig wat aan kleding uit. dit weekend nog een pantalon en nette schoenen gekocht voor mn werk. wil binnenkort nog nieuwe t shirts en broeken hebben. |
sigaretten, weed, eten, kleren
|
cd's
concertkaartje bandshirtjes ik ben altijd blut :rolleyes: |
Bier :o Ik vind te prijzen dusdanig hoog, maar toch drink je in verhouding voor meer geld dan toen het nog 2 piek kostte.. Voetballen geef ik ook flink wat uit..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets denk ik ook, maar hij zegt dat hij in verhouding meer geld op maakt voor de zelfde hoeveelheid bier. En dat lijkt me logisch als het duurder is geworden. :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.