![]() |
moederdag
Wat heb jij gekocht (of wat ga je kopen) voor je moeder?
|
oja, die commerciele bullshit is er ook weer binnenkort
|
ik heb gekocht samen met m'n broer: een hele grote, doorzichtige vaas (1m hoog of zo) met bloemetjes erin
|
ik heb echt geen idee:{
wou misschien een ontbijt op bed maken, maar ik moet werken dus dat wordt lastig:z |
Ik heb een sjaal gekocht. Omwille van de simpele reden dat ze er de laatste maanden lichtjes geobsedeerd door is.
|
ze wil die dure senso apparaat hebben, die krijgt ze ook :)
|
Niks, mijn moeder vind het een belediging. Als ik mijn dank wil uiten moet ik gewoon een keertje wat aardigs doen, maar niet speciaal op moederdag. Dan voelt ze zich net een huisdier.
|
Ben het eens met the Phit :yes:
|
Een traditioneel bloemetje. En nog met mijn zus samen gekocht ook :'( Ja, ik schaam me :7
|
Nou ik geef haar een hele mooie superdeluxe Frans Bauer cd ( ook al ga ik me rot ergeren eraan) met een mooi tuinlichtje wat eruit ziet als een schildpad die werkt op zonne-energie want die vond ze ook erg leuk
|
niets, wil me moeder ook niet.
ze zou het schijnheilig vinden.. :p |
heb een beeldje laten maken van onze (overleden hond) met dezelfde vlekken overal enzo...
en nog wat kleinigheidjes zoals een staafmixer/een boek/slagroomspuit |
Als ik later moeder word verwacht ik trouwens wel kado's hoor..:{
:+ |
Citaat:
|
een boek van Dalí.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een dinerbon van een supergezellig restaurantje in eindhoven
|
een lekkere luie ligstoel...
|
Een grote plant voor in de tuin, en niet omdat het zo makkelijk om aan te komen is, maar gewoon omdat ze het ook graag hebben wou :) en ja samen met mijn broertje gekocht. Maar ja, ik kan er zoals elk jaar altijd voor opdraaien. Hij heeft noooit tijd, maar oke :9
|
ik zou echt niet weten wat te halen... straks nog maar even de stad in...
|
mijn mama heeft gezegd dat ze nog nooit zoiets moois om in haar huis te zetten, gekregen heeft :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zonet een leuk lichtpaars potje gekocht, en die vol geprop met madeliefjes. Ziet wel klein en grappig :)
|
Citaat:
|
Mijn moeder doet het anders.
Ze koopt zelf een cadeau en geeft vervolgens de rekening. :{ Bwa, je bent wel zeker dat ze tevreden is... :) |
ik heb een pakket met thee en koffie en kaneelstokjes en nog wat snoepjes gekocht
hou het bij moederdag klein:p |
Ik geef samen met mn pa en zusje een arrangement bij SnowWorld om 4 uur te skiën en aansluitend te BBQ-en, voor 2 personen (mn vader en moeder dus). En een soort strandstoeltje met parasol en een grote bos bloemen.
En mn pa betaalt het grootste gedeelte, want met name dat eerste is een duur grapje ;). |
Ohja en we geven ook nog een ijslepel want dat vonden we zelf ff handig :+ .
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij doen dat altijd zo: mijn vader geeft mijn moeder dan juist ook kado's? Maak je geen zorgen hoor ik geef er ook genoeg aan uit, ik vind het een behoorlijk leuk (en duur dus 8)) kadoo eigenlijk. |
Ah, iedereen pakt het natuurlijk op zijn/haar manier aan natuurlijk.. Ik moet samen met mijn zus dokken 8) Mijn vader zorgt dan voor een mooi bloemstuk ofzo op het graf van zijn moeder :o De link als 'moeder van zijn kinderen' hadden wij nog niet gelegd :+ Maar ik onthoud m voor volgend jaar :yes:
|
Niet dat ik je ongerust wil maken, maar 10% van de kinderen schijnt niet van de gedachte vader te zijn. :z (ik denk overigens dat het onzin is, maar goed).
Gelukkig vindt moeders hier het grote onzin, en daar ben ik het uiteraard volledig mee eens. |
Ik wasset vergeten :$.
Kheb maar n flesje parfum en oorbellen gegeven waarvan ze niet wist dat k die had.. |
ik heb een soort pakket gekocht met allerlei oliën voor in bad enzo
|
10 % van alle aziaten is een afstammeling van Genhisz Khan :9
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.